Kerro vaivasta
Sain tuulettimesta työpaikalla keuhkoputkentulehduksen.
Ajoittainen aivastelu ja yskiminen jatkuu edelleen, vaikka antibioottikuuri on long gone. Pitkään olo voi olla ihan jees, mutta sitten yhtäkkiä ei saakaan kunnolla hengitettyä kurkkua yskien karistamalla.
Ajoittainen aivastelu ja yskiminen jatkuu edelleen, vaikka antibioottikuuri on long gone. Pitkään olo voi olla ihan jees, mutta sitten yhtäkkiä ei saakaan kunnolla hengitettyä kurkkua yskien karistamalla.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
- McJanne
- Kitisijä
Saatana.
Harvensin munakarvoja leikkuupuimurilla, raivaussahalla, tasohöylällä, vannesahalla, jytamiitilla, puukolla, puulusikalla ja saksilla.
Leikkasin viimeksi mainitulla sievän palan irti nahkaa lerssin varresta.
Voiko näin paljon edes olla verta näin pienessä miehessä ja voiko oikeesti sattua näin paljon?
Harvensin munakarvoja leikkuupuimurilla, raivaussahalla, tasohöylällä, vannesahalla, jytamiitilla, puukolla, puulusikalla ja saksilla.
Voiko näin paljon edes olla verta näin pienessä miehessä ja voiko oikeesti sattua näin paljon?
Kirjoitan tätä alasti
Auts. Olen muuten huomannut, että tuolla alueella haavat paranevat noin 100x nopeammin kuin missä tahansa muualla.McJanne kirjoitti:Saatana.
Rouva Pupu kirjoitti:Muistanko nyt väärin vai onko niin että sulla on näitä vaivoja ollut aika paljonkin.Georgina kirjoitti:Jos mä menen maanantaina terkkarille ihan eri asiaan liittyen niin saanko ruikuttaa siellä myös tästä kurkkukivusta joka oli jo parempana mutta pahenee taas?
Ihan jatkuvasti. Ramppasin ihan asiaksi asti viime talvena lääkärissä mutta ei oikein tullut selvyyttä. Loppujen lopuksi tulehdus oli selkärangassa ja vika muka siellä. Nyt on taas vähän helpompaa kivun puolesta, mutta edelleen käheä ja hankala. Siis kurkku, siellä kai sen ongelman luulis olevan minne eniten sattuu? Varsinkin kun ääni katoilee.
Joku foniatri tai vastaava olis ilmeisesti se erikoislääkäri minne nyt pitäis mennä? Taidanpa tätä kuitenkin kokeeksi valittaa myös maanantaina kun menen ehkäisyasioita kyseleen

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Jos jatkuvat flunssat vaivaavat, kannattaa kokeilla sinkin syömistä. Saa tabletteina erikseen ja monessa monivitamiinipillerissäkin on. Pitää ottaa ruoan kanssa, muuten tulee maha kipeäksi. Torjun omista flunssistani varmaan 90 prossaa sinkillä. Ja sitten pitäisi tietenkin nukkua riittävästi, syödä hyvin ja vähän urheillakin. Ja ressiä välttää.Rouva Pupu kirjoitti:Miehellä kova flunssa päällä.
Tuskin tarvitsee edes sanoa, että minäkin oireista päätellen olen saamassa saman räkätaudin. Tässä vanhassahan ei kertakaikkiaan ole tarpeeksi.
Kikkelis kokkelis.
Ihan hyviä ja toimivia neuvoja "normaalioloissa".Keikaus kirjoitti:
Viikon sairaslomalla jälleen eteenpäin, korvapoli aikaa edelleen odotellessa. Kerrassaan mielenkiintoista; poski- ja otsaontelot sykkivät kuin pillu orgasmin jälkeen. Ei tästä taida enää pelkillä poskionteloiden laajentamisella selvitä.
Flunssa on päällä kurkun rakkulamuodostelmista päätellen, se tosin ei jaksa puhjeta kunnolla, kunhan pikkuhiljaa syö energiat (mitkä energiat?) kropasta.
Käheä kurkku ja kurkun ärsytyksestä johtuva yskä voivat johtua refluksitaudista, jos tuntuu ettei kurkkukivulla ole mitään yhteyttä vilustumisiin tai tällaisiin. Eli vatsalaukun ylempi sulkija ei pysy kiinni kunnolla, vaan makuuasennossa mahahapot pääsevät ruokatorveen ja saattavat ärsyttää äänihuuliakin. Tuohon voi auttaa jos nostaa sängyn pääpuolta ylemmäs tai sitten lääkkeet.Georgina kirjoitti:Nyt on taas vähän helpompaa kivun puolesta, mutta edelleen käheä ja hankala. Siis kurkku, siellä kai sen ongelman luulis olevan minne eniten sattuu? Varsinkin kun ääni katoilee.
Ala-asteella oli vallan hauskaa, kun joku oli poissa "pusutaudin" takia.Uusiopehmis kirjoitti:Mulla on ollut maailman paskin olo koko viikonlopun. Nyt selvisi että syyllinen on joko angiina tai mononukleoosi. Mononukleoosista en ole koskaan kuullutkaan, kuulemma tunnetaan myös nimillä pusutauti tai rauhaskuume.
Haluisko joku pussailla, mun rauhasia guumottaah!?11!
Kukaan ei tietenkään tiennyt mikä se on oikeasti, joten kyseessä olevan lapsen tullessa takaisin kouluun kaikki juoksi sitä karkuun, koska sehän halusi pussailla väkisin

