Mylwin kirjoitti:Nyt tajusin.

Vittu, mun pitää herätä kuuden tunnin päästä! Eiiiiiiijjjjjhhhhh.
Jokseenkin näin RM. Nauti taloon laskeutuvasta rauhasta, kun populaa on yksi vähemmän. Äläkä huoli, kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Läväriä et poista!Sutenööri kirjoitti:Kai kysyit siltä, et saatko muuttaa sen työhuoneen vaatehuoneeks?Razormaid kirjoitti:Comments?
Ei muuta kuin tervemenoa vaan, sanoisin vielä läksiäisiksi että myöhemmin on sitten turha tulla lässyttämään kun kerran noin herkässä se rakkaus on.Razormaid kirjoitti:Ah. Suvaitsevaisuuden sulosipulit.
Isäni juuri ilmoitti muuttavansa pois talosta, sillä ei kestä katsella kaltaistani reikänaamaa....
Comments?
Vasta aikaa tässä törmäsin ensimmäistä kertaa sellaiseen järjestelyyn, että työpaikka ilmoituksessa kehotettiin laittamaan mukaan postimerkillä ja hakijan osoitteella varustettu postikortti jonka lupasivat lähettää takaisin hakijalle siinä vaiheessa kun hakemus on tullut perille ja otettu käsittelyyn. Vähän oudoksuin juttua uutena mutta sitten aloin miettimään, että eihän tuo oikeastaan hullumpi käytäntö ole tuokaan.CandyMan kirjoitti:Myönnän joskus sortuneeni tuohon, jos työhakemuksia tuli enemmän kuin ehti edes käydä läpi. Pääasiassa kaikkiin pyrittiin kyllä vastaamaan lyhyesti, jos aika vain antoi myöten.Kid kirjoitti:Eniten vituttaa se et jos mitään ei kuulu, ei hyvää eikä pahaa. Tulee semmonen höntti olo, että enkö mä oo senkään arvonen että ei kiitos-viestiä viitsitä laittaa
Ehkä työpaikkailmoitukseen pitäisi aina laittaa loppuun jokin klausuuli "Jos et kuule meistä kahteen viikkoon, et ole päässyt jatkoon. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta.".
Heh. Meillä äiti tässä taannoin ollessame uimahallissa totesi, että sun tarttis varmaan laittaa joku uus lävistys naamaas kun oon jo ihan tottunu tuohon sun kulmajuttuun.hermine kirjoitti:Kaikista huippu oli äitini kommentti jonkun ajan kuluttua: "nyt tuo romu leuassasi ei enää ärsytä minua, joten ihan yhtä hyvin voit jo ottaa sen pois".