Katsoin leffan
yöllä tuli joku "shutterspeed - tappavat todisteet". huhhuh ku oli huono.
näyttelijät rumia, mallityttöjä oli laitettu sekaan nostamaan ulkonäkötasoa, mutta tietty samalla näyttelijätyötaso laski vielä enemmän alas. hirveä luiskaotsa bodari pääosassa. :oksu:
juoni oli tuttu, roolitukset, vuorosanat jne täysin vanhoja, d-luokan leffa jota ei olisi pitänyt katsoa. ainoo edes vähän hyvä kohta oli loppukohtaus, siinä alun eräs yksityiskohta näppärästi laitettiin loppua keventämään - tämä toimi vain koska niin paskassa elokuvassa ei ollut keskittynyt mihinkään vitsintynkiin, pääsivät edes siinä yllättämään.
näyttelijät rumia, mallityttöjä oli laitettu sekaan nostamaan ulkonäkötasoa, mutta tietty samalla näyttelijätyötaso laski vielä enemmän alas. hirveä luiskaotsa bodari pääosassa. :oksu:
juoni oli tuttu, roolitukset, vuorosanat jne täysin vanhoja, d-luokan leffa jota ei olisi pitänyt katsoa. ainoo edes vähän hyvä kohta oli loppukohtaus, siinä alun eräs yksityiskohta näppärästi laitettiin loppua keventämään - tämä toimi vain koska niin paskassa elokuvassa ei ollut keskittynyt mihinkään vitsintynkiin, pääsivät edes siinä yllättämään.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Sanotaan nyt vaikka. että Indy-konsepti (historiaa, komediaa, seikkailua,RolloTomasi kirjoitti: Kun olen itsekin katsonut muutaman Spielbergin leffan lahiaikoina, niin olisi kiinnostavaa lukea, miksi Viimeinen ristiretki on sinusta paras Indy. (On se minustakin, mutta haluaisin kuulla sinun ajatuksesi.)
romantiikkaa) on tuossa elokuvassa parhaiten toteutettu.
Huono perustelu, mutta parempaakaan en pysty tarjoamaan. Se vain on paras.
House of fury
Hillittömän hauska kung-fu komedia. Parodioitu noin 100 + 2 eri elokuvaa, elokuvatyypin klisettä ja soundtrackiä. Huomaa, että taustalla on häärinyt herra Jackie Chan. Yllättävän vähän vaijerilentelyä, mutta sitäkin enemmän hillitöntä turpaanvetoa, pään lyöntiä erilaisista huonekaluista läpi ja kauniita aasialaisia naisia.
Hillittömän hauska kung-fu komedia. Parodioitu noin 100 + 2 eri elokuvaa, elokuvatyypin klisettä ja soundtrackiä. Huomaa, että taustalla on häärinyt herra Jackie Chan. Yllättävän vähän vaijerilentelyä, mutta sitäkin enemmän hillitöntä turpaanvetoa, pään lyöntiä erilaisista huonekaluista läpi ja kauniita aasialaisia naisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Johnny Guitar
Toisen kerran tana vuonna tuli katsottuna, mutta ei vielakaan filmilla. Jatkuvilla ylikierroksilla kayva, kommunistivainoja kommentoiva, psykologisia patoutumia pursuava ja romanttista melodraamaa rikottuihin westernin konventioihin yhdistava mestariteos on yksi parhaista elokuvista koskaan, mutta onko se western?
Toisen kerran tana vuonna tuli katsottuna, mutta ei vielakaan filmilla. Jatkuvilla ylikierroksilla kayva, kommunistivainoja kommentoiva, psykologisia patoutumia pursuava ja romanttista melodraamaa rikottuihin westernin konventioihin yhdistava mestariteos on yksi parhaista elokuvista koskaan, mutta onko se western?
The Bullet boy:
Yön Timo pääsee vankilasta ja tekee kaikkea mitä ihmisen vi kuvitella tekevän vankilasta pääsyn jälkeen. Menneisyys ei kuitenkaan päästä otteestaan vaan ottaa omansa.
