Onko sama onko erektiossa vai ei? Tuossa edellisessä kuvaaja ei ollut jostain syystä laittanut tulitikkulaatikkoa kuvaan mukaan.
Pelkään laittaa kuvan omastani koska siinä on tunnistettavissa oleva tatuointi, jonka otin Amerikan-matkallani. Eli se "Welcome to New York, have a nice day!" (eli "WeNdy!", joka myös oli silloisen tyttöystäväni nimi).
Keikaus kirjoitti:Herranen aika, jo kaksi kuvaa. Olin jotenkin aika hiljaa moisten ilmestysten äärellä. Kyllä miehen kalu on aika ihana ja kaunis vitkutin.
Kaksi? Ai toi photoshopattu netistä imutettu kuva? Eihän tommosia edes lasketa. En panis.
Lolita kirjoitti:(Oikeasti mä alan olla totaalisen kyllästynyt tissi-, pippeli ja pimppaketjuihin. Kyllästyttää)
Totta. Kun on nähnyt yhden, on nähnyt ne kaikki.
Mielestäni olit muuten väärässä sen suhteen että yllä lähetetty terskakuva olisi mustavalkoinen. Näyttää vaan olevan huonossa valaistuksessa ja ilmeisesti jollain kämyisellä kamerakännykällä otettu kuva, siksi värit ovat niin haaleat?
Herra Manala kirjoitti:Vittuako nariset! Et ole itsekään mitään kuvia postaillut! Etkä kommentoinut! Ei munkaan tarvii! Lähetä höpöhöpösi vaikka eeveeveekoohon!!!11
Tarkistas paskanaama faktas! Osallistuin tissiketjuun JA olen kommentoinut kaluja.
Viiltele itteäs!!
Patz kirjoitti:Tarkistas paskanaama faktas! Osallistuin tissiketjuun JA olen kommentoinut kaluja.
Viiltele itteäs!!
Sun "tissikuvas" oli kuva sun käsistä. Kusetusta. Ja kaluja et ole kommentoinut ainakaan täällä ketjussa, ja tännehän juuri sitä kommentointia vaadit! Nii! Et vaan osaa!