Ja mä kehittelen kans jotain naposteltavaa..eli käyn kaupasta hakemassa jotain kun en kerkee leipomaan.
Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.
-
Kid
-
swirl
-
Kid
Poistun lämmittelemään.Kid kirjoitti:
Painu helvettiin tästä ketjusta!!! Tää oli vaan naisille ja tietääkseni sulla ei ole pillua etkä todennäkösesti tule saamaankaan.
Mua vaan kiihoittaa, että toistenne vaatteita sovitellessanne olette pikkupöksysillänne eikä kaikilla kumminkaan ole rintsikoita.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
-
swirl
Mä voin tuoda, kun en ole muutakaan syömistä/juomista tuomassa. Yksi pulloko vain? Tuon kaksi.swirl kirjoitti:Hey, voisko joku tuoda vaikka pullon Spriteä tms? Ei jaksettu kantaa kaupasta enempää tavaraa vaikka oli tuo muskelimieskin mukana
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
ninnithequeen
Elä vie kahta, me viiään ainakin toinen, kiitokseksi lipustaLolita kirjoitti:Mä voin tuoda, kun en ole muutakaan syömistä/juomista tuomassa. Yksi pulloko vain? Tuon kaksi.swirl kirjoitti:Hey, voisko joku tuoda vaikka pullon Spriteä tms? Ei jaksettu kantaa kaupasta enempää tavaraa vaikka oli tuo muskelimieskin mukana
Meiltä tulee suora bussilinja swirlilään, en olisi uskonut. Sopii paremmin kuin hyvin siis.
EDIT: Mutta nyt mä olen niin innoissani ja kärsimätön, etten jaksaisi odottaa sen bussin lähtöä, vaan haluan lähteä HETI.
EDIT: Mutta nyt mä olen niin innoissani ja kärsimätön, etten jaksaisi odottaa sen bussin lähtöä, vaan haluan lähteä HETI.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
Sinkkumatti
-
swirl
Mä hävisin painissa pitkän mustan nahkatakin Swirlille ja punaisen käsilaukun Camillalle. Voitin painissa Kidin punavalkoraitaisen mekon. Painista huolimatta kukaan ei ostanut mun punaista korsettitoppia.