safi kirjoitti:Joo joo ihan mitä vaan. Sä et tajua pointtia, vaikka sen sulle rautalangasta yrittäisin vääntää. Antaa siis olla, ei maksa vaivaa.jouden-za kirjoitti: Nämähän ovat vain realiteettejä ja asiakeskustelua joita heittelen.
Tiedätkö minkä yhden pointin ymmärrän, sen että skorpparit vaistoaa musta tiettyä energyy (siksi syövät mun kädestä, kuten Manakin!!) ja kuten itsekin heistä..heitetään tällanen tähän, en muistaakseni kertonut viel..eli kun oltiin mun rendin kans viimetteisenä keskiviikkona Pihlajasaareessa (eka krt ja tosi upee mesta) ja siel sit sgruudattiin rafalla jossa oli aika namu tytsi.
No totesin kaverille yhtäkkii et toi tarjoilija on muuten skorppari. Frendi (filosofian mestari muuten) kysyi hmm mistä sen näet. Sanoin vain että näenpä vaan.
No sitten lähettiin myöhemmin laivalla takasin. Ja samassa laivassa tämä tarjoilija ja kaveri viereen sittaamaan ja minä hänen viekkuunsa. No kaveri rupesi tytsii sit puhuttaa oikein urakalla niitä näitä, ei siis midn semmosta et nyt isken sut suoraan, vaan semmosta höpöhöpö kiertelyy ja eikä tee tarjousta. Eihän sitä tarvi tehdäkään en sitä meinaa, mutta ei se orkkua ainakaan piparista sillä tavalla tule, eikä mikään muukaan.
Min en sanon midn, kunnes sitten avasin suuni ja sanoin että anteeksi (sanoin siihen lauseiden väliin, pienen tauon aikana, siksi sorry) mutta sä olet ilmeisesti skorppioni. Tytsi sanoo silmät LOISTAEN että kyllä. Kaverini kysyy että mistä sä näit. Tunnen tietyn energian ja varmistus tuli silmistä, samalla katsoin häntä ruskeilla silmilläni, mutta vain ystävällissesti hymyillen!
No kerroin sitten tämän mun skordarille, vain sellaisena hauskana kevennyksenä ja sattumana. Mutta hauskuus oli hänestä tosi kaukana ja suuttu ja mykkistä peliin ja täh?
No siis skordarit on tosi mustiksia. Ja kysynkin nyt teiltä että mitkä kaksi eri seikkaa teille tulee mieleen tästä mustasukkaisuudesta?