Klip-klop keskiviikko
Klip-klop keskiviikko
Klip klop klip klop hevonen on pop. Mutta mikä olikaan Histamiinin tyttöystävän nimi?
Kepeää keskiviikkoa kaikille!
Edit: Tajusin juuri miten älyttömän typerä nimi tälle päivälle tuli keksittyä. Ruoskikaa minua idiotismista.
Kepeää keskiviikkoa kaikille!
Edit: Tajusin juuri miten älyttömän typerä nimi tälle päivälle tuli keksittyä. Ruoskikaa minua idiotismista.
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- KisSandra
- Kitisijä
Auts auts auts. Persus ja jalkat kipeenä, iso mustelmakin ja kaikkee. Vedin tuossa alkuillasta kaupunkiin päin mennessäni pyörällä maan mainiot lipat, postiautoilijamies olisi ollut väistövelvollinen mutta kun ei katsonut asiakseen edes hiljentää niin olin pakotettu junttaamaan käsijarun täysiä pohjaan ja sen seurauksena lensin tangon yli maahan ja matkalla sotkeennuin munamankelin runkoon. Auts auts auts.
Mutta ruoka oli hyvää ja sitä oli tarpeeksi.
Hyvä ruoka, parempi mieli.
Kotimatkalla piipahdin vielä juttelutuokiolla ia:n luona, tulipa taas vähän maailmaa siinä sivussa parannettua.
Tälle yötä olis tavoitteena nukkuuntua ennen aamunkoita, nähtäväksi jää onnistuuko.
Mutta ruoka oli hyvää ja sitä oli tarpeeksi.

Kotimatkalla piipahdin vielä juttelutuokiolla ia:n luona, tulipa taas vähän maailmaa siinä sivussa parannettua.
Tälle yötä olis tavoitteena nukkuuntua ennen aamunkoita, nähtäväksi jää onnistuuko.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihme sekopää sustakin on tullut. Kunnon hihhuli. Seuraavaksi varmaan tulet uskoon. Pitäisiköhän alkaa pitkävedättämään että mihin uskonlahkoon? Itse veikkaan jonkinsorttista Vishnulaisuutta näin alkuunsa. Ainakin musiikkimakusi viimeaikainen muuttuminen osoittaisi siihen suuntaan. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan.-Superior- kirjoitti:Onnellisuus on kummallinen asia. Eilisen jälkeen minusta tuntuu, että siinä on mahdollista löytää raja, jonka jälkeen tuntuu ettei elämässä ole enää pidäkkeitä. Ettei tarvitse enää ujostella yhdenkään ihmisen seurassa. Että oma suhtautuminen elämään on vain niin puhtaan loogisen yksinkertainen, että se tuntuu aivan järjettömän vapauttavan helpolta.
Sitä tunnetta alkaa pelätä. Kun ei tunne rajoituksia, maailma tuntuu järjettömältä. Ja samaan aikaan niin ekstaattisen hillittömältä.
Arvatenkin So Easyn kanssa?-Superior- kirjoitti:Alkaa rasittaa tämä Maailmakatsomuksen vääntämisen alkeiskurssi lukiolaisille -vaihe. Menee onneksi ohi. En vain todellakaan uskonut, mitä kaikkea on mahdollista löytää itsestään kun alkaa tosissaan miettiä tätä kaikkea aivan liikaa.
Tekisi mieli harrastaa kiimaisen eläimellistä seksiä.
Lopeta se liika miettiminen. Se ei sovi sulle. Mene töihin niinkuin normaalit ihmiset.
Mä otin penskana Joulukalenterin aina nauhalleAarneAnkka kirjoitti:Hyvin muistettu. Meitsi muisti vain Anelma-Unelman (joka aina sanoi "plimmmm!"). Ees sen tallitontun nimeä en muista.ninnithequeen kirjoitti:Histamiinin tyttöystävän nimi oli Titiina.

Ja oon muuten varma että niitä löytyy vieläkin jostain vanhalta VHS:ltä...
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- irmelianneli
- Kitisijä