Raadollinen kuvaus lohduttomasta elämästä slummissa. Ainakin tällä oli hiukan ongelmia puhutun slangienglannin ymmärtämisessä.
Yön Timo pääsee vankilasta ja tekee kaikkea mitä ihmisen vi kuvitella tekevän vankilasta pääsyn jälkeen. Menneisyys ei kuitenkaan päästä otteestaan vaan ottaa omansa.
Raadollinen kuvaus lohduttomasta elämästä slummissa. Ainakin tällä oli hiukan ongelmia puhutun slangienglannin ymmärtämisessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Appleseed (R&A).
Olihan toi nätti, mutta jätti vähän tyhjän olon. Hahmojen, ja hahmojen väliset tunteet eivät oikein välittyneet tai tuntuivat päälleliimatuilta. Melleviä toimintakohtauksia oli ilo katsoa, mutta pääsi haukotuskin pari kertaa läpi kun juonta seli-seli-seli-selitettiin jotta rautalanka natisi. Niin, ja ne kaameat kuoleva toveri / cliffhanger -kliseet. Ai hurja.
Graffa oli pääosin nättiä, mutta jotkut pikkufibat pistivät silmään. Parissa kohtaa Deunanin hiukset menivät hänen päästään / kaulastaan läpi, ja monien hahmojen isoja animesilmiä oli mielestäni litistetty liikaa, jolloin hahmot näyttivät sivusta katsoen aika luonnottomilta (varsinkin se lapsi).
Joka tapauksessa Masamune Shirow on aivan vitullinen design-nero joka ansaitsee tulla palvotuksi jumalana ikuisesti.
Olihan toi nätti, mutta jätti vähän tyhjän olon. Hahmojen, ja hahmojen väliset tunteet eivät oikein välittyneet tai tuntuivat päälleliimatuilta. Melleviä toimintakohtauksia oli ilo katsoa, mutta pääsi haukotuskin pari kertaa läpi kun juonta seli-seli-seli-selitettiin jotta rautalanka natisi. Niin, ja ne kaameat kuoleva toveri / cliffhanger -kliseet. Ai hurja.
Graffa oli pääosin nättiä, mutta jotkut pikkufibat pistivät silmään. Parissa kohtaa Deunanin hiukset menivät hänen päästään / kaulastaan läpi, ja monien hahmojen isoja animesilmiä oli mielestäni litistetty liikaa, jolloin hahmot näyttivät sivusta katsoen aika luonnottomilta (varsinkin se lapsi).
Joka tapauksessa Masamune Shirow on aivan vitullinen design-nero joka ansaitsee tulla palvotuksi jumalana ikuisesti.
Yölento
Just sellaista keskinkertaista höttöä kuin odotinkin. Ei mitään uutta eikä yllättävää. Kaksi tähteä viidestä.
Sankaritar pieksi pahista kuin vierasta sikaa epäröimättä ja olan takaa loppupuolella ilman naisille leffoissa kuvattua kanamaisuutta ja tyhmyyttä, neljä femakkotähteä viidestä.
Just sellaista keskinkertaista höttöä kuin odotinkin. Ei mitään uutta eikä yllättävää. Kaksi tähteä viidestä.
Sankaritar pieksi pahista kuin vierasta sikaa epäröimättä ja olan takaa loppupuolella ilman naisille leffoissa kuvattua kanamaisuutta ja tyhmyyttä, neljä femakkotähteä viidestä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ilahduttavaa että olet tiedostanut tämän markkinaraon.Lolita kirjoitti:Sankaritar pieksi pahista kuin vierasta sikaa epäröimättä ja olan takaa loppupuolella ilman naisille leffoissa kuvattua kanamaisuutta ja tyhmyyttä, neljä femakkotähteä viidestä.
Kaupallistahan se kaikki. Jos leffoja kritisoidaan tissien vilauttelusta miesmyyntilukujen kasvattamiseksi, niin voitaneen niitä kai yhtä hyvin kritisoida femakkopisteiden kosiskelusta miehiin kohdistuvalla naisväkivallalla.
