Kondomi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Uusiopehmis

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Niin siis tuota joo. Kondomillahan on monta eri käyttötilannetta, enpä minäkään yhden yön juttuja alkaisi gondolitta harrastamaan. Kuitenkin, seksi gondolin kanssa on niin surkeaa, ettei oikein huvittaisi, vaikka ventovieraiden kanssa paneskelu alkaisi jostain syystä kiinnostamaan.

Parisuhteessa kondomi, edes tilapäisratkaisuna, on saanut joskus melkein raivon partaalle. Ensin se tappaa sen spontaanin kiimahetken aika näppärästi eikä ole koskaan käsillä silloin kun sitä tarvitsisi jossain muualla kuin kotipedissä. Sen jälkeen kortsu vie tunnon itse yhdynnästä, se nimittäin tuntuu huomattavasti mukavammalta kun tuntee toisen lämmön ja liukkauden suoraan iholla eikä hermopäät peittävän kumikerroksen läpi - eli itse aktista nauttiminen muuttuu huomattavasti vaikeammaksi. Jos nyt sitten kumista huolimatta saa hinkattua myös itsensä orgasmiin, niin se on väistämättä enemmänkin sellainen pliisu "dodiih" kuin "tarzan bundolo" -tyyppinen alkuvoimainen kliimaksi. Kaiken lisäksi päälle saa vielä karmea löyhkän ja sukuelimiin tarttuvan kumin maun joka on omiaan epäerotisoimaan koko toimituksen, ja aivan erityisesti tulilinjalla ovat jälkipelit ja uusintakierrokset.

Kaikkein pahin puoli kondomeissa ei kuitenkaan liity sen nautintovaikutuksiin. Parisuhteessa kun ei ole tautiriskiä kannustamassa käyttöön, niin ainakin mun käyttökokemusten perusteella se on varmuudeltaan kaikkein surkein. Nimittäin sopivasti kiimassa, erityisesti humalassa, se unohtui/ei ollut saatavilla X kertaa, parterikaan ei esileikkiorkun jälkeen yleensä halua mitään ylimääräistä viivästystä vaan melaa mekkoon ja niitä "jujuu, laitetaan se kohta" tai "ei nyt varmaan tartte, just oli menkat, tuu vatsalle" -keissejä on kertynyt enemmän kuin laki sallii. Juu, omaa tyhmyyttä, mutta minkäs teet kun aivot ovat apinamiesvaihteella eikä partnerikaan ole sen paremmassa harkintatilassa. Sen päälle tiedän vielä lähipiiristä useamman abortin jotka ovat aiheutunut kumirikko + jälkiehkäisypillerit -yhdistelmästä, joten ei se niin varma ole vaikka käyttäisikin oikein.

Onneksi kaikkien kumppanien kanssa on löytynyt pidemmän päälle parempi vaihtoehto, minipillerit sopivat usein niille joille ei yhdistelmät sovi ja niille joille ei kumpikaan sovi sopii sitten usein jokin muu. Kumi sopii varmasti niille jotka harrastavat panemista, muttei niille jotka haluavat nauttia rakastelusta. Enpä taitais sellaista partneria enää tällä iällä hyväksyä joka on asiasta eri mieltä. Luojan kiitos ei ole tullut vastaan.
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Ootsä saanu pilluu?
Uusiopehmis

SnapaHead kirjoitti:Ootsä saanu pilluu?
En. Mä oon kuvitellu ton kaiken. Antasitsä?
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Uusiopehmis kirjoitti:kumirikko
Tiedä sitten mistä johtuu, mutta minulle noita kumirikkoja sattuu lähes aina. Viimeksi viikko takaperin, kun huoneen vaihdon ajaksi irtauduimme toisistamme ja katuvalo valaisi repaleiden roikkuvan juuressa.. Noh, onneksi tällä kertaa näin. Ei olisi ollut kiva juosta hakemaan katumuspillereitä. Taas.
Uusiopehmis

Sinkkumatti kirjoitti:Tiedä sitten mistä johtuu, mutta minulle noita kumirikkoja sattuu lähes aina. Viimeksi viikko takaperin, kun huoneen vaihdon ajaksi irtauduimme toisistamme ja katuvalo valaisi repaleiden roikkuvan juuressa.. Noh, onneksi tällä kertaa näin. Ei olisi ollut kiva juosta hakemaan katumuspillereitä. Taas.
Ei se vaadi muuta kuin sen, että sinne jää vähänki ilmaa väliin paikalleenlaiton aikana, niin repeämistodennäköisyys on jo aika iso jos vähänkin kauemmin puksuttelee. Pimeässä ja kännissä enemmän kuin todennäköistä.
Sinkkumatti

