Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?
Minusta on jännää että, joku kirjoittaa tämän kaiken enemmän kuin vähemmän skitson psyykelaastaroinnin vain sanoakseen:
Mä olen tosi hyvä jätkä.
Mä olen olen olen tosi hyvä jätkä.
Sun täytyy ymmärtää se.
Sun täytyy Ymmmmmääääärtääääää se.
Mä olen tosi hyvä jätkä.
Mulla on mittari.
Löysin sen Biltemasta.
Siinä mittarissa on niinku mä. Ja sillä mä mittaan.
Mulla on kaikki ruuvit kaalissa tallella.
Silti mä voin olla sitä mieltä että ei musta voi olla pitämättä.
Mä olen tosi hyvä jätkä. Biltemasta.
Jos joku ei näin hyvästä jätkästä tykkää ni mä suutun.
Ja sit mä mittaan. Mä katon et jos joku on niin dille et ei musta tykkää ni sit mun mittari näyttää et se on dille.
Mä oon tosi hyvä jätkä.
En ees suutu vaan sekoan. En ees sekoa vaan käyn huolimattomaksi.
Mä olen tosi hyvä jätkä.
Biltemasta.
Miksi sä et tajuu?
Mä olen tosi hyvä jätkä.
Mä olen olen olen tosi hyvä jätkä.
Sun täytyy ymmärtää se.
Sun täytyy Ymmmmmääääärtääääää se.
Mä olen tosi hyvä jätkä.
Mulla on mittari.
Löysin sen Biltemasta.
Siinä mittarissa on niinku mä. Ja sillä mä mittaan.
Mulla on kaikki ruuvit kaalissa tallella.
Silti mä voin olla sitä mieltä että ei musta voi olla pitämättä.
Mä olen tosi hyvä jätkä. Biltemasta.
Jos joku ei näin hyvästä jätkästä tykkää ni mä suutun.
Ja sit mä mittaan. Mä katon et jos joku on niin dille et ei musta tykkää ni sit mun mittari näyttää et se on dille.
Mä oon tosi hyvä jätkä.
En ees suutu vaan sekoan. En ees sekoa vaan käyn huolimattomaksi.
Mä olen tosi hyvä jätkä.
Biltemasta.
Miksi sä et tajuu?
Miettikääpä mitä tapahtuisi, jos Mustakikkeli jonain päivänä valaistuisi ja tajuaisi, että "hei, mähän olen tyhmä! Ihan niinkuin ne palstalla sanoivat".
Sehän olisi kamalaa. Hän varmaankin tappaisi itsensä ja angita kertoisi toimittajakaverilleen oitis. Juorulehtien toimittajat änkisivät taas palstalle ja aasi joutusi taas tyhjentämään viestihistorioita ja estämään uudeet rekisteröinnit.
Olen tässä miettinyt kuumeisesti keinoa saada idiootti tajuamaan oman juttunsa järjettömyyden. Todistetusti "sä olet tyhmä" ei enää tehoa edes keskivertoihin kuolaaviin idiootteihin.
Nyt tässä vasta yhden päivän ryypänneenä valaistuin ja tajusin, että totta tosiaan, mitä kamaluuksia siitä seuraisikaan, kun kaikki maailman idiootit tajuaisivat sen. Se vaikuttaisi koko yhteiskuntaan ja maailmanpolitiikkaan ja -talouteen. Anarkia olisi valloillaan kun joukko monkey boykia ja monkey girlejä hoksaisi päässeensä vahigossa aivan liian korkealle tässä banaanipuussa ja panisi sitten ränttäliksi.
Osa teistä ehkä näkee kaavan. Idiotteja tarvitaan työjuhdiksi, suuren pyörän orjiksi, mutta ei kutsuta heitä sillä nimellä, neekeritkään eivät siitä pitäneet ja se osittain johtikin meidät tähän tilanteeseen. Parhaimmin idiootit toimivat silloin, kun he luulevat tekevänsä arvokasta työtä meidän ajattelijoiden kanssa rinta rinnan.
Idioottia pitää kohdella kuin kasvia. Kasvi ei varsinaisesti tee mitään, mutta sille pitää kuitenkin antaa hieman huomiota, muuten se ei suoriudu siitä ainoasta tehtävästäänkään, idiootti kun on, eli kasvamisesta.
Kasvikin osaa olla sellainen huomionhakuinen vittupää toisinaan. Jos se ei saa mielestään tarpeeksi huomiota, alkaa se mököttää ikkunalaudalla tai ottaa luokseen jotain tuholaisia asumaan.
