Mulla vaan on välillä ollut monta työtä samanaikaisestiDumari kirjoitti:Melkein vois kohta soitella jonnekin valtuutetulle että lapsityövoimaa on ollut Suomessakinmillivanilli kirjoitti:*ollut töissä yhteensä n. 22 vuotta*

Ootko huomannu, että aina ku meet johkin duuniin, oot siitä innoissas ja sit kuukauden päästä valitat että se on ihan paskaa? Onks se kotona makaaminen oikeasti niin paljon kivempaa?OperaDuudson kirjoitti:työkkärin tipistä olen tallentelemassa kadonneita tavaroita...perse ruvella istumista,ehkä mulle kumminki sopis joku vähän liikkuvampi työ kuin istua 8h koneen ääressä eikä siitä juuri paljoa mihinkään liikuta...
Mun on jotenkin vaikea kuvitella edes suht normaaliälyistä ihmistä (kehitysvammaiset, jotka ihan aidosti saa kauheat kiksit jostain kuminauhojen pussittamisesta päivä toisensa jälkeen on sitten asia erikseen), jolle ei työllistämishommissa kävisi noin, aika puuduttavia rutiinitöitähän nuo usein on. Ihailtavaa, jos joku pystyy olemaan edes aluksi innoissaan.Uusiopehmis kirjoitti:Ootko huomannu, että aina ku meet johkin duuniin, oot siitä innoissas ja sit kuukauden päästä valitat että se on ihan paskaa? Onks se kotona makaaminen oikeasti niin paljon kivempaa?OperaDuudson kirjoitti:työkkärin tipistä olen tallentelemassa kadonneita tavaroita...perse ruvella istumista,ehkä mulle kumminki sopis joku vähän liikkuvampi työ kuin istua 8h koneen ääressä eikä siitä juuri paljoa mihinkään liikuta...
Öhm on se paskaa kun kaikki paskat kaadetaan mun niskaan,ilmeisesti uusi joutuu aina ns likaämpäriksi elämään kyllästyneiden pikkupomojen pompoteltavaksi pelinappulaksi,kai siitä vähemmästäkin menee motivaatio saati sitten innostus kun ohjeet tulee usein karjumalla,kiljumalla ja kaikkea siltä väliltä,nimim ei enää ikinä yksityiselle töihinUusiopehmis kirjoitti:Ootko huomannu, että aina ku meet johkin duuniin, oot siitä innoissas ja sit kuukauden päästä valitat että se on ihan paskaa? Onks se kotona makaaminen oikeasti niin paljon kivempaa?OperaDuudson kirjoitti:työkkärin tipistä olen tallentelemassa kadonneita tavaroita...perse ruvella istumista,ehkä mulle kumminki sopis joku vähän liikkuvampi työ kuin istua 8h koneen ääressä eikä siitä juuri paljoa mihinkään liikuta...
Niin mäkin omasta mielestäni. Mielestäni pystyn kirjoittamaan kohtalaisen kaunista ja informatiivista suomen kieltä ja englannin kieltä, kun oikein pinnistelen. Silti mut kutsutaan tosi harvoin työhaastatteluihin.Camilla kirjoitti:Mä olen oikeasti tosi hyvä kirjoittamaan hakemuksia
Musta alkaa tuntua, että oikeasti joku sadisti vaan laittaa työpaikkailmoituksia lehteen ja työkkäriin ja saa sairasta nautintoa siitä kun sadat epätoivoiset ihmiset lähettelevät hänelle nöyristeleviä hakemuksiaan. Ilkeimmät pyytävät vielä kuvankin ja varmaan naureskelevat sitten niille. Vähän niinkuin jotkun huvikseen laittelevat deitti-ilmoituksia. Mitään työpaikkaa ei oikeasti ole olemassakaan.kvasaari kirjoitti: Ehkä se on sitten se alan työkokemuksen puute, mutta ei senkään pitäisi selittää haastatteluniukkuuttani kokonaan, sillä olen hakenut usein myös pelkkiä hanttihommia.
Sama muakin suoraan sanottuna vituttaa! Yliopistolle kyllä kelpaa, mutta ei puhettakaan, että pääsis kesäks sun mainitsemiin töihin, vaikka kuinka nöyristelee.hermine kirjoitti:Johan on helvetti, että olen kelvannut virkaan jo useammalle yliopistolle, vaikka minua ei ole huolittu edes haastatteluun hakiessani varasto-, siivous-, kassa- tai jäätelökioskityötä!kvasaari kirjoitti: Ehkä se on sitten se alan työkokemuksen puute, mutta ei senkään pitäisi selittää haastatteluniukkuuttani kokonaan, sillä olen hakenut usein myös pelkkiä hanttihommia.
Kuka saakutti on mennyt meikäläisen luukissa johonkin jäätelökiskaan?llumi kirjoitti:Hmm... kaljuja miehiä, joilla on kuppikoko..Vaikka ei sillä, tollanen myi mulle jäätelöä tässä yksi päivä..