Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Tykkään tästä ja susta!Mutantti kirjoitti:Vihernikin assosioin puita halaavaan eläimiinrakastujaan tahi irkkuja fanittavaan partaiseen pygmiin jolla on syyliä nenänvarressa.
Kyllä näin on!
Menenkin nyt ihastelemaan prosessin ja elukan gallerioita lampaiden löytämisen toivossa

Se ekologinen vaihtoehto!
Olin vaan huolissani ettei TÄSSÄKÄÄN ketjussa mainita kertaakaan TISSEJÄNI saatikka valovoimaista persoonaani, jolla on maaninen suhde Sinkkumattiin. Paska ketju, mutta selkeästi muuttumassa parempaan päin...McJanne kirjoitti:Hmph, patsikalla iski suppelikompleksi?Rouva Pupu kirjoitti:Jahans, sinä siis olet vihernikki. Suivaannut kun kukaan ei tajunnut epäillä sinua. Nyt olet epäiltyjen listalla
MINÄ!!!111
Tämä on mielenkiintoista.
Toisaalta joo, who cares kun joku palstanikki hyppii silmille. Ja toisaalta joo, kaikki puskasta huutelut ja muut vastaavat toiminnat ovat omiaan tekemään koko palstasta täysin yhdentekevän, kun mikään ei oikeasti merkitsekään kenellekään mitään. Kukaan ei edes kehtaa sanoa oikeaa mielipidettään ja seisoa vielä sen takana, kun "eihän mua kukaan tunne" ja "ainahan voin tehdä uuden nimimerkin".
Kaikki menee lopulta yhteen kysymykseen: Minkälaista palstaa halutaan olla luomassa?
Toisaalta joo, who cares kun joku palstanikki hyppii silmille. Ja toisaalta joo, kaikki puskasta huutelut ja muut vastaavat toiminnat ovat omiaan tekemään koko palstasta täysin yhdentekevän, kun mikään ei oikeasti merkitsekään kenellekään mitään. Kukaan ei edes kehtaa sanoa oikeaa mielipidettään ja seisoa vielä sen takana, kun "eihän mua kukaan tunne" ja "ainahan voin tehdä uuden nimimerkin".
Kaikki menee lopulta yhteen kysymykseen: Minkälaista palstaa halutaan olla luomassa?
Arvomaailmassani yksityisyydensuoja on huomattavasti korkeammalla kuin jonkun mahdollisuus päästä nokittamaan palstalla. Toisaalta minulla ei myöskään ole hirveän suuri hinku joutua poliisiksi kontrolloimaan mikä nyt on sopivaa ja mikä sopimatonta, täällä kun suurin hupi tuntuu syntyvän siitä kun mennään yleisen hyväksyttävyyden rajamaille tai reippaasti yli.
Periaatteessa mitä työläämmältä joku toimintamalli tai ratkaisu minun kannalta tuntuu, sitä nihkeämmin sitä kannatan.
Periaatteessa mitä työläämmältä joku toimintamalli tai ratkaisu minun kannalta tuntuu, sitä nihkeämmin sitä kannatan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Hei munkkipossu, vai possumunkkiko se oli - ihan sama! Mä olen vähän huolissani sinusta. Nimittäin kun kirjoittelet näinkin pitkiä viestejä, niin siellä juuri Sinun Puistossasi voi mennä sivu suun monta himokasta pissistä, joille voisit kertoa tuumakokosi ja lumota heidät sättikarismallasi. Hushus, pois täältä!Herra Manala kirjoitti:Moi kaikki. Olen vihernikki.
Ja silsakenraali on poliisi.
Silsakenraali on havainnut väärinkäytöksiä palstalla.
Joku on kirjoittanut juttuja, joissa silsakenraalia ei kehuta.
On toimittu miten vaan.
Ja kirjoitettu juttuja.
Silsakenraali ei tiedä, kuka juttuja on kirjoittanut.
Silsakenraali ei pysty rankaisemaan ilman IP-osoitetietoja.
Aikamoinen vääryys.
Multinikkaus jonka tarkoituksena on kritisoida toista palstalaista on eRaukkamaisuutta äärimmillään. Tässä mielessä oikeutettua voisi olla paljastaa puskajussi, varsinkin, kun ei ymmärrä vieläkään olla huutelematta. Ehkä kuitenkin paras ratkaisu, joka turvaisi myös anonymiteettisuojan, olisi viskata multinikit ulos palstalta siinä vaiheessa, kun käyttävät nikkejään vääriin tarkoituksiin. Minusta netti ei ole paikka, jossa yleiset, muuta elämää koskevat säännöt ihmisten välisestä kanssakäymisestä voi unohtaa.
Must on kyl huomattavasti kliffampi lukea täältä olevani vaikkapa läski vitun tyhmä ämmäke, ku kuulla tuol kadul ulkona niinq. Provoutumiskynnys on niin hurjan eri face to face. Täällä voi pitää pienen tauon ja poltella tupakan, ja sit ku aikansa tääl samojen tyyppien kans jutustelee ni alkaa menettää merkityksensä se semmonen päteminen ja ja ja. No en osaa jatkaa. Ei vaan niinq kiinnosta jos anti ei joitain miellytä. Ehkä sen vuoks ihmetyttää miten samat tyypit jaksaa aina vääntää ja kääntää ja tehdä kaikkensa, jotta koko kansa näkee kuka nyt onkaan oikeassa jos edes niin voi olla. Päläpälä. Kiinnostumattomuus elämää kohtaan suosituslistallani. ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)