Ke-ke-ke-ke-keksiviisko
- LillyMunster
- Kitisijä
Ke-ke-ke-ke-keksiviisko
On se!
Toivottavasti kiva sellainen.
Toivottavasti kiva sellainen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- LillyMunster
- Kitisijä
Käskekää mut nukkumaan tästä koneelta pööpöilemästä... Sillä on aikainen herätys ja työpäivä tiedossa.
Edittiä... joo, on selkeästi nukkuaika. Sekaisin kuin seinäkello.
Kauniit unoset kaikille.
Nii, ja ihanaa keskiviikkoa.
Edittiä... joo, on selkeästi nukkuaika. Sekaisin kuin seinäkello.
Kauniit unoset kaikille.
Nii, ja ihanaa keskiviikkoa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Niin paska leffa kuin Levottomat onkin niin siinä ollut jotakuinkin näin mennyt lause pitää paikkansa: "Pitää mennä kauas että näkisi lähelle"
No menin toistamiseen elämässäni kauemmas kuin kukaan teistä paskiaisista on luultavasti mennyt, eikä nyt lasketa aikaa eikä paikkaa, ja pelkkää mustaa näkyi. Eli siis sieluni on tyhjä.
Mikäs uutinen se on?
No menin toistamiseen elämässäni kauemmas kuin kukaan teistä paskiaisista on luultavasti mennyt, eikä nyt lasketa aikaa eikä paikkaa, ja pelkkää mustaa näkyi. Eli siis sieluni on tyhjä.
Mikäs uutinen se on?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Huomenta. Kauhea uupumus. Tänään pitäisi kuitenkin käydä periaatteen mukaan salilla. Jaksaiskohan. Eikö jaksaisko. Gnnnhhh....
Mitään muuta erikoista tässä päivässä ei taida sitten ollakaan ohjelmassa. *katsoo kalenteria* Juu, ei oo. Nätti ilma.

ElanorRaven kirjoitti:Ah, heitän kaivoon viimeisenkin haaveen ihmissuhteesta ja muutan Tiibetiin kasvattamaan jakkihärkiä.
Ei siellä Tiibetissä sitten olekaan niin kivaa? Jakkihärät pitää älämölöä? Noooh, kyllä se siitä.ElanorRaven kirjoitti:Mulla on jotenkin ihan hirvittävän haikea ja yksinäinen olo. Nukuin ihan kehnosti kun pyörittelin vaan kaikkia asioita päässäni ja mietin, missä menen, ja sain sitten mieleni aivan levottomaksi.

Aargh. Olihan vallan mahtava idea nukkua noin kaksi ja puoli tuntia viime yönä. Mitä ihmettä mä oon oikein ajatellu? Luojan kiitos parin päivän päästä alkaa se kesäloma..tai siis hermoloma..muutenhan tässä saa vatsahaavan. Plus et maksa saattaa poksahtaa ihan minä hetkenä hyvänsä.
Ja eiköhän juuri tänään pidä olla duunissa joku helkutin osavuosikatsaus. No, täytynee vaan toivoa ettei tuu paljoo jengiä.
Ja eiköhän juuri tänään pidä olla duunissa joku helkutin osavuosikatsaus. No, täytynee vaan toivoa ettei tuu paljoo jengiä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
TPK
Mulla kävi hyvä tsägä, vaikka kävikin kömpelösti. Huono juttu oli se, että pyörästä tais tippua ketjut, tai sitten se hajos vain. Hyvä puoli asiasta oli se, että se tapahtui 100m työpaikasta, joten saatoin potkia loppumatkan tänne
Meinasin äsken myös vahingossa räjäyttää mun työkoneen kajarit. Pikkuveljen jäljiltä sain laittaa kaikki piuhat paikoilleen. Onnistuin saamaan aivan kaamean äänen laitettuani yhden piuhan ihan väärään paikkaan.
Sähellys jatkukoon...
EDIT: niin joo.. mä näin kans unta kitinäläisestä.. SM vieraili mun unessa
Mulla kävi hyvä tsägä, vaikka kävikin kömpelösti. Huono juttu oli se, että pyörästä tais tippua ketjut, tai sitten se hajos vain. Hyvä puoli asiasta oli se, että se tapahtui 100m työpaikasta, joten saatoin potkia loppumatkan tänne

Meinasin äsken myös vahingossa räjäyttää mun työkoneen kajarit. Pikkuveljen jäljiltä sain laittaa kaikki piuhat paikoilleen. Onnistuin saamaan aivan kaamean äänen laitettuani yhden piuhan ihan väärään paikkaan.
Sähellys jatkukoon...
EDIT: niin joo.. mä näin kans unta kitinäläisestä.. SM vieraili mun unessa
Oletko sä taas vuotanut verta tajuttomuuten asti?Bluntly kirjoitti:No menin toistamiseen elämässäni kauemmas kuin kukaan teistä paskiaisista on luultavasti mennyt, eikä nyt lasketa aikaa eikä paikkaa, ja pelkkää mustaa näkyi. Eli siis sieluni on tyhjä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx