Lirdanlardanlördag
Jumankauta Beddis, jäbällä ei ollut aikomustakaan pysyä poissa palstalta kun oot kalsareillas. Ei se mitään, niin määki otan tässä, onnea vaan sulle ihanuutes kanssa, toivottavasti natsaapi.
Kämppä muuttui aika puhtaaseen suuntaan tän päivän aikan, huomenna loput sitten. Savuaffenkin oli hyvää Nyt vielä muutama olut ja sit goijjaamaan.
Kämppä muuttui aika puhtaaseen suuntaan tän päivän aikan, huomenna loput sitten. Savuaffenkin oli hyvää Nyt vielä muutama olut ja sit goijjaamaan.
Re: Lirdanlardanlördag
Tänään menemme katsomaan näytelmää.MadameDeMeloni kirjoitti:Mitä erikoista on tässä päivässä?
Ohhoh!bedlam kirjoitti:Ja mie vaan vollotan ja nyyhkin. Ja juon olutta. Ja kuuntelen söpöö rokkia. Kelloki on jo vaik mitä.
Onneksi ihastuminen ei ole koskaan saanut mua muuttamaan sukupuoltani! Huima jää pian kakkoseksi, nyt otat itseäsi niskasta kiinni, kasvatat ne munat takaisin ja ainakin lopetat moisten höpöjen postaamisen palstalle.
Huomenna töitä, menen nukkumaan ennen kuin joku toinen tyttö tulee kertomaan kuinka ihqua on kun mies osoittaa tunteensa noin höpösöpösti...
Otit käyttöön Keikauksen käänteispsykologian! Tuota temppua viimeistään tulet häpeämään huomenaamulla!!bedlam kirjoitti:Kulta! Sieki oot niin suloinen! Ja niin lontoonraetta, niin lontoonraetta! Kippis!SikaMika kirjoitti:Huomenna töitä, menen nukkumaan ennen kuin joku toinen tyttö tulee kertomaan kuinka ihqua on kun mies osoittaa tunteensa noin höpösöpösti...
Öitä sullekin, pöhkö pohjoisen poro!
Kikkelini on käänteistynyt sisällepäin ja kutittelee napanuoraani! Olen uudestisyntynyt homolesbo. Hienon makuista olutta, Koffia! Annihilaattori laulaa ALISOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SikaMika kirjoitti:Otit käyttöön Keikauksen käänteispsykologian! Tuota temppua viimeistään tulet häpeämään huomenaamulla!!bedlam kirjoitti:Kulta! Sieki oot niin suloinen! Ja niin lontoonraetta, niin lontoonraetta! Kippis!SikaMika kirjoitti:Huomenna töitä, menen nukkumaan ennen kuin joku toinen tyttö tulee kertomaan kuinka ihqua on kun mies osoittaa tunteensa noin höpösöpösti...
Öitä sullekin, pöhkö pohjoisen poro!
Elekää kiusatko, meen mie. Mutta enste vielä Diamond Headin perään totanoinniin. Mitä mun piti kuunnella. Ja miks. Hetki menee.
edit: mut miks vitussa sitä tunnetta nyt sit pitäs piätellä? No joo tiiän miljoona syytä miksei varsinkaan tällä palstalla sais hehkuttaa, mut KU KITINÄ ON MUN ELÄMÄ niinku!! Voin mää nää pyyhkiä aamulla poies.
edit2: enkä etes pyyhi.
edit: mut miks vitussa sitä tunnetta nyt sit pitäs piätellä? No joo tiiän miljoona syytä miksei varsinkaan tällä palstalla sais hehkuttaa, mut KU KITINÄ ON MUN ELÄMÄ niinku!! Voin mää nää pyyhkiä aamulla poies.
edit2: enkä etes pyyhi.
Viimeksi muokannut bedlam, 19.08.2006 1:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nii, sellasii ne on. Siis hei, oikeesti. Nyt ollaan sen verran huppelissa että voin avautua. Sanoin kaveriporukalle joskus bileissä kieli poskella Soundgardenia kuunnellessa että "kylläpä panisin tätä miestä jos olisin nainen". Syvä hiljaisuus. Sanoin Kityn pikkujouluissa jollekin miespuoliselle, että "eikö tuo slam ole ihan hyvännäköinen mies". Mulkaisu. "En tiedä, kun en osaa miehiä ajatella niin". Vitun perseestä, saakelin homofoobikoita koko maailma täynnänsä. Siis naisethan arvostelee jatkuvasti muita naisia leimautumatta lesboks! Ja mullakin oli kajalia Tuskassa 2004! Ja kaikkee!brona kirjoitti:Pöh, oot vaan kade, kun et ole sinut feminiinisen puolesi kanssa.SikaMika kirjoitti:Tätä mä juuri pelkäsin. Miksen jo mennyt nukkumaan...
Nyt olen sellasen tytsyn kanssa joka oikeest ihastu siihen kun sanoin, että itketti niin pirusti Pingviinien Matkaa katsoessa. Ja Lassiet sun muut saa ihan varmasti minut vollottamaan. Helvetti. Ei mun kikkeli siitä pienene jos pikkasen tirauttaa!
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Ihqua. Melkein vetistelin tyttö sylissä kun katselimme ihqun romanttista elokuvaa sängyllä köllötellen. Tytöt tykkäävät miehistä jotka uskaltavat näyttää tunteensa, varsinkin kun tunteisiin kuuluu myös lemmenvaltikan kostuttaminen tytössä.SikaMika kirjoitti:Huima jää pian kakkoseksi, nyt otat itseäsi niskasta kiinni, kasvatat ne munat takaisin ja ainakin lopetat moisten höpöjen postaamisen palstalle.
Tytöt ovat ihania, elämä on ihanaa ja skumppa on hyvää.
Taidan liittyä beddiksen hilpeysklubiin. Mullakin menee tällä hetkellä hyvin! Tosin mie en vollota, se ajanjakso on vasta tulollaan :D
Palasin justiinsa baarireissulta. Tulin tuttavan miehen kyydillä, ja bensa-asemalla mies meni tankkaamaan, ja hetken päästä tuli siihen ovelle että "Voi saatana. Tankkasin dieseltankin täyteen bensaa." Siitä sitten lähettiin työntämään autoa parkkiin (onneksi a) olin lähes selvinpäin b) en laittanut kotoa lähtiessä korkkareita, vaikka mieli teki) ja soitettiin tuttu "taksi" paikalle ja hankkiuduttiin eteenpäin. Miesparkaa vähän ketutti, on tottunut ajamaan bensa-autolla, mutta nyt oli avovaimon biili käytössä!
Palasin justiinsa baarireissulta. Tulin tuttavan miehen kyydillä, ja bensa-asemalla mies meni tankkaamaan, ja hetken päästä tuli siihen ovelle että "Voi saatana. Tankkasin dieseltankin täyteen bensaa." Siitä sitten lähettiin työntämään autoa parkkiin (onneksi a) olin lähes selvinpäin b) en laittanut kotoa lähtiessä korkkareita, vaikka mieli teki) ja soitettiin tuttu "taksi" paikalle ja hankkiuduttiin eteenpäin. Miesparkaa vähän ketutti, on tottunut ajamaan bensa-autolla, mutta nyt oli avovaimon biili käytössä!