Parhaiten toimiva kokonaisuus on tietysti tissejään vilautteleva miestenhakkaaja, tyyliin vaikkapa Dark Angel. Onhan noita jo nähty sen verran monta että tätä "stereotyyppejä rikkovaa" hahmoa voisi ruveta jo kutsumaan stereotyyppiseksi.
Mitenkäs minä sen paremmin selvittäisin. Kyse ei ole siitä, että mitä enemmän miehiä piestään sen parempi, vaan käsikirjoitukseen kirjoitetusta järkevästä käytöksestä (jos sellaisesta voidaan puhua, kun kyseessä on fiktio-hötömössö-elokuva). Päähenkilö käyttäytyy järkevästi ja loogisesti kirkumisen ja piiloutumisen sijasta ja pahista ihan oikeasti sattuu eikä kuollut herää moneen kertaan yliluonnollisesti. Kyseisen leffan hyvis-neito käyttäytyi fiksusti ja lopputaistelussa neito oli aktiivinen, neuvokas ja tehokas, vaikka lopullinen niitti jäikin miehen ammuttavaksi.AarneAnkka kirjoitti: Ilahduttavaa että olet tiedostanut tämän markkinaraon.
Kaupallistahan se kaikki. Jos leffoja kritisoidaan tissien vilauttelusta miesmyyntilukujen kasvattamiseksi, niin voitaneen niitä kai yhtä hyvin kritisoida femakkopisteiden kosiskelusta miehiin kohdistuvalla naisväkivallalla.
Parhaiten toimiva kokonaisuus on tietysti tissejään vilautteleva miestenhakkaaja, tyyliin vaikkapa Dark Angel. Onhan noita jo nähty sen verran monta että tätä "stereotyyppejä rikkovaa" hahmoa voisi ruveta jo kutsumaan stereotyyppiseksi.
Edit: Ei kyllä lisää syytä mennä leffaan katsomaan, keskinkertainen kuten sanoin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Jaaaa... no ei sille leffalle silloin tarvitse mitään femakkopisteitä antaa vaan ihan vaan järkipisteitä. Minua, miehenä, rasittavat leffojen kirkuvat imbesillinaiset ihan yhtä paljon kuin sinuakin. Ja ylipäätään tyhmästi / järjenvastaisesti tilanteissa käyttäytyvät hahmot, olivatpa ne sitten miehiä tai naisia.Lolita kirjoitti:Mitenkäs minä sen paremmin selvittäisin. Kyse ei ole siitä, että mitä enemmän miehiä piestään sen parempi, vaan käsikirjoitukseen kirjoitetusta järkevästä käytöksestä
Charlie and the chocolate factory
Tykkäsin kovasti. Visuaalisesti näyttävä ja todella hauska elokuva. Sitäpaitsi elokuvaan oli tainnut päästä erään Kityilijän kadoksissa (?) oleva amerikanserkku.
Kolmen pisteen vihje: Söpö kuin Sika pienenä.
Kahden pisteen vihje: Alarivissä keskellä...
Tykkäsin kovasti. Visuaalisesti näyttävä ja todella hauska elokuva. Sitäpaitsi elokuvaan oli tainnut päästä erään Kityilijän kadoksissa (?) oleva amerikanserkku.
Kolmen pisteen vihje: Söpö kuin Sika pienenä.
Kahden pisteen vihje: Alarivissä keskellä...
Exsat kirjoitti:Charlie and the chocolate factory
Tykkäsin kovasti. Visuaalisesti näyttävä ja todella hauska elokuva. Sitäpaitsi elokuvaan oli tainnut päästä erään Kityilijän kadoksissa (?) oleva amerikanserkku.
Kolmen pisteen vihje: Söpö kuin Sika pienenä.
Kahden pisteen vihje: Alarivissä keskellä...
