Hmm... *kuuklaa* ... kuulemma taloudellisuus kuitenkin paranee tavallisissakin autoissa. Kappas.Dumari kirjoitti:No eipä maksa vaivaa. Tehon lisäys on 1-2% laatua ja tuotakin taatanan kallista laitetta kait tarviin vasta kunnolla, kun virittäminen on tehty ra(t/k)sulleni.AarneAnkka kirjoitti:Pitäisköhän mun tuunata mun Twingoonkin tommonen? Sekin rupes varmaan meneen ainakin viittäsataa!!!
Ke-ke-ke-ke-keksiviisko
- KisSandra
- Kitisijä
Takaisin kotona!
Reissuväsymystä olen tässä päivän purkanut, seuraavaksi suih suih suihkuilemaan ja sitten pitääkin lähtee jo kamusta vastaan juna-asemalle, kuulemma on syytä menemän alkokaupan kautta eli tästä se nyt sitten taas alkaa..
Rockrock!
Reissuväsymystä olen tässä päivän purkanut, seuraavaksi suih suih suihkuilemaan ja sitten pitääkin lähtee jo kamusta vastaan juna-asemalle, kuulemma on syytä menemän alkokaupan kautta eli tästä se nyt sitten taas alkaa..

Rockrock!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
En osaa varmaksi sanoa. Imutin tuolta sivustolta "Midnite Queenin", ja se oli ainakin ihan skeidapaska kappale, eikä ilmeisesti ainakaan se minkä kuulin. Vähän samantapaista soitantaa taisi kylläkin olla, eli ehkä. En tiedä olisko "One Single Breath" sitten se mitä kuulin, ei saanut tuolta kuunneltavakseen.ElanorRaven kirjoitti:Oliskohan se Brother Firetribe tai joku vastaava missä se Emppu ainakin soittaa, voisikohan se olla tuo hakemasti bändi?
Ja huom kuulin vähän niitä näitä kun olin vielä puoliksi unessa. Saattoi ihan hyvin olla kitaristikin.
Minä juon nyt siideriä. Kun harvoin ryyyppään yksin, niin ajattelin, että nyt voisin sitten ryypätä kunnolla.
(Odotin puhelinsoittoa. En saanut. Kävin katsomassa elokuvan. Maunu Kurkvaaran Kujanjuoksun. Se oli hyvä. Kertomus siitä, miten laki ei todellakaan ole kaikille sama. Jotain, jonkalaista suosittelisin kaikille kaltaisilleni kermaperseille silloin tällöin. Mutta tulin surulliseksi. En saanut vielään puhelinsoittoa. Ostin kaljaa.)

(Odotin puhelinsoittoa. En saanut. Kävin katsomassa elokuvan. Maunu Kurkvaaran Kujanjuoksun. Se oli hyvä. Kertomus siitä, miten laki ei todellakaan ole kaikille sama. Jotain, jonkalaista suosittelisin kaikille kaltaisilleni kermaperseille silloin tällöin. Mutta tulin surulliseksi. En saanut vielään puhelinsoittoa. Ostin kaljaa.)
No, mikä ois semmonen baari, jossa ois menoa ja meininkiä, mut johon kaino ja kunniallinen nainen vois silti mennä yksinkin? Tai, äh, tota, eiku, suoraan sanottuna siis sellanen baari, jossa ihottumapotilaillakin kävis flaksi?
Lisää: Nyt kun mulla on nää tikitkin, niin voisin niinkuin ilman sen suurempia selityksiä ja luvan kanssakin harrastaa huonoa estynyttä seksiä, kun pitää niitä varoa. Eläköön, Britannia!
Lisää: Nyt kun mulla on nää tikitkin, niin voisin niinkuin ilman sen suurempia selityksiä ja luvan kanssakin harrastaa huonoa estynyttä seksiä, kun pitää niitä varoa. Eläköön, Britannia!
Lady moon?Edith kirjoitti:No, mikä ois semmonen baari, jossa ois menoa ja meininkiä, mut johon kaino ja kunniallinen nainen vois silti mennä yksinkin? Tai, äh, tota, eiku, suoraan sanottuna siis sellanen baari, jossa ihottumapotilaillakin kävis flaksi?