Uusiopehmis kirjoitti:Ei se vaadi muuta kuin sen, että sinne jää vähänki ilmaa väliin paikalleenlaiton aikana, niin repeämistodennäköisyys on jo aika iso jos vähänkin kauemmin puksuttelee. Pimeässä ja kännissä enemmän kuin todennäköistä.
Näinhän se. On kait niitä olemassa oikein kunnon Heavy Duty-gumejakin, mutta miltähän sitä tuntuu naida banaaninkuoret kyrvän ympärillä?
SnapaHead

Tiedoksi arvon neideille: kovat kundit eivät tanssi eikä puhu panemisesta.
Sinkkumatti

SnapaHead kirjoitti:Tiedoksi arvon neideille: kovat kundit eivät tanssi eikä puhu panemisesta.
Mites te sliipatut tinttitukkaiset söpöt hinuripojat?
SnapaHead

Sinkkumatti kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Tiedoksi arvon neideille: kovat kundit eivät tanssi eikä puhu panemisesta.
Mites te sliipatut tintttitukkaiset hinurit?
Me kylvetään maissia.
Uusiopehmis

SnapaHead kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Mites te sliipatut tintttitukkaiset hinurit?
Me kylvetään maissia.
Käyttääks kovat kundit edes ehkäisyä? Eiks seki oo vähän neiteilyä?
SnapaHead

Uusiopehmis kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: Mites te sliipatut tintttitukkaiset hinurit?
Me kylvetään maissia.
Käyttääks kovat kundit edes ehkäisyä? Eiks seki oo vähän neiteilyä?
On. Ja ei käytä. Katsos mä OLEN kova kundi niin mä tapan mun siittiöt ennen kuin ruiskautan niitä minnekään. Sellaista voi tehdä kun on kova kundi ja kova kulli... Paitsi että mä just puhuin panemisesta... Saatanan huonoa seuraa... degeneroi.
Uusiopehmis

SnapaHead kirjoitti:On. Ja ei käytä. Katsos mä OLEN kova kundi niin mä tapan mun siittiöt ennen kuin ruiskautan niitä minnekään. Sellaista voi tehdä kun on kova kundi ja kova kulli... Paitsi että mä just puhuin panemisesta... Saatanan huonoa seuraa... degeneroi.
Kyl sä oot silti aika kova kundi. Tapoit just maailman viimeisen kovan kundin yhdellä iskulla.
SnapaHead

Uusiopehmis kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:On. Ja ei käytä. Katsos mä OLEN kova kundi niin mä tapan mun siittiöt ennen kuin ruiskautan niitä minnekään. Sellaista voi tehdä kun on kova kundi ja kova kulli... Paitsi että mä just puhuin panemisesta... Saatanan huonoa seuraa... degeneroi.
Kyl sä oot silti aika kova kundi. Tapoit just maailman viimeisen kovan kundin yhdellä iskulla.
Loppuu nyt se mindfuck. Ei pää pysty käsittää tota ympyrää. Sehän ei vittu loppu. Saatana että olenkin hurja. Nyt himaan vääntää sinappia suoraan pullosta. Sitten kiipeän jakkaralle.
Uusiopehmis

SnapaHead kirjoitti:Loppuu nyt se mindfuck.
Älä huoli. Mä käytän kortsua.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Uusiopehmis kirjoitti:minipillerit sopivat usein niille joille ei yhdistelmät sovi ja niille joille ei kumpikaan sovi sopii sitten usein jokin muu.
Ja mikähän se joku muu voisi olla???

Nimimerkki: epätoivoinen kondominvihaaja joka elää elämäänsä riskirajoilla
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Uusiopehmis

Georgina kirjoitti:Ja mikähän se joku muu voisi olla???

Nimimerkki: epätoivoinen kondominvihaaja joka elää elämäänsä riskirajoilla
Hormonikierukka, nuvaring, kuparikierukka, ehkäisykapseli, äijän kastroiminen keittiöveitsellä tai sitten joku spermisidi. Älä multa kysy, en mä oo lääkäri ja ainoa seksi mitä mä saan on satunnainen mindfuck snapalta.
Georgina
Kitisijä

Uusiopehmis kirjoitti:
Hormonikierukka, nuvaring, kuparikierukka, ehkäisykapseli, äijän kastroiminen keittiöveitsellä tai sitten joku spermisidi. Älä multa kysy, en mä oo lääkäri ja ainoa seksi mitä mä saan on satunnainen mindfuck snapalta.
Menen toki maanantaina kysymään asiaa ihan lääkäriltä. Noista kolmessa mainitsemassasi avainsana on hormoni ja se ainut missä ei on paljon hyvin epämiellyttäviä sivuvaikutuksia ja on todella vaikea saada synnyttämättömälle naiselle.

