Missä kävit intin?
Missä kävit intin?
Kerro nyt kiviäkin kiinnostaa! Otetaan selvää ketkä tunnustaa olevansa tykäreitä.
Mie itse:
Sodankylän Jääkäriprikaati -98
Panssarintorjunta, ohjuspuoli ja alikessu.
Mie itse:
Sodankylän Jääkäriprikaati -98
Panssarintorjunta, ohjuspuoli ja alikessu.
Karjalan Prikaati, Vekaranjärvi 1994. Samassa jääkärikomppaniassa JoeB:n kanssa, kerron tämän niin hänen ei tarvitse kuin kompata ja hieman lisäillä omiaan armeijanharmaata tarinaa värittääkseen! Mulle riitti 8 kuukautta, siinä ajassa ei kyllä miestä tehty. Kun sota syttyy, Minä olen tuolla kannaksella etujoukoissa ja kuolen ensimmäisenä - jomman kumman sodan osapuolen toimesta...
Salpausselän Ilmatorjuntapatteristo. Kouvola 1982-83. 1 patteri ja sitten myöhemmin huoltoväki E-patterilla. 8 kk. Lääkintämies (sääli kävis haavoittuneita) Siihen koulutus Vekarajärvellä. Hommat Kouvolan Sotilassairaala kolmosessa kivasti varuskuntaalueen ulkopuolella, sundikset päällä ja VK-kortti taskussa puntikselle menoa varten. Plus aina yksi meistä mukana ampumis- ja metsäkeikoilla. Lopuksi Lohtaja oli kiva paikka keväällä.
Kaksi kertausharjoitusta, ei ylennyksiä.
Eka sinkoporukassa, toka jsp:llä.
Kaksi kertausharjoitusta, ei ylennyksiä.
Eka sinkoporukassa, toka jsp:llä.
Viimeksi muokannut Gattaca, 29.08.2006 17:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
Uudenmaan Prikaati I/2000, 362 aamua.
Sotilasveneenkuljettaja, Uisko. ja Jurmo -luokka.
Sotilaspassissa lukee sotilasarvona tosin pioneeri, vaikka en ole miinan miinaa asentanut saati sen kummemmin räjähteillä näpläillyt. Täm tosin vain siksi että me veneskuffarit majailimme pioneerikomppaniassa kun harvoin UudPr:n kasarmialueella oleskelimme. Suurimmaksi osin majailimme viikot Syndalenin leirialueella sijaitsevassa venesatamassa.
EDIT: Kertauspäiviä 19.
Sotilasveneenkuljettaja, Uisko. ja Jurmo -luokka.
Sotilaspassissa lukee sotilasarvona tosin pioneeri, vaikka en ole miinan miinaa asentanut saati sen kummemmin räjähteillä näpläillyt. Täm tosin vain siksi että me veneskuffarit majailimme pioneerikomppaniassa kun harvoin UudPr:n kasarmialueella oleskelimme. Suurimmaksi osin majailimme viikot Syndalenin leirialueella sijaitsevassa venesatamassa.
EDIT: Kertauspäiviä 19.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Turussa 96 Heikkilän kassulla spolli. Pärjäsin hyvin, mm. ammunnassa koko paikan paras, mutta muutoin armeija ei nykyäänkään vois vähempää kiinnostaa. Aivan liian tylsää. Niin joo kai mä tykäri olen, kun en "saanut" natsoja.
Ja ihan steitmenttinä: Mun inttiaikana valmistauduimme sotaan, joka käytiin puoli vuosisataa aikaisemmin, siinä mulle inspiraatiota.
Ja ihan steitmenttinä: Mun inttiaikana valmistauduimme sotaan, joka käytiin puoli vuosisataa aikaisemmin, siinä mulle inspiraatiota.
Muistapa nuori rouva kuinka vanhalle tädille puhutGeetzu kirjoitti:Muah, siis sinne tosiaan otetaan vaan 18-kesäsiä tytsyjä? Aika asiallista täytyy todeta... xD
Jostain syystä meinaavat, että nainen pilaantuu tuossa 27-28 -vuotiaana.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Santahaminassa, Uudenmaan jääkäripataljoonassa KRH:ssa. 1999-2000.
RUK-215 oli kurssi - ja sen jälkeen heitinjoukkueen johtajana Santahaminassa.
KRH-touhu yhdistää nurmiporailun ja tyki-mieheilyn huonoimmat puolet.
Tykkimieheilystä on tarkkuutta vaativa mittaamine, tasotyöskentely ja laskeminen, sekä hillitön määrä A-tarvikkeiden roudaamista.
Nurmiporailusta taas tuliasemien valmistelu, puolustaminen ja vitunmoinen hikoilu asemaan ajettaessa ja asemasta lähdettäessä. KRH-miesten kaksi rakastamaa huutoa "Ajoon!" ja "Asemaan!".
RUK-215 oli kurssi - ja sen jälkeen heitinjoukkueen johtajana Santahaminassa.
KRH-touhu yhdistää nurmiporailun ja tyki-mieheilyn huonoimmat puolet.
Tykkimieheilystä on tarkkuutta vaativa mittaamine, tasotyöskentely ja laskeminen, sekä hillitön määrä A-tarvikkeiden roudaamista.
Nurmiporailusta taas tuliasemien valmistelu, puolustaminen ja vitunmoinen hikoilu asemaan ajettaessa ja asemasta lähdettäessä. KRH-miesten kaksi rakastamaa huutoa "Ajoon!" ja "Asemaan!".