Mä alan tulla vainoharhaiseksi. Tuntuu siltä kuin tämän kaupungin jokainen limanuljaska haluaa vetää meikäläistä turpaan oikein huolella mitä ihmeellisimmistä syistä. Tänään kouluun mennessä kävelin ohi yhestä "tutusta" tyypistä joka sitten rupesi huutelemaan kaikkea paskaa, ja vittu sen jälkeen en ole voinut keskittyä mihinkään. Aina kun kadulla tulee joku vastaan niin pulssi menee aivan järjettömäksi ja hiki alkaa virtaamaan vuolaasti, ja jos joku kävelee takanani niin laitan kengänpohjat savuamaan oitis.
Tuntuu siltä että pää räjähtää, en tunne oloani turvalliseksi missään muualla kuin kotona. Vihaan ihmisiä.
Tuntuu siltä että pää räjähtää, en tunne oloani turvalliseksi missään muualla kuin kotona. Vihaan ihmisiä.
Yskittänyt jostain syystä koko päivä.
Ei voi olla flunssaakaan. Olenkohan saanut pölyä keuhkoon jostain?

Tuo on valitettavasti itseään ruokkiva ilmiö (olen huomannut aina kun olen depiksen / angstin kourissa). Jos omasta olemuksesta heijastuu vainoharhaisuus tai pelko siitä että kaikki haluavat vetää turpaan, ihmisistä oikeasti tulee aggressiivisempia - jolloin vainoharhaisuus pahenee entisestään. Merkillinen psykologinen ilmiö.Sudenhenki kirjoitti:Mä alan tulla vainoharhaiseksi. Tuntuu siltä kuin tämän kaupungin jokainen limanuljaska haluaa vetää meikäläistä turpaan oikein huolella mitä ihmeellisimmistä syistä. Tänään kouluun mennessä kävelin ohi yhestä "tutusta" tyypistä joka sitten rupesi huutelemaan kaikkea paskaa, ja vittu sen jälkeen en ole voinut keskittyä mihinkään.
Ymmärrän sua. Tuo, että ihmiset alkavat huutelemaan ja häiriköimään, voi johtua siitä, että sinä odotat ja pelkäät sitä ja valitettavasti jotkut kakkapäät vaistoavat sen. Mulla on välillä tuollaisia fiiliksiä ja sen kyllä huomaa sitten ympäristössään.Sudenhenki kirjoitti:Mä alan tulla vainoharhaiseksi. Tuntuu siltä kuin tämän kaupungin jokainen limanuljaska haluaa vetää meikäläistä turpaan oikein huolella mitä ihmeellisimmistä syistä. Tänään kouluun mennessä kävelin ohi yhestä "tutusta" tyypistä joka sitten rupesi huutelemaan kaikkea paskaa, ja vittu sen jälkeen en ole voinut keskittyä mihinkään. Aina kun kadulla tulee joku vastaan niin pulssi menee aivan järjettömäksi ja hiki alkaa virtaamaan vuolaasti, ja jos joku kävelee takanani niin laitan kengänpohjat savuamaan oitis.
Sulla voi kestää vielä hyvän aikaa tuosta pahoinpitelystä toipumiseen eli anna aikaa itsellesi. Saat olla kotona ihan hyvällä omallatunnolla, kunhan et linnoittaudu sinne.

Mulla kesti varmaan puoli vuotta toipua edes jotenkuten siitä kun se yksi ukko tinttasi mua. Hikoilutti ja valpastutti aikamoisesti mennä esim. kotirappuun. Vieläkin tulee sellaisia oloja joskus sen lisäksi että olen enemmän varuillani yleensäkin kuin ennen sitä tinttausta.
Kikkelis kokkelis.