Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tiikeriankka kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Kahden yön unikeskiarvo alta 9h. Katsotaan minkälaista tuubaa tulee tänään suollettua, vai loppuuko ehkä puhti. Suorastaan jännittää nähdä.
Eli alkoi jo ennenkuin edes tajusin. Keskiarvo siis alta 4,5h. Ristus sentään. Tästä sen huomaa miten unenpuute vaikuttaa.
Eleskelin alkukesästä viikon suunnilleen 4 tunnin yöunilla ja tuon viikon olin ehdottomasti pirteimmilläni. Talvella tarviin 8 tuntia unta yössä, mutta kesällä se on minulle jo selvästi liikaa.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

On tää kyl jumalauta melkonen ihme jo. 3,5 viikon loman aikana vettä on tullut vain yhtenä päivänä ja kertaalleeen on lämpötila pudonnut alle 20 asteen. Mittari näyttää nytkin 25 astetta. Ei tällaisia intiaanikesiä ole ollut kuin -70 luvulla viimeksi, kun sai vaahtosammuttimen kokoisena kirmata munasillaan ympäriinsä.
Onneksi en lähtenyt suomea kauemmas reissuun. Kyllä kesä on näin parasta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:On tää kyl jumalauta melkonen ihme jo. 3,5 viikon loman aikana vettä on tullut vain yhtenä päivänä ja kertaalleeen on lämpötila pudonnut alle 20 asteen. Mittari näyttää nytkin 25 astetta. Ei tällaisia intiaanikesiä ole ollut kuin -70 luvulla viimeksi, kun sai vaahtosammuttimen kokoisena kirmata munasillaan ympäriinsä.
Onneksi en lähtenyt suomea kauemmas reissuun. Kyllä kesä on näin parasta.
Pilkunnussijaosasto ilmoittautuu: intiaanikesä tarkoittaa epätavallisen lämmintä säätä syksyllä, ns.normaalin hellekauden loputtua.

Ja eikös kesä 2003 vai oliko 2002 ollut melkoisen kuuma? Sillon kun kaivot kuivu ja kaikkea.

Mut joo, kesä on parasta silloin kun ei sada tai sataa vaan vähän.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lilo kirjoitti:Ja eikös kesä 2003 vai oliko 2002 ollut melkoisen kuuma? Sillon kun kaivot kuivu ja kaikkea.
Oli ihan vasta joku samanlainen järkky hellekesä. Täällä oli sentään viime viikolla kaksi päivää harvinaisen kylmää, yhtäkkiä helteestä elohopea putosi 14-16 asteeseen. Ja minulla tietenkin lomareissulla mukana pelkkiä t-paitoja ja sandaalit. Tutisutti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sinkkumatti kirjoitti:On tää kyl jumalauta melkonen ihme jo. 3,5 viikon loman aikana vettä on tullut vain yhtenä päivänä ja kertaalleeen on lämpötila pudonnut alle 20 asteen. Mittari näyttää nytkin 25 astetta. Ei tällaisia intiaanikesiä ole ollut kuin -70 luvulla viimeksi, kun sai vaahtosammuttimen kokoisena kirmata munasillaan ympäriinsä.
Onneksi en lähtenyt suomea kauemmas reissuun. Kyllä kesä on näin parasta.
Tää onkin kuivin kesä 45 vuoteen! Think about that?

Joo Maksa-altaan kaupungin liepeillä mikko iloisena mätki ruohotuppoja ja kuivalta näytti. Joissain tulevaisuuden kuvitelmissa tälläinen kuivuus voi tulla olennaiseksi osaksi tämän leveysasteen piiriä. eli vähitellen kaikki kuivaa ja sahara siirtyy tänne, esim. Enklannista tulee hyvin kuiva ja sitten myöhemmin kylmä paikka asua. Nautitaan nyt, paskat jälkipolvista! Useat kininälaiset kirjoitta alle eikös ju?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:Ja eikös kesä 2003 vai oliko 2002 ollut melkoisen kuuma? Sillon kun kaivot kuivu ja kaikkea.
2002 ainakin.
Oli melkoisen mukavaa pakahtua ison mahansa kanssa minimaalisessa yksiössä, kun ei ikkunoitakaan voinut availla kissojen takia levälleen. Ja tänä kesänä ei löytynyt tuulettimen tuuletinta koko saakutin maasta, oli myyty loppuun joka paikasta, maahantuojatkin myivät ei oota.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Älkää piipittäkö ja Lilo, mee takas sinne duunin pariin ;P
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Wouh!!