Joo, tutulta näyttää. Itse tosin katson himoiten tuota rillipäistä gerontosaurusta.
Kikkelis kokkelis.
Odottaa tuo katselua hyllyssä.AarneAnkka kirjoitti:Appleseed (R&A).
Olihan toi nätti, mutta jätti vähän tyhjän olon. Hahmojen, ja hahmojen väliset tunteet eivät oikein välittyneet tai tuntuivat päälleliimatuilta. Melleviä toimintakohtauksia oli ilo katsoa, mutta pääsi haukotuskin pari kertaa läpi kun juonta seli-seli-seli-selitettiin jotta rautalanka natisi. Niin, ja ne kaameat kuoleva toveri / cliffhanger -kliseet. Ai hurja.
Graffa oli pääosin nättiä, mutta jotkut pikkufibat pistivät silmään. Parissa kohtaa Deunanin hiukset menivät hänen päästään / kaulastaan läpi, ja monien hahmojen isoja animesilmiä oli mielestäni litistetty liikaa, jolloin hahmot näyttivät sivusta katsoen aika luonnottomilta (varsinkin se lapsi).
Joka tapauksessa Masamune Shirow on aivan vitullinen design-nero joka ansaitsee tulla palvotuksi jumalana ikuisesti.
Mutta kerrohan kun noita katselet enemmänkin, että onko se Ghibli paras? Tai lähinnä tuleeko kukaan samalle tasolle?
Meinaan kun tökkäsin DVDProfilerin koneelleni niin yllätyksekseni huomasin, että olin vissiin heittänyt viisi tähteä vain kolmelle leffalleni: Scarface, Princess Mononoke ja Spirited Away.
Steamboy oli pettymys. Katsuhiro jäänyt kiinni Akiraansa eikä uutta ole nähty. Onko ihan Makuunistakin löytyvät Tokio Godfathers ja Cowboy Bepop kohdallaan?
BUtterfield 8
Tata leffaa katsoessa tuli Kity mieleen. Elizabeth Taylor lutkana. Sinisen varin kaytto mielenkiintoista. Hyva kasikirjoitus, mutta mietin, etta minkalainen leffa taitavamman ohjaajan, sellaisen kuin vaikkapa Douglas Sirk, kasissa olisi syntynyt. Nainkin ihan okei, mutta ei parjaa Johnny Guitarin ollessa tuoreessa muistissa ja seuraavan leffan ollessa tama:
Raiders of the Lost Ark
Tulipahan nahtya valkokankaalta, ja oli se komea. Viimeisen ristiretken nahnyt teatterissa pari kertaa viimeisen neljan vuoden aikana, eli enaa puuttuu Tuomion temppeli. Spielbergin parhaita leffoja, joka havisi aikoinaan parhaan leffan Oscarin taysin kasittamattomasti Tulivaunuille.(Tai ei niin kasittamattomasti, ottaen huomioon akatemian syvalta revityt taipumukset.) Vaikutteita ja pastissia on runsaasti (mukana vanhat seikkailu- ja sarjaleffat, sarjakuvat, Warnerin piirretyt, Howard Hawks, David Lean, Sierra Madren aarre, jopa Casablanca), mutta niin hyvin tehtyna, ettei se menoa haittaa ja on siina omaakin persoonallisuutta, vaikka kahdessa jalkimmaisessa ehka olikin enemman.
Neljannesta Indysta kuulin tanaan huonoja uutisia. George Lucas on kuulemma hylannyt Frank Darabontin kasikirjoituksen ja aikoo kirjoittaa itse. Toivottavasti mies tulee viela jarkiinsa ennenkuin kuvaukset alkavat.
