Camilla kirjoitti:silsakenraali™ kirjoitti:Camilla kirjoitti:Olen edelleen hermoromahduksen partaalla.
Just ton alun "kilpailuvaiheen" vuoksi en ole vähään aikaan ollut kiinnostunut naisista seurustelukumppaneina. Pikkasen ärsyttävää odotella jotain hiton tekstareita. Kyl mä sen tunnustan, et en siedä epävarmuutta ja näissä asioissa mulla on pikkasen kiire tutustua, jotta tiedän otanko vai jätänkö.
Minkä ihmeen kilpailuvaiheen..? Tekis kyllä mieli listiä se, joka noi typerät tekstiviestit keksi. Haluisin niin olla mies ja osata ottaa rennosti! Ei kai miehet jää mitään viestejä hysteerisinä kyttäämään..?
Jää ne, jos ne sattuu ihastumaan. Miltään panosysteemien viestejä nyt ei tietenkään odotella luurin äärellä minuutteja laskeskellen, nehän vaan saa olla tyytyväisiä jos viitsin vastata!
Itse odottelin koko alkuviikon viestiä eräältä ihmiseltä. Ei kuulunut, joten laitoin tänään itse koodia menemään. Vastaus oli odotetun ikävä: sen täytyy katsella saisiko kuolleen seurustelusuhteensa vielä potkittua henkiin. Toivotin hauskoja potkijaisia, kerroin skeptisen näkemykseni yrityksen onnistumisesta, toivotin hyvät jatkot ja heitin hyvästit. Sitäkin tilanne harmitti, mutta woman's gotta do what woman's gotta do. Ymmärrän häntä kyllä ihan hyvin, luulen että tilanteesta kävelee lopulta ulos kolme häviäjää...
Paska fiilis. Huomenna lähden juomaan viinaa, otin muutaman pullon olutta jo tänään katselellessani biljardia telkusta. Taas tänään kaksi pyyntöä kavereiden suunnalta lähteä kaatamaan olutta kippolaan. En lähtenyt, koska aamulla on aikainen herätys - 4 tunnin päästä, ollakseni tarkka...
Nyt jo nukkumaan, satana...