TiK tAk TiIsTai
- KisSandra
- Kitisijä
TiK tAk TiIsTai
Kello käy, kello käy, ei uutta ketjua näy.
Tässäpä, olkaa hyvät, yrittäkää ainakin olla! *niiata niksauttaa*
Tässäpä, olkaa hyvät, yrittäkää ainakin olla! *niiata niksauttaa*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
-
- Kitisijä
3. TPK. Mikä siinä on, kun herää jatkuvasti yöllä joskus 04-05 aikoihin ja sen jälkeen uneen on miltei mahdoton päästä? Siinä vaiheessa kun herätyskello soi onkin sitten taas täydessä unessa ja herääminen on helvettiä.
Tänään kotkaan soutamaan. Kyseessä firmojen välinen leikkimielinen mutta verinen taistelu missä soudetaan n. 10km pätkä. Sen jälkeen saunaan ja syömään jotain hyvää.
Tänään kotkaan soutamaan. Kyseessä firmojen välinen leikkimielinen mutta verinen taistelu missä soudetaan n. 10km pätkä. Sen jälkeen saunaan ja syömään jotain hyvää.
Älä löi! En ole hurrit!
Meidän konttorin touhuista vois oikeesti tehdä jonkun sketsisarjan.
Äsken yhtäkkiä tuolta parin ukkelin privaattikopista alkoi kuulumaan tosi kovalla äänellä kiimaisen nartun pehmeä ääni: AAAAAH!! AAAAAH! AAAAAH! AAAAAH! AAAAAH! Oltiin että kolleegan kanssa että WTF?? Sit yks työntekijä kävelee huoneesta ulos ja sanoo: "jes, nyt kyllä sunnuntaiöverit vetää".
Äsken yhtäkkiä tuolta parin ukkelin privaattikopista alkoi kuulumaan tosi kovalla äänellä kiimaisen nartun pehmeä ääni: AAAAAH!! AAAAAH! AAAAAH! AAAAAH! AAAAAH! Oltiin että kolleegan kanssa että WTF?? Sit yks työntekijä kävelee huoneesta ulos ja sanoo: "jes, nyt kyllä sunnuntaiöverit vetää".
- irmelianneli
- Kitisijä
Hoimenta! Aamusalilla tuli taas rehkittyä niin, että piti ottaa lepoa kotimatkan verran ja mennä vasta sitten suihkuun. Yleensä käyn kyllä salilla mut nyt pukkas sen verran hikee ettei suihkusta ois ollut mitään hyötyä.
Hyvä fiilis ja pakaroissakin tuntuu sunnuntain salittelu. Aah, mä olen timmi!
Päätä särkee edelleen ja panacodit ei auta. Viime yönä sain sentäs nukuttua. Jos tää ei parin päivän päästä oo helpottanut, niin pakko kai se on raahautua lekuriin. Mulla on kuitenkin joku kasvain tai muuta kamalaa..Yh.
Mister parkakin makoilee kotona kipeenä. Antaisin melkein oikeen käteni että pääsisin nyt sen viereen köllimään.
Hyvä fiilis ja pakaroissakin tuntuu sunnuntain salittelu. Aah, mä olen timmi!
Päätä särkee edelleen ja panacodit ei auta. Viime yönä sain sentäs nukuttua. Jos tää ei parin päivän päästä oo helpottanut, niin pakko kai se on raahautua lekuriin. Mulla on kuitenkin joku kasvain tai muuta kamalaa..Yh.
Mister parkakin makoilee kotona kipeenä. Antaisin melkein oikeen käteni että pääsisin nyt sen viereen köllimään.
6. TPK
Joo aloitettiin rauhallisesti, mukava kuunnella kun espoolaiset itkee liikennettä, vaikka itse jo siirtyikin julkisiin välineisiin liikkumaan..
klo 7.17 lähtien rankka jonotus alkoi Helsinkiä kohden espoolaisilla, ja Espoon sisäinenkin liike pysähtyi 90% saanko naureskella? nauroin jo, yksityisautoilu sucks! deeply.. ainakin noin työmatkaliikenteessä..
Ei rakenneta metroa, rakennetaan vaan kehä 2 ja kehä 4 miksei kehä kuutta?
Joo aloitettiin rauhallisesti, mukava kuunnella kun espoolaiset itkee liikennettä, vaikka itse jo siirtyikin julkisiin välineisiin liikkumaan..
klo 7.17 lähtien rankka jonotus alkoi Helsinkiä kohden espoolaisilla, ja Espoon sisäinenkin liike pysähtyi 90% saanko naureskella? nauroin jo, yksityisautoilu sucks! deeply.. ainakin noin työmatkaliikenteessä..
Ei rakenneta metroa, rakennetaan vaan kehä 2 ja kehä 4 miksei kehä kuutta?
Pyyhin Netikettiin..