Tata leffaa katsoessa tuli Kity mieleen. Elizabeth Taylor lutkana. Sinisen varin kaytto mielenkiintoista. Hyva kasikirjoitus, mutta mietin, etta minkalainen leffa taitavamman ohjaajan, sellaisen kuin vaikkapa Douglas Sirk, kasissa olisi syntynyt. Nainkin ihan okei, mutta ei parjaa Johnny Guitarin ollessa tuoreessa muistissa ja seuraavan leffan ollessa tama:
Raiders of the Lost Ark
Tulipahan nahtya valkokankaalta, ja oli se komea. Viimeisen ristiretken nahnyt teatterissa pari kertaa viimeisen neljan vuoden aikana, eli enaa puuttuu Tuomion temppeli. Spielbergin parhaita leffoja, joka havisi aikoinaan parhaan leffan Oscarin taysin kasittamattomasti Tulivaunuille.(Tai ei niin kasittamattomasti, ottaen huomioon akatemian syvalta revityt taipumukset.) Vaikutteita ja pastissia on runsaasti (mukana vanhat seikkailu- ja sarjaleffat, sarjakuvat, Warnerin piirretyt, Howard Hawks, David Lean, Sierra Madren aarre, jopa Casablanca), mutta niin hyvin tehtyna, ettei se menoa haittaa ja on siina omaakin persoonallisuutta, vaikka kahdessa jalkimmaisessa ehka olikin enemman.
Neljannesta Indysta kuulin tanaan huonoja uutisia. George Lucas on kuulemma hylannyt Frank Darabontin kasikirjoituksen ja aikoo kirjoittaa itse. Toivottavasti mies tulee viela jarkiinsa ennenkuin kuvaukset alkavat.
Nyt mieki oon nähny ton. Olse klää hyvä, tykkäsin änempi ko Appleseedistä.Exsat kirjoitti:Charlie and the chocolate factory
Ghibli on paras, huikein ja kaunein, lähes kaikki sen studion elokuvat ovat, tosin kun ne on kaikki nähnyt huomaa että kyllä Miyazakikin toistaa itseään.SnapaHead kirjoitti:Mutta kerrohan kun noita katselet enemmänkin, että onko se Ghibli paras? Tai lähinnä tuleeko kukaan samalle tasolle?
Steamboy oli pettymys. Katsuhiro jäänyt kiinni Akiraansa eikä uutta ole nähty. Onko ihan Makuunistakin löytyvät Tokio Godfathers ja Cowboy Bepop kohdallaan?
Toinen hyvä ohjaaja on Mamoru Oshii. Ghost in the Shell on hyvää kauraa, jos cyberpunk uppoaa. Myös samaan maailmaan ja hahmoihin perustuva sarja, GitS Stand Alone Complex on varsin hyvä. Näille kaikille on kuitenkin yhteistä poliittinen juonittelu ja jaarittelu, joka ei ehkä uppoa kaikkiin.
Cowboy Bebop on erittäin tasokas ja tyylikäs sarja. Hyvin kirjoitettu, ohjattu ja animoitu, huipputasoa. Tokyo Godfathersia en tunne.
Eilinen filmitarjonta:
Wallace & Gromit - Kanin kirous
Taattua naurua. Ei ehkä niin intensiivinen kuin edellinen W&G, mutta konekivääritoimintaa hempeilyä unohtamatta. Kuuluu sarjaan" Bongaa kuinka monta viittausta muihin elokuviin löytyy". Ehdottoman suositeltava, pakko mennä katsomaan uudestaan kun osa jäi näkemättä kyynelten kirvottua silmiin naurusta.
Late Bloomer
Tämän vuoden R&A-tarjonnasta oudoin silmiin osunut. Aluksi meinasin poistua paikalta, mutta onneksi jäin. Jonkinmoisesta kehityshäiriöstä kärsivä kaveri kittaa olutta, vikittelee kotiapulaisiaan, ajelee sähkörullatuolillaan ympäriinsä ja käy kaverinsa öykkämöykkähevibändin keikoilla. Paranee kunhan löytyy lääkkeet, puukko, pillunkerjäys ja peililasit.
