Ketutuskeskiviikko
Toisien kanssa kun sä tanssit niin aina levy silloin soi,
kauan
Ulos kun iltaisin mä odotan sua sä aina viivyt niin,
kauan
Vaan yhdessä kun ollaan aika saa kuin siivet selkään,
kaupunkimme kellojen mä edistävän pelkään
Miksi on niin? Mä nähdä sun armahin
jo heti aamulla aikaisin haluaisin
ja sun kauan kanssani kulkevan,
kauan kellojen seisovan kauan haluan
jatkuvan niin
Kauan
kauan
Nyt nukkumaan.
kauan
Ulos kun iltaisin mä odotan sua sä aina viivyt niin,
kauan
Vaan yhdessä kun ollaan aika saa kuin siivet selkään,
kaupunkimme kellojen mä edistävän pelkään
Miksi on niin? Mä nähdä sun armahin
jo heti aamulla aikaisin haluaisin
ja sun kauan kanssani kulkevan,
kauan kellojen seisovan kauan haluan
jatkuvan niin
Kauan
kauan
Nyt nukkumaan.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- KisSandra
- Kitisijä
Joo, ketuttaa.. Se, että päästin tuossa edes ajatuksen tasolla syksyn ankeuden mieleeni.. *huoh*
Ei, ei, ei.. Ei vielä..
Sä etsit vielä tilaisuutta, kaipaat jotain, etsit uutta,
on kuin ois kuuma kesä jo mennyt menojaan.
Mutta vielä tulee noita lämpimiä öitä joita
sä koko pitkän talven jaksoit odottaa.
Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä,
vielä voit löytää ystävän, vielä tilaisuuden saat.
Kesä sulle paljon antaa, lämpöä sylissään kun kantaa,
sen hetken toivot ikuisesti kestävän.
Elämä on niin kuin unta, kukkii koko luomakunta,
sydän vain uutta tilaisuutta odottaa.
Vielä on kesää jäljellä,vielä tulee kauniita päiviä,
*laulelee*
Ei, ei, ei.. Ei vielä..
Sä etsit vielä tilaisuutta, kaipaat jotain, etsit uutta,
on kuin ois kuuma kesä jo mennyt menojaan.
Mutta vielä tulee noita lämpimiä öitä joita
sä koko pitkän talven jaksoit odottaa.
Kesä sulle paljon antaa, lämpöä sylissään kun kantaa,
sen hetken toivot ikuisesti kestävän.
Elämä on niin kuin unta, kukkii koko luomakunta,
sydän vain uutta tilaisuutta odottaa.
Vielä on kesää jäljellä,vielä tulee kauniita päiviä,
*laulelee*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
HELVETIN PERKELE!
Ei voi aamu mennä näin pieleen... Näin huonoja unia, heräsin jo valmiiksi ihan paskalla fiiliksellä... Keitin mikrossa puuroa, kaikki kuohui yli... Otin sen mikron aluslautasen pois ja pesin sen, ja pudotin sen lattialle... Siitä tulee helvetisti sirpaleita! Näinä hetkinä pitäisi olla joku, joka voisi ottaa syliin ja rutistaa
Ei voi aamu mennä näin pieleen... Näin huonoja unia, heräsin jo valmiiksi ihan paskalla fiiliksellä... Keitin mikrossa puuroa, kaikki kuohui yli... Otin sen mikron aluslautasen pois ja pesin sen, ja pudotin sen lattialle... Siitä tulee helvetisti sirpaleita! Näinä hetkinä pitäisi olla joku, joka voisi ottaa syliin ja rutistaa

Huomenta!
Ei uutta tällä rintamalla. Minä aamuvuorossa, mies iltavuorossa = normisettiä. Eilen käyty jopa seitsemän tutun kanssa kokis-tupakka-juorusessiolla. Pitkästä aikaa näki niitäkin ihmisiä, joita ei muuten tule nähtyä.
Eilen tuli tyly tuomio vastaavalta fysioterapeutilta: lihaskunto (1=huono, 5=erinomainen) vasemmassa kädessä 1, oikeassa 2. Ei ihme että hartiat prakaa kokoajan ja olkapään hermot reistailee. Circuitiin ja salille mars!.. mä en vaan osaa
Ei uutta tällä rintamalla. Minä aamuvuorossa, mies iltavuorossa = normisettiä. Eilen käyty jopa seitsemän tutun kanssa kokis-tupakka-juorusessiolla. Pitkästä aikaa näki niitäkin ihmisiä, joita ei muuten tule nähtyä.
Eilen tuli tyly tuomio vastaavalta fysioterapeutilta: lihaskunto (1=huono, 5=erinomainen) vasemmassa kädessä 1, oikeassa 2. Ei ihme että hartiat prakaa kokoajan ja olkapään hermot reistailee. Circuitiin ja salille mars!.. mä en vaan osaa

