Sata kilsaa perseestä poispäin, hyvä alku.MadameDeMeloni kirjoitti:Sata kilsaa Poriin päin.safi kirjoitti:Liian lähellä turkua mahtaa sitten olla niiq missä?MadameDeMeloni kirjoitti: Ei täällä ketään kitisijöitä asusta?
Ke-ke-ke-ke-keksiviisko
-
- Kitisijä
Mietippäs vielä kerran?-Superior- kirjoitti:Tämä päivä saattaa olla elämäni onnellisin!
Jostain syystä useinkin kehon etupainotteisuus johtaa tuohon, do not know why.MadameDeMeloni kirjoitti:Jep. Mun persusta on kuitenkin kohtuukokoinen, ei niin järin suuri.Niba kirjoitti: Mut kuitenkin eri?
Pyyhin Netikettiin..
No eipä maksa vaivaa. Tehon lisäys on 1-2% laatua ja tuotakin taatanan kallista laitetta kait tarviin vasta kunnolla, kun virittäminen on tehty ra(t/k)sulleni.AarneAnkka kirjoitti:Pitäisköhän mun tuunata mun Twingoonkin tommonen? Sekin rupes varmaan meneen ainakin viittäsataa!!!Dumari kirjoitti:Juu, eikä maksanutkaan liikaa!!!!!1111111111111111111
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
On hyvä olla. Olen pirun fiksu pikku-pissis, kaunis, seksikäs ja onnellinen. Tiedän mitä olen, minulla on hyvä vaatemaku, loistavia ystäviä, kiinnostavilta ihmisiltä lainattuja henkevän kirpeitä ajatuksia, uskomaton perse, mukautumiskykyä ja persoona. Olen hyväitsetuntoinen, minulla ei ole pakottavaa tarvetta olla aina oikeassa, suhtaudun itseeni ihanan kevyesti ja tulen loistavasti toimeen ihmisten kanssa. Moni ihminen välittää minusta, minussa on loppumattomasti potentiaalia ja olen ihanan helppo ihminen. Olen oma itseni, en pelkää enää mitään, uskallan olla avoin ja uskallan tehdä elämässäni mitä vain. Vaikeasti kuvailtavan vapaa olo.AarneAnkka kirjoitti:Mitä tänään sitten on tapahtunut? Lottovoitto, vaiko filosofinen oivallus siitä että jokainen päivä saattaa olla elämän onnellisin?
Kaikki on hyvin. En tiedä voisinko yleisesti tunteiden tasolla olla onnellisempi. En tiedä mistä olen tämän rauhan löytänyt - onneksi olen. Ja onneksi olen rikas! Rikas, rakastettu pikku narttu. Olisiko voinut käydä paremmin?
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Hmm. Toi on kyllä jotenkin ristiriidassa allekirjoituksesi kanssa. Ellei jompikumpi sitten ole ironiaasarkasmia.-Superior- kirjoitti:On hyvä olla. Olen pirun fiksu pikku-pissis, kaunis, seksikäs ja onnellinen.
Harvempi ihminen julistaa heikkouksiaan, jos tiedät mitä tarkoitan.AarneAnkka kirjoitti:Hmm. Toi on kyllä jotenkin ristiriidassa allekirjoituksesi kanssa. Ellei jompikumpi sitten ole ironiaasarkasmia.-Superior- kirjoitti:On hyvä olla. Olen pirun fiksu pikku-pissis, kaunis, seksikäs ja onnellinen.
Paitsi tietenkin minä. Varmaan molemmat ääripäät ovat pahemman luokan itsepetosta. Realistinen minäkuva on ainakin minulle aika vaikea juttu. Tarvitsen ulkopuolista palautetta. Ehkäpä minunkin kannattaisi aloittaa huima itsekehu ja hunajankusentakampanja.-Superior- kirjoitti:Harvempi ihminen julistaa heikkouksiaan, jos tiedät mitä tarkoitan.
No, tapailin erästä lutkamaisesti käyttätyvää naista alkukesästä. Käytös ehkä tarttui?mustakikkeli kirjoitti:Koskaan ei ole hyvin, vai?RuNkkuTonttu kirjoitti:Vittu!En ala kysellä miksi yrität pyörittää kolmea naista samanaikaisesti, mitä hyötyä?
No, ehkäpä tässä kun ei lomilla päässyt juuri mihinkään hki 10 alueelta, niin halusi jotenkin jännitystä elämään. Ja kohta sitä alkaa olla liikaa, sillä pakka uhkaa hajota käsiin. Ensi maanantaina alkaa työt ja sitten voisi olla kiltisti kuukauden; painaa pitkää päivää ja urheilla ja varata syyskuuksi jonkun pikku reissun jota odottaa. Ehkä tämä tästä.
Oliskohan se Brother Firetribe tai joku vastaava missä se Emppu ainakin soittaa, voisikohan se olla tuo hakemasti bändi?mustakikkeli kirjoitti:Aamulla kuulin horroksessa ollessani radiosta jonkun tosi menevän ja mukavankuuloisen biisin, oliskohan ollut Ylexiltä? Nyt ketuttaa kun en horrokseltani saanut selvää biisistä tai sen esittäjästä, olin kuulevinani juontajan sanovan biisin nimeksi "get it right" tjsp. Sellainen menevä kevyt 80-lukulainen rokkibiisi. Taisin unissani sekoilla, kun olin samassa yhteydessä kuulevinani juontajan maininneen että bändissä olisi ollut mukana Nightwishin kosketinsoittaja, tjsp??? Ei ollut yhtään NW:mäistä musaa kuitenkaan.
EDIT: Sehän se.
EDIT2: Tai sitten ei. Tuo Emppuhan on se kitaristi, eikä kosketinsoittaja.
Aivan sama mulle. Tässä tuon tajuaa miten huonosti mä tunnen tätä maailmaa. Tajusin juuri, että mähän olen tavannut tuon Empun. Työasioissa vielä. Mietinkin että miksi tuo jannu on lähdössä Nightwishin kanssa kiertueelle... *ÄÄLIÖ*ElanorRaven kirjoitti:EDIT2: Tai sitten ei. Tuo Emppuhan on se kitaristi, eikä kosketinsoittaja.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
-
- Kitisijä
Ihminen syntyy, elää ja kuolee, ei se sen kummallisempaa ole. On helppo nähdä hyvät puolensa kun kykenee tunnustamaan huonot.AarneAnkka kirjoitti:Realistinen minäkuva on ainakin minulle aika vaikea juttu. Tarvitsen ulkopuolista palautetta. Ehkäpä minunkin kannattaisi aloittaa huima itsekehu ja hunajankusentakampanja.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.