Miten on hyvä aloittaa baarissa juttu, töissä on helppo ja muualla kun voi puhua jotain asiaan liittyvää, mutta millä voi aloittaa baarissa jutuskelun? Kannattaako kysyä onko rouva sinkku vaikka sen voi jotenkin muutenkin arvella? Jos juttu luistaa niin mitä sitten kannattaisi ehottaa?
mölli kirjoitti:Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. Joten taijan olla ihan isännän pentu.
mölli kirjoitti:Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. Joten taijan olla ihan isännän pentu.
SingleMalt kirjoitti:
No mutta jos ruikkiessa lurahtaa vähän virtsaa sekaan, niin eikö sittenkään?
Siitä olen kyllä luotettavasta lähteestä kuullut, että jos heinäladossa rakastellessa kumi sekä heinää lipsahtaa sisälle saattaa yhdeksän kuukauden jälkeen syntyä lapsi jolla on kumisaappaat ja heinähattu omasta takaa..
Niin..siis mies ei tee aloitetta, nainen tekee!! Ei vaan, mulla on ollut aina itselläni tapana mennä tekemään tuttavuutta kiinnostuksen kohteelleni. Ex-mieheni kanssa juttu meni niin, että oli kesä ja kävelin terassin ohi ja näin komean miehen, jolta kysyin: "Voisinko joskus piirtää hänen käsivartensa..." Piirrustusta ja maalausta kun harrastan. Ja sinne terassille sitten jäin drinksulle...
mölli kirjoitti:Tuskinpa olen tullut isääni suurimmaksi osaksi tosin harmi etten tullut niin miehekkääksi kuin isäni, perkele että oli komea mies mun ikäisenä se.
Pitkä, normaali, mutta miehekäs ruumis, tummat hiukset, siniset silmät, miehekkäät isot käsivarret ja miehekäs komea naama.
Sannu kirjoitti:Niin..siis mies ei tee aloitetta, nainen tekee!! Ei vaan, mulla on ollut aina itselläni tapana mennä tekemään tuttavuutta kiinnostuksen kohteelleni. Ex-mieheni kanssa juttu meni niin, että oli kesä ja kävelin terassin ohi ja näin komean miehen, jolta kysyin: "Voisinko joskus piirtää hänen käsivartensa..." Piirrustusta ja maalausta kun harrastan. Ja sinne terassille sitten jäin drinksulle...
Hmm, kovin tutulta kuulostaa. Ootko sä se keneksi sua luulen? Tunnetaankohan me?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mäkin on kyllä vähän miettinyt, että kannattaako baariin mennä ollenkaan yksin? Silloin jää pahimmillaan täysin orvoksi kun ventovieraksien kanssa ei osaa tuppautua juttusille eikä kukaan lähesty.
Kannattaa puhua mitä sylki suuhun tuo. Siitä tulee sellainen rento ja itsevarma vaikutelma. Eikä sitten mitään typeriä iskurepliikkejä, vaan ihan "hei, mä olen mölli, kukas sä olet?".