The great club outshines the individual, always and forever.
Huokaus.
Olin eilen reipas. Jaksoin olla töissä pitkään ja sainpa tällä kertaa jotain aikaiseksikin. Tein tosin pienenköhön mokan, jota joutuu nyt näin vapaa päivänä mennä korjailemaan. Pitäisikö mennä sinne heti vai vasta myöhemmmin? Ensin töihin ja sitten salille vai toista päin?
No, olin eilen muutekin ahkera. Kävely kilometrejä kertyi varmaan 10 ja uinti 1,5 km. Nyt on vähän paikat kipeinä. Uintilenkin jälkeen oli kuitenkin niin pirun hyvä olo, että olisi hinku mennä sinne tänäänkin. Täytyy käydä nt mahdollisimman usein uimahallissa ennenkuin syys/talvi kuntoilijat palaavat sinne. Vittu, mä en ymmärrä miksi sitä pitä uida vierekkäin? Ja pärskiä? Tai jos joku on olevinaan sellainen saatanan vesipeto uimalakkeinen/laseineen ja pärskivällä kroolityylilään, niin miksi sitten pitää vielä uidan niin saatanan hitaasti eikä antaa todellakaan tietä, jos nopeampi uimari yrittää ohittaa?
Olin eilen reipas. Jaksoin olla töissä pitkään ja sainpa tällä kertaa jotain aikaiseksikin. Tein tosin pienenköhön mokan, jota joutuu nyt näin vapaa päivänä mennä korjailemaan. Pitäisikö mennä sinne heti vai vasta myöhemmmin? Ensin töihin ja sitten salille vai toista päin?
No, olin eilen muutekin ahkera. Kävely kilometrejä kertyi varmaan 10 ja uinti 1,5 km. Nyt on vähän paikat kipeinä. Uintilenkin jälkeen oli kuitenkin niin pirun hyvä olo, että olisi hinku mennä sinne tänäänkin. Täytyy käydä nt mahdollisimman usein uimahallissa ennenkuin syys/talvi kuntoilijat palaavat sinne. Vittu, mä en ymmärrä miksi sitä pitä uida vierekkäin? Ja pärskiä? Tai jos joku on olevinaan sellainen saatanan vesipeto uimalakkeinen/laseineen ja pärskivällä kroolityylilään, niin miksi sitten pitää vielä uidan niin saatanan hitaasti eikä antaa todellakaan tietä, jos nopeampi uimari yrittää ohittaa?
- irmelianneli
- Kitisijä
Tämmösiä ketutuspäiviähän nää nyt tuntuu vähän olevan.. Väsymys alituiseen, kun aamuyöt menee pyöriessä ja sekavia (valve)unia katsellessa. Nooo, aurinko porottaa, joku rakas on sentään olemassa, vaikkakin puolen tuhannen kilsan päässä. Ja yhdet rakkaat tytöt tosta vähän lähempää tulevat kohta tänne ja lähdetään kaupungille. Jos edes yhden jätskin raskis ostaa näillä nihkeillä penneilläni.
Kaikki itä-helsingissä asuvat, ja jumpasta/pilateksesta/baletista/tanssista kiinnostuneet, eikä-niin-rahakkaat, käykääs katsomassa sivusto www.kehojamieli.fi - Työkaveri suositteli, ja tilasin itselleni heti syyskaudeksi kaikkiin jumppiin oikeudet. Ajatkin on inhimilliset! uuh!
Ja ninni, monet aloittaa syksyllä jonkinlaisen urheilun koska kesän aikana tulee tehtyä paljon muuta ulkoilua ja on yleensä sosiaalisesti vilkkaampaa aikaa. Lomat on pidetty, ja sitä etsii itselleen uusia virikkeitä, ettei laiskiintuisi talveksi. Näin ainakin mulla..
Ja ninni, monet aloittaa syksyllä jonkinlaisen urheilun koska kesän aikana tulee tehtyä paljon muuta ulkoilua ja on yleensä sosiaalisesti vilkkaampaa aikaa. Lomat on pidetty, ja sitä etsii itselleen uusia virikkeitä, ettei laiskiintuisi talveksi. Näin ainakin mulla..
Juu, minähän ajattelin jumpata sen koko 5h arkisin joka päivä, samoin 10h viikonloppuisin, en mä kato enää sun kans talleille ehtisninnithequeen kirjoitti:Elppa, jos sie jumppaamaan alat, ni millos ehit tallille tulla mun kans, jos sieltä sulle joku vuokrapolle nyt löytyykin? Kyselen tänään ku meen.

Kyllä me kerran viikossa jotain keksitään. Sitä paitsi noita jumppia on ma-la, klo 16.30 - 20, eiköhän siellä ole sen verran niitä vaihtoehtoja, että joustamisen varaa on vaikka kuinka paljon. (ps. ja se alkaa vasta 1.9.)(pss. satunnaista maastoseuraa, ei mitään 3 kertaa viikossa Ninni.. kysele ihmeessä!)