Gattaca kirjoitti:No enhän minäkään kynäniska macho ole, mutta paljon lyhyempi kynäniska Hämärä saa pillua ja rutkasti.
Jos pidät itseäsi nuorten naisten joukossa vertailukelpoisena parikymppisen treenatulla tavalla solakan kaverin kanssa, jolla on uskallusta olla oma itsensä, oma tyylinsä, kykyä ja halua pitää itseään huoliteltuna ja jonkinmoinen supliikki, olet jo lähtöasetelmissa harhateillä. Montako kertaa se pitää rautalangasta vääntää, että naisihmisten kanssa pärjääminen ei ole ulkonäköasia? Komeakin mies joka on sosiaalisesti täysi dumbo jää helpommin yksin kuin taviskaveri joka ymmärtää, uskaltaa ja toimii. Minulla on suurinpiirtein samanlainen ruumiinrakenne kuin hämiksellä, ja minun ei halutessani tarvitse olla päivääkään yksin. Ei, en sano sitä herättääkseni katkeruutta, vaan painottaakseni ruumiinrakenteen merkitystä/merkityksettömyyttä parinvalinnassa. Hyvä ruumiinrakenne voi olla etu, huono voi olla haitta, mutta on aika paljon yksilöpreferensseistä kiinni millainen on hyvä, huono tai neutraali.
Sama koskee muuten euromiljoonia. Ne eivät ole tie onneen, jos et halua maksaa seksistä tai "rakkaudesta." Toivottavasti ne tuovat sinulle kuitenkin itseluottamusta, ja jos joskus vielä investoit osan tulevasta varallisuudesta hygieniaan, tyylikkyyteen, terveempään elämäntyyliin ja muunlaiseen itsesi kehittämiseen, markkina-arvosi kasvu on todennäköisesti eksponentiaalinen verrattuna pankkitilisi tai verotettavan varallisuutesi saldon sille tuomaan kasvuun. Esimerkkinä rahan onnea tuovasta vaikutuksesta mainitsen, että olen kohtapuoliin menossa tekemään perunkirjoitusta erään euromiljonäärin puolisolle, joka ampui itsensä jokin aika sitten.
Tämäkään teksti ei ole tarkoitettu miltään osin loukkaukseksi, vaikka epäilemättä luet sen niin ja syydät minulle valikoidut karhupäävittuilut, mutta minä puupää se jaksan hakata puupäätäni välillä seinään.