Izo
Täyttä paskaa, välttäkää kuin ruttoa. Kaksi tuntia elämästäni eni hukkaan. Juonen ymmärtämiseksi täytyy olla mielipuoli tai hullu. Kaveri silpoo aina välissä tyyppejä ja tätä seuraa aina Japanin huonoimman trubaduurin esittämä piisi, joissa ainoa tarkoitus on yrittää hajoittaa kitara rämpyttämällä. Miten helvetissä laatunäyttelijät ovat voineet osallistua tämmöiseen kakkaan?
Wallace & Gromit - Kanin kirous
Taattua naurua. Ei ehkä niin intensiivinen kuin edellinen W&G, mutta konekivääritoimintaa hempeilyä unohtamatta. Kuuluu sarjaan" Bongaa kuinka monta viittausta muihin elokuviin löytyy". Ehdottoman suositeltava, pakko mennä katsomaan uudestaan kun osa jäi näkemättä kyynelten kirvottua silmiin naurusta.
Late Bloomer
Tämän vuoden R&A-tarjonnasta oudoin silmiin osunut. Aluksi meinasin poistua paikalta, mutta onneksi jäin. Jonkinmoisesta kehityshäiriöstä kärsivä kaveri kittaa olutta, vikittelee kotiapulaisiaan, ajelee sähkörullatuolillaan ympäriinsä ja käy kaverinsa öykkämöykkähevibändin keikoilla. Paranee kunhan löytyy lääkkeet, puukko, pillunkerjäys ja peililasit.
Izo
Täyttä paskaa, välttäkää kuin ruttoa. Kaksi tuntia elämästäni eni hukkaan. Juonen ymmärtämiseksi täytyy olla mielipuoli tai hullu. Kaveri silpoo aina välissä tyyppejä ja tätä seuraa aina Japanin huonoimman trubaduurin esittämä piisi, joissa ainoa tarkoitus on yrittää hajoittaa kitara rämpyttämällä. Miten helvetissä laatunäyttelijät ovat voineet osallistua tämmöiseen kakkaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ei jumankauta, kuulostaa erittäin eksoottiselta.Bluntly kirjoitti:Eilinen filmitarjonta:
Late Bloomer
Tämän vuoden R&A-tarjonnasta oudoin silmiin osunut. Aluksi meinasin poistua paikalta, mutta onneksi jäin. Jonkinmoisesta kehityshäiriöstä kärsivä kaveri kittaa olutta, vikittelee kotiapulaisiaan, ajelee sähkörullatuolillaan ympäriinsä ja käy kaverinsa öykkämöykkähevibändin keikoilla. Paranee kunhan löytyy lääkkeet, puukko, pillunkerjäys ja peililasit.
Paha maa:
Synkkä leffa, jossa on otettu tarinan kerronnan osalta mallia Quentin Tarantinon Jackie Brown leffasta. Ihan hyvä pätkä, mutta ei varsinaisesti mitään uutta esitellyt.
Riot-On:
Erikoinen dokkari hyvästä bisnesideasta. Koostui pääosin haastatteluista. Jotain pintaa syvempää ja muita perspektiivejä olisi kaivannut. Alan miehille varmasti kiinnostava, muille vähemmän suositeltava.
Synkkä leffa, jossa on otettu tarinan kerronnan osalta mallia Quentin Tarantinon Jackie Brown leffasta. Ihan hyvä pätkä, mutta ei varsinaisesti mitään uutta esitellyt.
Riot-On:
Erikoinen dokkari hyvästä bisnesideasta. Koostui pääosin haastatteluista. Jotain pintaa syvempää ja muita perspektiivejä olisi kaivannut. Alan miehille varmasti kiinnostava, muille vähemmän suositeltava.