Ai niin, äijän kastroimisen ja spermisidin jätin huomioimatta. ;)
Gattaca
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Paras ehkäisykeino on KUOHITSEMINEN ja Georgina nukkuu alasti. *tietää*
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Uusiopehmis

Georgina kirjoitti:Ai niin, äijän kastroimisen ja spermisidin jätin huomioimatta. ;)
Onko sulla ne minipilleritkin testattuna? Varmaan tuon riskirajoilla elämisen seurauksena olet pian synnyttänyt nainen, joten eiköhän se siitä. Ajan kanssa.
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Zeb kirjoitti:Itse probleemiin: kyllä eroa on, gondoolilla taikka ilman, mutta ei läheskään niin paljoa, kuin pillereillä tai ilman.
Tästä varmaankin sai luonnollisen selityksensä eräskin yllättävä välirikko. Kun olin jonkin aikaa hengaillut yhdessä erään naisen kanssa (ja erittäin hyvin menikin), hän päätti aloittaa pillerien käytön, kysyi minunkin mielipidettäni asiasta. Olin että joo mikäs siinä jos hänestä siltä tuntuu, vaikka sinänsä olin edelleen valmis jatkamaan kumienkin käyttöä.

No, melko pian tuon jälkeen erosimme aivan yllättäen hänen aloitteestaan, ennenkuin ehdimme edes koittaa seksiä ilman kumia. Doh! Hänellä meni tietenkin pillerien vaikutuksesta psyyke ja hajuaisti niin sekaisin, ettei enää tunnistanut minua unelmauroksekseen, kuten hetkeä aiemmin. Kunpa olisin silloin tajunnut olla pillerikuuria vastaan, olisimme varmaan edelleen yhdessä...
Georgina
Kitisijä

Uusiopehmis kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ai niin, äijän kastroimisen ja spermisidin jätin huomioimatta. ;)
Onko sulla ne minipilleritkin testattuna? Varmaan tuon riskirajoilla elämisen seurauksena olet pian synnyttänyt nainen, joten eiköhän se siitä. Ajan kanssa.
No itseasiassa ei... Ja joo, tulevaisuuden visiosi riskirajoilla elämisestä on tiedostettu, asian suhteen pyritään löytämään pikainen ratkaisu nyt kun terveyskeskukset ovat palanneet kesälomilta.

Tuo testailu vaan ahdistaa. Oon testannu vaikka ja mitä. Sitten menee taas kroppa sekaisin kun testataan vähintään 3-4 kk. Menee pollakin sekasin eikä varmaan kivaa miehestäkään kun vaimoke muuttuu hormonien vaikutuksesta sekopäiseksi. Tuntuu hullulta tällainen omalla kropalla leikkiminen, palautuminen noista "testeistä" kun tuntuu kestävän sen verran kuin testikin. Ja hups, siinä se puoli vuotta taas menikin.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sinkkumatti kirjoitti:Ei saatana. Kyl mä ottasin mielummin vasektomian ja kivuliaat orkut, kuin kumien kanssa säheltämisen ja puolivelton kalun.
Ööh. Sä oot varsin avoimesti puhunut, että pyöriskelet yöelämässä ettimässä mirriä kellistettäväksi aika reippaastikin. Tarkottaako tää nyt sitten sitä, että nussit niitä löysällä kalulla, vai sitä, että yllätys kukkii viikon kuluttua?
Sinkkumatti

Herra Manala kirjoitti:Ööh.
Luehan se kysymys mihin vastasin. Ja mieti mikä oli kohteena.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 08.08.2006 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

WanhaPervo kirjoitti:Onko tällaisia naisia oikeasti olemassa?
Tommoset jutut riippuu hei miehestä, ei naisesta.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sinkkumatti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ööh.
Luehan se kysymys mihin vastasin. Ja mieti mikä oli kohteena.
Aijoo, myönsitkin myöhemmin tuolla olevas lutka jonka pipuun ei oo paljoa kumi ehtinyt. :D
Vastaa Viestiin