Olinpas minä tehokas shoppailija. Matkaan tarttui kolme paitaa ja mekko. Ostosten yhteishinta jäi alle 40€. JEI!!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
Mut joo, kesä on parasta silloin kun ei sada tai sataa vaan vähän.
Trööt. Kesä on parasta silloin kun sataa riittävästi, mutta vain öisin. Ei ole kivaa, kun kaikkialla on palanutta nurtsia ja kuihtuneita kasveja.
Don't Panic!
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti: Ei ole kivaa, kun kaikkialla on palanutta nurtsia ja kuihtuneita kasveja.
Tai kuihtunutta huumoria ja palaneita päreitä!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:Älkää piipittäkö ja Lilo, mee takas sinne duunin pariin ;P
Sweetheart, I'm trying. Mutta katsos, tää kuumuus kostautuu niin ettei jaksa aivoja käyttää koko ajan.

...eikun, enhän mä yleensäkään. Hitsi. Sinne meni sekin tekosyy.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:
nexie kirjoitti: Ei ole kivaa, kun kaikkialla on palanutta nurtsia ja kuihtuneita kasveja.
Tai kuihtunutta huumoria ja palaneita päreitä!
Nuokin vielä! Ja jatkuva helle pehmentää pään! Minne tästä kaikesta voi reklamoida? Tai saako jostain haettua kuivan huumorin EU-tukea?
Don't Panic!
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Luojan kiitos duunissa on niin hyvä ilmastointi, ettei tarvitse ensiviikolla hikoilla. Menen innosta puhkuen ja onnestä täristen töihin, ja käytän kaiken tarmoni... uuden työpaikan etsintään. Sounds like a plan.

Hmm. Nyt maistuisi kanttarellit.. vaikkapa munakkaassa.. jos vaikka illemmalla poikkeaisi hakemassa satsin kanttarelleja kaupasta.. Slurps.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 25.07.2006 12:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

millivanilli kirjoitti:Wouh!!

Olinpas minä tehokas shoppailija. Matkaan tarttui kolme paitaa ja mekko. Ostosten yhteishinta jäi alle 40€. JEI!!
Kade! Tiedättekö saako ostoskeskuksista lainaksi pyörätuoleja? Jos hommaisi jonkun työntämään mua pidemmät kävelymatkat ja sitten könyäisi ylös kaupan ovella.
Vaikka kipu kyllä kai katoaa viikossa. Se on nyt se tekijä, joka eniten estää liikkumasta. Jotain positiivistakin: ensiviikolla kesäloma muuttuu sairauslomaksi, joten taidan pitää 4-5 viikon joululoman! :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kapula alkaa hellittämään, vielä jos suihkuun saisi itsensä kammettua. Ei musta ole enää ollenkaan juopottelemaan, en vain osaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

EU - tuo omituinen ihmiskoe - lienee varannut rahat myös tähän. Kun tapaus on kriitisessä vaiheessa, insestiset vitsit ja alapäähuumori pelastanevat tilanteen, ellei kyse ole jostain täysin toivottomasta yksilöstä.
nexie kirjoitti: Tai saako jostain haettua kuivan huumorin EU-tukea?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saz kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Wouh!!

