Kerro vaivasta
Munakarvoja lyhentäessäni huomasin että sinne karva-alueelle oli salaa ilmestynyt kolme luomea. Tummia ja ulkonevia, yhdessä vielä karva keskellä. Iyyyyy! Turha vaivautua mihinkään lääkärille. Poistin ne raakalaismaisesti Fiskarsin terävillä lankasaksilla ja desinfioin NeoAmiseptilla. Paranivat nopeasti. Nyt iho on jälleen siisti, kaunis ja virheetön. Pienet tuskin näkyvät arvet jäi, mutta mieluummin arpi kuin luomi. Luomet on yökkiä. Varsinkin tuommoiset yhtäkkiä tyhjästä ilmestyneet.
Pisti pohtimaan mikä ihoani oli ärsyttänyt kasvattamaan moisia abominaatioita. Ei kai vaan ole mitään syöpää tulossa.
Pisti pohtimaan mikä ihoani oli ärsyttänyt kasvattamaan moisia abominaatioita. Ei kai vaan ole mitään syöpää tulossa.
No, poistit aika lahjakkaasti juuri mahdollisuudet koepalaan ja diagnoosiin. Mut aika äijällä meiningillä, huhhuh. Hatunnosto siitä että tuommoiseen kykenee, mun kipukynnyksellä pitäis kyllä olla joku luodintapainen mitä kropasta otetaan irti että viitsis itse itseään alkaa törkkimään.mustanikki kirjoitti:Pisti pohtimaan mikä ihoani oli ärsyttänyt kasvattamaan moisia abominaatioita. Ei kai vaan ole mitään syöpää tulossa.
Mä poistin kans joskus tisujeni välistä luomen samalla lailla. Peukalolla ja etusormella vaan luomesta kiinni, venytys ja saksilla naps. Partavesi desinfioi hyvin. Eikä tullut edes komplikaatioita. Ainakaan paljoa..paljoa..paljoa..mustanikki kirjoitti:Poistin ne raakalaismaisesti Fiskarsin terävillä lankasaksilla ja desinfioin NeoAmiseptilla.
Urbaani legenda kertoo, että jos luomessa kasvaa karva, se ei voi olla ns. "syöpäluomi". Itse ajelin kerran vahingossa erään pienen luomen jalastani - lähti säärikarvojen mukana. Aikansa se punoitti ja vähän minua jo huoletti, mutta juuri tehdyn tarkistuksen mukaan mitään jälkeä ei ole enää nähtävissä.
Nyt kiusana on ihon kuivuminen käsivarsissa, yäk. Toinen käsi on jo vähän laikkuinen. Onneksi on Bemetsonia vielä jäljellä. Ei vaan jaksaisi rasvata, Bemetson haisee ihan sairaalalle
Nyt kiusana on ihon kuivuminen käsivarsissa, yäk. Toinen käsi on jo vähän laikkuinen. Onneksi on Bemetsonia vielä jäljellä. Ei vaan jaksaisi rasvata, Bemetson haisee ihan sairaalalle

Mä oon tehnyt tätä työtä (nopeatahtista konekirjoitusta ylipitkiä päiviä) vasta muutaman päivän ja yrittänyt välillä taukojumppaillakin, mutta silti niska-hartiaseutu on jo nyt ihan hajalla, työpisteen ergonomia kun ei ehkä oo parhaasta päästä 
Tuntuu, että jos tän pari viikkoa mitä tätä kestää, selviytyisi totaalisesti vammautumatta, niin sit vois käydä vaikka ihan oikealla hierojalla. Ja kunhan yliopistoliikunta alkaa, niin sit kyllä oikeasti jonnekin niskajumppaan, säännöllisesti.

Tuntuu, että jos tän pari viikkoa mitä tätä kestää, selviytyisi totaalisesti vammautumatta, niin sit vois käydä vaikka ihan oikealla hierojalla. Ja kunhan yliopistoliikunta alkaa, niin sit kyllä oikeasti jonnekin niskajumppaan, säännöllisesti.
No ainakin toi keskimmäinen voisi pitää paikkansa noiden metsäpaljon myötä, mutta eikö sade ole puhdistanut ilmaa? Olen viimeiset yöni nukkunut Elixair päällä sen lisäksi. Ja mennyt ajoissa nukkumaan. Enkä tietääkseni hinkkaa silmiäni kauheasti. Kuiva ilma? Sekään ei voi olla se juttu, koska toimistomme ilmastointi on rikki ja täällä on kuumaa ja kosteaa.Flipperix kirjoitti:Valvominen, pienhiukkasten tuoma ärsytys + silmien hierominen, noin yleensä?
Söin just askin salmiakkeja. Oliskohan se?
Voihan se olla niin, että olet saanut niin pahan altistuksen, ettei oireet nopeasti poistu vaikka itse aiheuttaja esim. savu, siitepöly katoisivat.AarneAnkka kirjoitti:No ainakin toi keskimmäinen voisi pitää paikkansa noiden metsäpaljon myötä, mutta eikö sade ole puhdistanut ilmaa? Olen viimeiset yöni nukkunut Elixair päällä sen lisäksi. Ja mennyt ajoissa nukkumaan. Enkä tietääkseni hinkkaa silmiäni kauheasti. Kuiva ilma? Sekään ei voi olla se juttu, koska toimistomme ilmastointi on rikki ja täällä on kuumaa ja kosteaa.Flipperix kirjoitti:Valvominen, pienhiukkasten tuoma ärsytys + silmien hierominen, noin yleensä?
Samat vaivat jatkuvat edelleen; päänsärky, paineen tunteminen, hampaihin säteily, onteloiden sykkiminen ja kosketus herkkyys, lämpöily, heikko olo.
Jep, eikä apua ole tiedossa erikoislääkärin taholta. On vain niin pahaksi muuttunut pölyallergia (mahdolliset homealtistukset myös mahdollisuus), että aiheuttaa näinkin suuret ja vaikeat oireet. Ei auta lääkkeet, ei auta sairaslomat, joten ilmeisesti pienikin huoneessa oleva hiukkanen aiheuttaa pään räjähtämisen.
Omistan kyllä kaksi erilaista diagnoosia joten ehkä pitää mennä yksityiselle saamaan kolmas diagnoosi ja toimia sen mukaan ja mahdollisesti oppia elämään sen kanssa ettei missään ole hyvä olla fyysisesti. En mie edes jaksa ennää tätä samaa tuubaa valitella, ajan tuhlausta.