Kulttuurigallup eli luetko Myrkky-lehteä, tuota vessahuumorin kuningasta? Jos luet, niin kerropa vielä suosikkihahmosi. Ja jos et lue, kerro ihmeessä miksi kummassa et? Itse luen ja suosikkini lienee Myyntimies Mynttinen.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 16.08.2006 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luin aikoinaan kun exällä oli niitä vino pino. Palle Runqvist on jäänyt mieleen..
Ja pikkupoikana mummolassa ne oli parhautta. Serkkupojat oli tuonu sinne monta säkillistä niitä, mummolta salaa tietenkin. Ei mein mummo tommosen huumorin päälle ymmärtänyt =/
Meille tulee se tilattuna. Itse en olisi kyllä tilannut, mutta luen ihan mielelläni. Suosikkini taitaa olla "Epäilyttävät pojat". Rockya en monesti jaksa edes lukea.
En enää, enkä muistakaan enää juuri mitään. Vaikka pissa- ja kakkahuumori pitääkin nivelet edelleen muuten notkeina. Mutta mulla oli 94-95 kalenterina Myrkky. Se on edelleenkin tallessa, ja voi apua niitä juttuja. Sekä kalenterissa jo ostohetkellä olleita, että siihen kirjoitettuja...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Minuahan ei mikään lapsellinen pissakakkahuumori naurata.
Ainoastaan älymystöllinen komedia ja nokkela ajankohtainen satiiri saa miun aristokraattisen ohuthuulisen suun vääntymään johonkin hymyä muistuttavaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mylwin kirjoitti:Ainoastaan älymystöllinen komedia ja nokkela ajankohtainen satiiri saa miun aristokraattisen ohuthuulisen suun vääntymään johonkin hymyä muistuttavaan.
Jouduin katsomaan toistamiseen kuka tämän kirjoitti. Minulla oli kaksi ehdokasta, etkä kuulunut joukkoon. Saatte arvata ketä mietin.
Mylwin kirjoitti:Ainoastaan älymystöllinen komedia ja nokkela ajankohtainen satiiri saa miun aristokraattisen ohuthuulisen suun vääntymään johonkin hymyä muistuttavaan.
Jouduin katsomaan toistamiseen kuka tämän kirjoitti. Minulla oli kaksi ehdokasta, etkä kuulunut joukkoon. Saatte arvata ketä mietin.
Ai että mie en muka voisi nauttia älykkäästä huumorista?! Paskiainen!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mitä ihmettä? Ilmestyykö Myrkky taas / vielä?? Taas mä oon ihan pihalla (ilmeisesti jatkuva olotila). Luin penskana, aina kun sain sen joltain kaverilta käsiini niin ettei äiti huomannut.
Joskus 90-luvun alussa lueskeltiin, mutta en ole tiennyt että lehti vieläkin ilmestyy. En kyllä varmaan lukisi, vaikka joku sellaisen käteen törkkäisikin. Jotain Don Martinia voisin sen sijaan varmaan lukea vieläkin.