Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kurkku on joteski tukkosen olonen ja väsyttää. :swirl:
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vasen hartia ja niska on kipee. Nukuinkohan huonossa asennossa? Itse oman hartian hierominen on hankalaa eikä oikein tunnu auttavan. Oispa täällä joku fysioterapeutti...
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun polvi on taas vaikeena. Nykyisissä olosuhteissa alan jo pelätä nivelpsoriasiksen mahdollisuutta. Mutta ei se voi olla sitä, ei se voi, ei se saa olla sitä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Mun polvi on taas vaikeena. Nykyisissä olosuhteissa alan jo pelätä nivelpsoriasiksen mahdollisuutta. Mutta ei se voi olla sitä, ei se voi, ei se saa olla sitä!
Kurkkaapa tuolta Yleiskeskustelun luontaistuote-ketjusta, miten Tiikeriankka on saanut apua polviinsa jostakin hainrusto-mitä-ne-nyt-oli-kapseleista. Mun työkaverinikin söi niitä, mutta en tiedä auttoivatko. Ei haittaa kokeilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Edith kirjoitti:Mun polvi on taas vaikeena.
Anna sille polvelle liikuntaa, niin se tokenee. Kävelylenkkejä vaan rutkasti.
Mun omia polvi alkaa heti kolottamaan, jos ei viikkoon käy lenkillä. Muuten ne vaan tykkää, mitä enemmän niitä rasittaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sutenööri kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mun polvi on taas vaikeena.
Anna sille polvelle liikuntaa, niin se tokenee. Kävelylenkkejä vaan rutkasti.
Mun omia polvi alkaa heti kolottamaan, jos ei viikkoon käy lenkillä. Muuten ne vaan tykkää, mitä enemmän niitä rasittaa.
No toi on kyllä hiukan riskaabeli neuvo, polvet on kuitenkin aika monimutkaisia kapineita. Jos liikunta sitten onkin se joka saa polven leviämään lopullisesti käsiin, niin ei paljon naurata. Kyllä mä ainakin tutkituttaisin polveni ja mieluiten urheilulääkärillä ennen kuin lähtisin niiden kanssa pelleilemään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Lilo kirjoitti:No toi on kyllä hiukan riskaabeli neuvo, polvet on kuitenkin aika monimutkaisia kapineita.
No jos siellä ei ole aiemmin mennyt mitään rikki, niin veikkaan kyllä että jänteet siellä vaan vaatii käyttöä. Jänteet saa sen tarvitsemansa juuri liikunnasta, mitä muut lihakset saavat veren mukana. Tai näin mulle ainakin fysioterapeutti asian selvitti. Eri asia on toki, jos siellä on jotain oikeasti hajonnut.

Mulla on oikea polvi leikattu nyt kahteen kertaan. Eka kerta meni vituiks, mutta molemmilla kerroilla lekurit ja fysioterapeutit on sanoneet, että liikuntaa niin paljon, kuin kipukynnys kestää.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Niskat ja oikeestaan koko yläselkä jo kolmatta päivää aivan lukossa.. Auts ja nyyh! :cry:

*tahtoo uuden patjan tai vähintäänkin paremman tyynyn*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paskattaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Riemumieli kirjoitti:Paskattaa.
Niin muakin!
Lisäksi mulla on menkat ja sen takia aika epämukava olo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Töissä alkoi nestehukasta johtuva pääkipu. Vittu että vihloo. Järki lähtee jos tämä ei lopu. Tai sitten henki. :x
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

MadameDeMeloni kirjoitti:nestehukasta johtuva pääkipu
Voiko päänsärky johtua nestehukasta? Juon tosi harvoin enemmän kuin lasillisen vettä päivässä, siksikö olen niin päänsärkyaltis?

nimim. 4 päivää peräjälkeen päänsärkyä
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Xiberia kirjoitti:Voiko päänsärky johtua nestehukasta? Juon tosi harvoin enemmän kuin lasillisen vettä päivässä, siksikö olen niin päänsärkyaltis? nimim. 4 päivää peräjälkeen päänsärkyä
Auts, aika ikävältä kuulostaa. Kyllä, nestehukasta voi tulla aika jysäri, varsinkin jos harrastaa vähänkään rankempaa liikuntaa juomatta tarpeeksi. Silloin ei särkylääkkeetkään auta. Tosin päänsäryn syyt on aika kirjavia, sehän voi johtua myös stressistä, univelasta, kipeytyneestä niskasta tai herratiäsmistä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää flunssa tekee mut hulluks...pakko jaksaa, huomenna saa sitten levätä.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Pää kipeä.
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

huima kirjoitti:Pää kipeä.