Henkien kätkemä - leffa on seissyt hyllyssä jonkin aikaa ja vihdoin katoin sen, olin pettynyt. Onhan se kaunis ja hyvin tehty, mutta joko juoni on ihan paska tai sitten tarinankerronta tökki pahasti. Loppu jätti täysin mitättömän olon, leffassa oli paljon aineksia tosi mielettömään fiilikseen eli pahasti petyin. Söpöjen juttujen ansiosta 3 tähteä viidestä.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Joo, jotenkin sen juonessa ei tuntunut olevan päätä eikä häntää, vaikka sen sanoma oli kaiketi tärkeä. On Studio Ghibliltä parempiakin tullut. Henkilökohtainen (ja suuren yleisönkin) suosikkini on Princess Mononoke. Siinä Miyazakin ympäristöä kunnioittava sanoma kiteytyy huikaisevimmalla tavalla.alja kirjoitti:Henkien kätkemä - leffa on seissyt hyllyssä jonkin aikaa ja vihdoin katoin sen, olin pettynyt. Onhan se kaunis ja hyvin tehty, mutta joko juoni on ihan paska tai sitten tarinankerronta tökki pahasti. Loppu jätti täysin mitättömän olon, leffassa oli paljon aineksia tosi mielettömään fiilikseen eli pahasti petyin. Söpöjen juttujen ansiosta 3 tähteä viidestä.
Leffan nähneille: miten on Liikkuvan Linnan laita? Onko siinä enemmän tolkkua?
- I.M.Weasel
- Kitinän väärinkäyttäjä
- Viestit: 129
- Liittynyt: 14.08.2005 19:28
- Paikkakunta: Hiki
Constantine.
Ihmettelin itsekkin, mutta tykkäsin tästä. Taisi olla sellainen Van Helsing -ilmiö. (=edellisen kerran tykkäsin leffasta jonka suhteen kaikki oli against odds...,). Juonihan C:ssä ei ollut kovin kummoinen - mutta pelkkä leffan toimiminen tupakan vastaisena mainoksena oli hykerryttävän hauska idea. Pisteet myös symppiksestä Lusse -hahmosta.
OT:na Ninni! Sain vihdoin hankittua Robin Of Sherwoodin kaksi ekaa tuotantokautta (ja siis ne ainoat oikeat!). Nostagian merkeissä mennyt jo monta iltaa..., pitää vaan annostella vähän kerrallaan, että riittää pidemmäksi aikaa.
Ihmettelin itsekkin, mutta tykkäsin tästä. Taisi olla sellainen Van Helsing -ilmiö. (=edellisen kerran tykkäsin leffasta jonka suhteen kaikki oli against odds...,). Juonihan C:ssä ei ollut kovin kummoinen - mutta pelkkä leffan toimiminen tupakan vastaisena mainoksena oli hykerryttävän hauska idea. Pisteet myös symppiksestä Lusse -hahmosta.
OT:na Ninni! Sain vihdoin hankittua Robin Of Sherwoodin kaksi ekaa tuotantokautta (ja siis ne ainoat oikeat!). Nostagian merkeissä mennyt jo monta iltaa..., pitää vaan annostella vähän kerrallaan, että riittää pidemmäksi aikaa.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Mä taas tykkäsin siitä juonesta.. ehkä se johtu siitä vaan, ettei se juoni ollut niin kaavamainen ja ennalta-arvattava. Tietynlainen satumaisuus syntyy juuri siitä, ettei juoni ole turhan kaavamainen ja looginen.AarneAnkka kirjoitti:Joo, jotenkin sen juonessa ei tuntunut olevan päätä eikä häntää, vaikka sen sanoma oli kaiketi tärkeä. On Studio Ghibliltä parempiakin tullut. Henkilökohtainen (ja suuren yleisönkin) suosikkini on Princess Mononoke. Siinä Miyazakin ympäristöä kunnioittava sanoma kiteytyy huikaisevimmalla tavalla.alja kirjoitti:Henkien kätkemä - leffa on seissyt hyllyssä jonkin aikaa ja vihdoin katoin sen, olin pettynyt. Onhan se kaunis ja hyvin tehty, mutta joko juoni on ihan paska tai sitten tarinankerronta tökki pahasti. Loppu jätti täysin mitättömän olon, leffassa oli paljon aineksia tosi mielettömään fiilikseen eli pahasti petyin. Söpöjen juttujen ansiosta 3 tähteä viidestä.
Nyt penikseni on fantastinen!