Less is more.nowaysis kirjoitti:Mulla näkyy vaan tyhjää, daah!1 Kiitti!11
You know.
Sä olet niinquin täydellinen.
Kyllä sun pitäisi deisgn-ihmisenä tää ny snaijata.
No huh huh.. Ihan hauska.. Merkitsen kuitenkin ihan varmuuden vuoksi pieneen mustaan muistikirjaani: "älä ikinäkoskaanmilloinkaankuunakullanvalkeana nimeä lapsiasi Villeksi ja Jenniksi!"Vaola kirjoitti:ÄIDIT JA LAPSET KOKKAA
En nussi, mutta onnittelen! Kerro, mikä ala ja koulu, joko julkisesti tai yv:llä.Ann kirjoitti:Savusta en tiedä, mutta haju ei ainakaan tule pepusta..
Sain tänään postia. Pääsen opiskelemaan. Nussikaa mua, oon jumala.
Tässä syksyllä tietääkseni.. kuitenkin tämän vuoden puolella. Ollaan menossa pakulla systerin kanssa shoppailemaan sinne heti kun mahdollista. Mullakin vielä puuttuu täältä kaikki kattolamput ja tekstiilitkin oikeestaan..KisSandra kirjoitti:Tänään kusti polki minullekin ikean uusimman kuvaston *selailee*. Milloinhan ne saa avattua sen Haparandan Ikean lopulta, olis vähän helpposempi hakee jotain vähän isompaakin sieltä sit..
Alussa kaksi lasta juoksee palavasta talosta pihalle, mutsi palaa kattoon. Isä kasvattaa muksut. Ei onnistu. Toinen hinkuu yliopistoon. Menee. Toinen jatkaa isän kanssa hengailua. Ei onnistu. Isä katoaa. Veli etsii toisen. Tuloksena kakkos osassa nuoremman veljen muija palaa kattoon. Ja sitten lähettiin etsiin isää. Ei löydy, kaikkea muuta paskaa.ninnithequeen kirjoitti:Elppa pelotteli että se eka jakso on oikeen säikyttelyä...
ILKIMYS!!!!!!111111108 kirjoitti:Alussa kaksi lasta juoksee palavasta talosta pihalle, mutsi palaa kattoon. Isä kasvattaa muksut. Ei onnistu. Toinen hinkuu yliopistoon. Menee. Toinen jatkaa isän kanssa hengailua. Ei onnistu. Isä katoaa. Veli etsii toisen. Tuloksena kakkos osassa nuoremman veljen muija palaa kattoon. Ja sitten lähettiin etsiin isää. Ei löydy, kaikkea muuta paskaa.ninnithequeen kirjoitti:Elppa pelotteli että se eka jakso on oikeen säikyttelyä...
Mutta on pojilla komea jenkki.
HAAHAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Kassoin kaikki 1.kauden jaksot jo, kerronko loputkin?