No vähä joo. Mutta ei sellaista krapulaa, mitä korjaussarja ei korjaisi.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noni, ukolta prakas selkä taas. Mikähän kettu siinäkin on? Lekurit määränny vaan relaksantteja ja lepoa. Hauskaa täs on se, että se aivasti ja sit naksahti :roll:

Onneks ei niin pahasti ku viimeks, sillon autosta nousu kesti 15 minuuttia...
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nojuu, tarjosin polvelle eilenkin 75 minuuttia ohjattua tanssia ja omia kevyitä lämmittelyjä venyttelyjä, joita kaikkia tarjoan sille useinkin. Torstaina, jolloin tämä taas teki paluun, en tosin tarjonnut, koska vietin aikaani sukulaisen kanssa.

Tämä tuorein paluu oli kyllä sikäli aiemmista poikkeava, että nyt se alkoi ilman rasitusta, kun viime keväänä tätä ilmeni lähes vain rasituksen jälkeen, erityisesti niinä päivinä, joina ohjelmassani oli kaksi tuntia tanssia. Eli vähän niin kuin jokin rasitusvamma, mikä kyllä sekin olisi kummaa, koska en kumminkaan ole tosiaankaan polvelleni mitään yli-inhimillisiä rasituksia tarjonnut. Ehkä mä yritän päästä YTHS:lle tuon kanssa, vaikka en kyllä ymmärrä, mitä lääkärikään sille voisi muuta kuin sanoa, että rasita sopivasti, mutta älä liikaa. Ei se polvi kyllä juuri nyt sinänsä kipeä ole, mutta jotenkin oudon tuntuinen. Tuosta päältä, polvilumpion puolelta, eikä tykkää koukistettuna olemisesta.
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Xiberia kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:nestehukasta johtuva pääkipu
Voiko päänsärky johtua nestehukasta? Juon tosi harvoin enemmän kuin lasillisen vettä päivässä, siksikö olen niin päänsärkyaltis?

nimim. 4 päivää peräjälkeen päänsärkyä
Mulla ainakin ensimmäinen oire nestehukasta on päänsärky. Seuraavaksi alkaa oksettamaan. Mulle kyllä tulee tosi herkästi nestehukka, oon ollut sen takia tiputuksessakin. Eilen kuuden tunnin työvuorossa 2,5 litraa nestettä ei riittänyt. Pienikin kuumuus tekee sen ja vituttaa. Koko ajan pitää olla litkimässä.

Ja hei, ihmisen pitäis juoda lähes kaksi litraa päivässä, ei yksi lasillinen riitä! Kroppa tarttee nestettä, joten juo hyvä tyttö enemmän. Jos vaikka päänsärky helppais. Vai onko sun vaikea saada juotua isompia määriä? Ei maistu?
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

MadameDeMeloni kirjoitti:Ja hei, ihmisen pitäis juoda lähes kaksi litraa päivässä, ei yksi lasillinen riitä! Kroppa tarttee nestettä, joten juo hyvä tyttö enemmän. Jos vaikka päänsärky helppais. Vai onko sun vaikea saada juotua isompia määriä? Ei maistu?
Ei vaan ole jano, niin en ikinä muista juoda sen paremmin. Ruuan kanssa juon sen yhden lasillisen, siihen se melkeen jää :P Tosin viime aikoina olen yrittänyt osteoporoosin pelossa litkiä maitoa, mutta en minä silti kahta litraa mitään litkua saa kurkustani alas, ehkä max. 6 dl päivässä!
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Xiberia kirjoitti:ehkä max. 6 dl päivässä!
Aij aij. :?

Mulla ainakin tulee koko ajan vesipullo mukana, siitä juo melkein huomaamattaan.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Pohkeet ovat jotenkin edelleen jumissa. Särkee ihan saatanasti. Oli vissiin huono idea käydä juoksemassa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Unettomuus.
Yhtä helvettiä.
Jos tää ei pikkuhiljaa rupee hellittää, meen taas hakemaan lääkäriltä jonku reseptin.. Ei kukaan voi tehdä töitä zombiena.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Tiikeriankka

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Uniongelmat on haitarista. En tiedä johtuuko mun uniongelmat kroonisesta vitutuksesta vai krooninen vitutus väsymyksestä. No vitutuskakkusta ison viipaleen kyllä vie myös eräs ihminen ja pienemmän osan loput ihmisistä. Tai melkein.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Masuun sattuu tonne alas vasemmalle puolelle niin perkeleesti. Tuntuu juimivan selkään asti.
Auts :cry:
Vastaa Viestiin