Hei kamoon! Laittakaa nyt niitä kuvia äkkiä, ei tässä jaksa F5:ta kovin kauaa painella odottaessa. Mielellään kuvaan sit joku tunniste, että on oma eikä netistä imutettu pippeli, esim. nimimerkki.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ja muistakaa sitten naiset (ja miehet kanssa), että muna on muna on muna. Jokaisella miehellä on semmoinen ja jokaisella erilainen ja kaikki yhtä kauniita.
AarneAnkka kirjoitti:Ja muistakaa sitten naiset (ja miehet kanssa), että muna on muna on muna. Jokaisella miehellä on semmoinen ja jokaisella erilainen ja kaikki yhtä kauniita.
Lilo kirjoitti:Hmm. Elävässä Elämässä (tm) miehiä vaivaa selkeästi suurempi itsensäpaljastuvietti kuin virtuaalimaailmassa. Vai johtuuko se vain humalatilasta?
Vaiko kenties siitä että ollaan saunomassa eikä puhumassa paskaa?
AarneAnkka kirjoitti: Vaiko kenties siitä että ollaan saunomassa eikä puhumassa paskaa?
Niin, saunan yhteydessähän esim. korttelin ympäri juokseminen tai helikopteri kuuluu ikään kuin asiaan. Puhumattakaan näiden riemukkaiden hetkien ikuistamisesta kameralla.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Toki Manala kiinnostaisi kovasti nähdä onko sulla kaunis kyrpä. Vai onko se semmonen painoonsa kyllästyny vanha perävaunu, joka huojuu masentuneena syystuulessa? Alaspäin viettävä Ihaa-aasi ilman sen kummempaa funktiota kuin toimia erään itseään täynnä olevan kusipään leuhkimisen aiheena.
No mut hei. Ethän sä sit mikään Ihaa-aasi ole vai tarkoititko ettei oma peniksesi vietä alas? Joka tapauksessa... Kuulehan jannu! Asianlaita on tämä: Kyrpä pöydälle tai painu vittuun mun palstalta!
SnapaHead kirjoitti:Kyrpä pöydälle tai painu vittuun mun palstalta!
Muistathan kenelle puhut. Täällä kaikki ovat hänen palstojaan.
Ei mitään hajua. Aika aasilta kaveri kuitenkin vaikuttaa, melkein jaska-aasilta ja mä en mun palstalla tsiigaille muutaku kyrp... Mitäs vittua mä nyt oikein kirjoitin... hei mit... miten mä voin pyyhkii tällä apparaatilla? siis niinku kumittaa?