Ja viimeiseksi, kasvi ei tajua olevansa kasvi, vaikka sille sitä tuntitolkulla tolkuttaisi (tähän kannattaa palkata joku idiootti, jos sitä on pakko kokeilla, ite ei jaksa.) Myöskään idiootti ei tajua, eikä varsinkaan myönnä, olevansa idiootti.
Kun vehka taas ensi kellalla näyttää pitkää naamaa, eli meinaa alkaa ihan vittuillakseen kuolemaan käsiisi, niin kehotat sitä ottamaan vaan ryypyn substralia ja pyyhit vähän pölyjä lehdiltä.
Oikeesti! Se kasvi ei tajua olevansa vaan kasvi!
Sehän olisi kamalaa. Hän varmaankin tappaisi itsensä ja angita kertoisi toimittajakaverilleen oitis. Juorulehtien toimittajat änkisivät taas palstalle ja aasi joutusi taas tyhjentämään viestihistorioita ja estämään uudeet rekisteröinnit.
Olen tässä miettinyt kuumeisesti keinoa saada idiootti tajuamaan oman juttunsa järjettömyyden. Todistetusti "sä olet tyhmä" ei enää tehoa edes keskivertoihin kuolaaviin idiootteihin.
Nyt tässä vasta yhden päivän ryypänneenä valaistuin ja tajusin, että totta tosiaan, mitä kamaluuksia siitä seuraisikaan, kun kaikki maailman idiootit tajuaisivat sen. Se vaikuttaisi koko yhteiskuntaan ja maailmanpolitiikkaan ja -talouteen. Anarkia olisi valloillaan kun joukko monkey boykia ja monkey girlejä hoksaisi päässeensä vahigossa aivan liian korkealle tässä banaanipuussa ja panisi sitten ränttäliksi.
Osa teistä ehkä näkee kaavan. Idiotteja tarvitaan työjuhdiksi, suuren pyörän orjiksi, mutta ei kutsuta heitä sillä nimellä, neekeritkään eivät siitä pitäneet ja se osittain johtikin meidät tähän tilanteeseen. Parhaimmin idiootit toimivat silloin, kun he luulevat tekevänsä arvokasta työtä meidän ajattelijoiden kanssa rinta rinnan.
Idioottia pitää kohdella kuin kasvia. Kasvi ei varsinaisesti tee mitään, mutta sille pitää kuitenkin antaa hieman huomiota, muuten se ei suoriudu siitä ainoasta tehtävästäänkään, idiootti kun on, eli kasvamisesta.
Kasvikin osaa olla sellainen huomionhakuinen vittupää toisinaan. Jos se ei saa mielestään tarpeeksi huomiota, alkaa se mököttää ikkunalaudalla tai ottaa luokseen jotain tuholaisia asumaan.
Ja viimeiseksi, kasvi ei tajua olevansa kasvi, vaikka sille sitä tuntitolkulla tolkuttaisi (tähän kannattaa palkata joku idiootti, jos sitä on pakko kokeilla, ite ei jaksa.) Myöskään idiootti ei tajua, eikä varsinkaan myönnä, olevansa idiootti.
Kun vehka taas ensi kellalla näyttää pitkää naamaa, eli meinaa alkaa ihan vittuillakseen kuolemaan käsiisi, niin kehotat sitä ottamaan vaan ryypyn substralia ja pyyhit vähän pölyjä lehdiltä.
Tämä kohta pitää postata tuonne kodinhoito-puolelle, on muuten vaan niin perkeleen totta...MarthaFocker kirjoitti:Kasvi ei varsinaisesti tee mitään, mutta sille pitää kuitenkin antaa hieman huomiota, muuten se ei suoriudu siitä ainoasta tehtävästäänkään, idiootti kun on, eli kasvamisesta.
Ehkä sun pitää vaan myöntää itsellesi, että satut nyt vaan tykkäämään nuoremmista tytöistä.Sinkkumatti kirjoitti:Voi Martta-kulta. Harmi et sä olet niin nuori ja mä niin vanha. Muuten mä oisin suhun ihan pihkassaMarthaFocker kirjoitti:Oikeesti! Se kasvi ei tajua olevansa vaan kasvi!
Meidän koulussa eräs opettajakin myönsi ja pokasi opiskelijatytön, meni sen kanssa naimisiin ja teki kaksi lasta. Mies on nyt 62 ja nuorin lapsi on 1. Naisen ikää en tiedä varmaksi, mutta alla 30 kuitenkin.
Sitten on samaisessa koulussa tämä mun ihqopettaja, josta vielä tulee mun sweet heart, mutta se on vaan seitsemän vuotta vanhempi.
Tämän pointti oli se, että mitäs sillä iällä on väliä. En siis yritä pokailla.
Listen to your heart, niinku roxeten biisis, haha.