Olinpas minä tehokas shoppailija. Matkaan tarttui kolme paitaa ja mekko. Ostosten yhteishinta jäi alle 40€. JEI!!
Kade! Tiedättekö saako ostoskeskuksista lainaksi pyörätuoleja? Jos hommaisi jonkun työntämään mua pidemmät kävelymatkat ja sitten könyäisi ylös kaupan ovella.
Vaikka kipu kyllä kai katoaa viikossa. Se on nyt se tekijä, joka eniten estää liikkumasta. Jotain positiivistakin: ensiviikolla kesäloma muuttuu sairauslomaksi, joten taidan pitää 4-5 viikon joululoman! :h:
Tota tota, olen kuullut että sairastaminen kesälomalla on tyhmää, heti kun lääkäri on määrännyt sairaslomaa , katkeaa kesäkoma kun asian ilmoittaa työpaikalle? Jos et tuota tiennyt, niin nyt tiedät.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

sanctus kirjoitti:EU - tuo omituinen ihmiskoe - lienee varannut rahat myös tähän. Kun tapaus on kriitisessä vaiheessa, insestiset vitsit ja alapäähuumori pelastanevat tilanteen, ellei kyse ole jostain täysin toivottomasta yksilöstä.
nexie kirjoitti: Tai saako jostain haettua kuivan huumorin EU-tukea?
Ne pitää varmaan olla varsinaisia kuivan huumorin kukkia?
Voisi päästä maataloustukien piiriin?
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Saz kirjoitti:Kade! Tiedättekö saako ostoskeskuksista lainaksi pyörätuoleja? Jos hommaisi jonkun työntämään mua pidemmät kävelymatkat ja sitten könyäisi ylös kaupan ovella.
Ei muuta kuin soittelemaan kauppakeskuksiin. Tosin eikös olisi kivempaa olla työnnettävänä vaikka tyynyin täytetyllä ostokärryllä :D Paljon isoja värikkäitä tyynyjä, ja sä siihen päälle.
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Smaka tillbaka! I'm back! Jos jotakuta niinku kiinnosti.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

Niba kirjoitti:
Tota tota, olen kuullut että sairastaminen kesälomalla on tyhmää, heti kun lääkäri on määrännyt sairaslomaa , katkeaa kesäkoma kun asian ilmoittaa työpaikalle? Jos et tuota tiennyt, niin nyt tiedät.
No enkös mä juuri tuota sanonut? Tosin kuulemma 7 päivän omavastuuaika, eli siksi vasta ensimaanantaista kesäloma muuttuu sairauslomaksi. Eli ne kesälomaviikot jäävät joululomalla käytettäviksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

sitten kun saisi vielä lähdettyä sinne ostoksille. :?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

millivanilli kirjoitti: Ei muuta kuin soittelemaan kauppakeskuksiin. Tosin eikös olisi kivempaa olla työnnettävänä vaikka tyynyin täytetyllä ostokärryllä :D Paljon isoja värikkäitä tyynyjä, ja sä siihen päälle.
Olisi kieltämättä. Tai sellainen työnnettävä sairaalasänky. :)

Pitää soitella, mulla on sellainen mielikuva, että olisin sellaisia joissakin paikoissa nähnytkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Saz kirjoitti:Kade! Tiedättekö saako ostoskeskuksista lainaksi pyörätuoleja?
Jumbossa ainakin oli pyörätuoleja tarjolla, kun siellä viimeksi poikkeisin. Alkuvuonna 2004.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saz kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Tota tota, olen kuullut että sairastaminen kesälomalla on tyhmää, heti kun lääkäri on määrännyt sairaslomaa , katkeaa kesäkoma kun asian ilmoittaa työpaikalle? Jos et tuota tiennyt, niin nyt tiedät.
No enkös mä juuri tuota sanonut? Tosin kuulemma 7 päivän omavastuuaika, eli siksi vasta ensimaanantaista kesäloma muuttuu sairauslomaksi. Eli ne kesälomaviikot jäävät joululomalla käytettäviksi.
Omavastuu? joo, Mulla nää on vaan omavastuuttomuuksia..
Lakiapua kaivataan, missä työyhtosopimuksessa noin on?
eli lomaa menee viikko joka tapauksessa, synti.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin