Valitettavasti näin vain on. Kaikki persettään kuvanneet/kuvauttaneet miehet ovat homoseksuelleja. Ihan turha yrittää harhauttaa gaydaria muka-miehisillä kännikarvapersehassutteluilla. Kyllä sen näkee heti, että sinne pyllyyn pitäisi jotain tyrkätä.
Ann kirjoitti:Valitettavasti näin vain on. Kaikki persettään kuvanneet/kuvauttaneet miehet ovat homoseksuelleja. Ihan turha yrittää harhauttaa gaydaria muka-miehisillä kännikarvapersehassutteluilla. Kyllä sen näkee heti, että sinne pyllyyn pitäisi jotain tyrkätä.
Ann kirjoitti:Valitettavasti näin vain on. Kaikki persettään kuvanneet/kuvauttaneet miehet ovat homoseksuelleja. Ihan turha yrittää harhauttaa gaydaria muka-miehisillä kännikarvapersehassutteluilla. Kyllä sen näkee heti, että sinne pyllyyn pitäisi jotain tyrkätä.
Patz kirjoitti:
Lähinnä kävi mielessä että jos rotutarakoita haluaa tarkastella, helmi-maaliskuussa niiden näkyvyyden peittää Euroopan kokoinen ahterini.
huima kirjoitti:Eurooppahan on ihan sairaan pieni!
No voi hitsin pitsi. Jottei sun päiväs mene pilalle, sovitaan että mun arse on vaikkapa sen parjatun Pluton kokoinen, on sitten silläkin joku tarkoitus kun ei enää planeetaksikaan kelpaa.
huima kirjoitti:Eurooppahan on ihan sairaan pieni!
No voi hitsin pitsi. Jottei sun päiväs mene pilalle, sovitaan että mun arse on vaikkapa sen parjatun Pluton kokoinen, on sitten silläkin joku tarkoitus kun ei enää planeetaksikaan kelpaa.
Tai sit voisit ottaa Afrikan, se on vielä vapaana? Onhan se vähän ryssitty manner mut hei, ei se oo niin nuukaa.
Eikä ole mitään, mitä kaunis paperipussi ei pelastaisi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ahhahhaah! Kuvitelkaa, kun se mamma, jonka pyllyssä lukee "bootylicious" vanhenee ja sen pylly roikkuu. Nyt mua naurattaa! No, onhan se sillai ihan hauskaakin, eikä vain naurettavaa.