(liian epätoivoista? Nainen pitäisi huomioida yksilönä, naiselle pitäisi puhua fiksuja ja hauskoja, mies joka vonkaa muita ei kelpaa?
Sievistelevää paskapuhetta.
Riittää kun kähmii usempaa naista ja se, jolle ei puhu mitään vaan hieroo jalkapohjaa, leviää kaikkien nähden. Nähty on. Tärkeintä ettei ole minä.
(kännistä huolimatta en sano tällä kertaa nimeä, mutta oli saatana valaiseva trauma minulle ja olette te muutkin kitinälutkat sille jakaneet, arvaan)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Kun luonto ja ympäristöasiat ovat sinulle niin tärkeitä, oletko harkinnut vapaaehtoistyötä öljyvahinkojen torjunnassa? Tuolla sappimäärällä isompikin tankkerillinen raakaöljyä emulgoituisi ja vajoaisi pohjamutiin.
Kun luonto ja ympäristöasiat ovat sinulle niin tärkeitä, oletko harkinnut vapaaehtoistyötä öljyvahinkojen torjunnassa? Tuolla sappimäärällä isompikin tankkerillinen raakaöljyä emulgoituisi ja vajoaisi pohjamutiin.
Aikas hyvä.
Olen joskus miettinyt kehitysapuun lähtöä. Paitsi että vihaan ihmisiä, miksen siis neekereitäkin.
Myöskin kadun, etten lähtenyt opiskelemaan arkeologiaa. Kaikissa arkeologiadokkareissa maata siivilöi pystytisumisuja bikineissään.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Gattaca kirjoitti:Riittää kun kähmii usempaa naista ja se, jolle ei puhu mitään vaan hieroo jalkapohjaa, leviää kaikkien nähden. Nähty on. Tärkeintä ettei ole minä.
Ei hemmetti. Ymmärsit vihdoinkin! Olisipa paskaa olla sinä.
Geetzu kirjoitti:Tai siis ainakin jos naisen mielestä ne muut listalle Päässeet naiset on tosi hehkeitä. Sitä ajattelee, et toi äijä tosiaan tajuaa hei mun arvon.
Kokeillaans. Antakee seksiä! Antajiks kelpaa:
Jessica Alba
Scarlett Johansson
Angelina Jolie
Geetzu
Jessica Alba
Scarlett Johansson
Angelina Jolie
Geetzu
Heruux?
No siis nyt Geetzu on tietty imarreltu, mut siit on viel askel kyl saamiseen niinQ mun mielestä. Sit jos vaiks Jessica heruttaa eka, ni sit se varmaan vois aatella et kun kerta sekin nii ehkä munki pitäs.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Lilo kirjoitti:No siis nyt Geetzu on tietty imarreltu, mut siit on viel askel kyl saamiseen niinQ mun mielestä. Sit jos vaiks Jessica heruttaa eka, ni sit se varmaan vois aatella et kun kerta sekin nii ehkä munki pitäs.
Siis mitvit? Mähän herutin tos kaikkia neljää? Kai ne ny kitinää lukee, ei ne voi niin out olla.