Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti
Huoh, kun väsyttää. Eilen olin kiltisti kotona, mutta juttelin mesessä kahteen saakka kiroten elämääni ja sitä yhtä ihmistä. Olisi varmaan mennyt myöhempäänkin, mutta tupakat pääsivät loppumaan, joten menin nukkumaan. Sinäänsä hyvä, sillä nyt tulee lähdettyä kämpiltä ulos ajoissa. Niin, tupakkaa ostamaan. Nikotinistin vieroitusoireet, perkl!!! Ja tämän lisäksi päässä soi: "Wasalandia, Wasalandia, Huvipuisto...."
Elikkä lounaan jälkeen vesihiihtämään tohon Pyhäjärvelle tai Pyhäjärveen, koska vaikea sieltä vedestä on ylös päästä. Muutama vuosi sitten kokeilin ekaa kertaa ja pääsin tokalla kerralla ylös hiihtämään. Sen jälkeen tuli useita onnistumisia samalla kertaa. Mutta jostain syystä viime kesänä seuraavan kerran hiihtäessäni en päässyt ylös. Mulla oli ilmeisesti joku paha tekniikkavirhe. Nyt tuntuu, että vois passata ja katsoa vierestä poikien menoa, jotta paikatkin pysyis ehjinä, kun tuo futiskausikin jatkuu kohta.
Mutta illalla olis saunailtana meitin mökillä. Grillausta ja pihapelejä, ehkä vähän työasiaakin. Perheelliset nyt on ihan tulessa ja aikovat vetää isolla kauhalla, mutta itse vedän vain muutaman.
Näitä odotellessa...
Mutta illalla olis saunailtana meitin mökillä. Grillausta ja pihapelejä, ehkä vähän työasiaakin. Perheelliset nyt on ihan tulessa ja aikovat vetää isolla kauhalla, mutta itse vedän vain muutaman.
Näitä odotellessa...
Nonni, kaikki laskut tältä ja ens kuultakin maksettu. Nyt on hyvä mieli ja voi rauhassa shopata miettimätä sen enempää. Kenkäkaupat, here I come!
Illalla laatuaikaa tyttökaverin kanssa, jospa se vaikka piristäisi mieltä ja saisi ajatukset pois typeristä existä...
Halutaan ostaa/lainata/vuokrata: söpö könsikäs pussailuun ja kädestä pitelyyn.
Illalla laatuaikaa tyttökaverin kanssa, jospa se vaikka piristäisi mieltä ja saisi ajatukset pois typeristä existä...
Halutaan ostaa/lainata/vuokrata: söpö könsikäs pussailuun ja kädestä pitelyyn.
- irmelianneli
- Kitisijä
Voi, ihanaa. Omat sukset (ja iskän perämoottori) hajotettu ajat sitte, ja saa enää haaveilla hiihdoistasilsakenraali™ kirjoitti:Elikkä lounaan jälkeen vesihiihtämään tohon Pyhäjärvelle tai Pyhäjärveen, koska vaikea sieltä vedestä on ylös päästä. Muutama vuosi sitten kokeilin ekaa kertaa ja pääsin tokalla kerralla ylös hiihtämään. Sen jälkeen tuli useita onnistumisia samalla kertaa. Mutta jostain syystä viime kesänä seuraavan kerran hiihtäessäni en päässyt ylös. Mulla oli ilmeisesti joku paha tekniikkavirhe. Nyt tuntuu, että vois passata ja katsoa vierestä poikien menoa, jotta paikatkin pysyis ehjinä, kun tuo futiskausikin jatkuu kohta.

Jalat tiukasti yhdessä vaan, ja vain suksen kärjet pinnalla

- LillyMunster
- Kitisijä
Lälly olo.
Positiivinen vieläpä lisäksi. Omituista.
Hmm. Kohta kun saan pyykit koneesta kipitän naapuriin kaverin mutsin luo kyläilemään ennen töitä. Ajattelin kysäistä sen hääpukua lainaan.
Vielä viisi työpäivää ja sitten alkaa loma, toinen tälle kesälle. Kolme viikkoa rakkaan kanssa, ihanaa! Seköhän tämän vaaleanpunaisen olon tuo?
Niin, ja huomenna pääsen noutamaan uuden auton, jipiii!!!! Tai siis ollakseni tarkka, haemme uuden auton äidilleni, ja sitten voin ostaa äipän entisen.
Mitäs täällä? En ole juuri ennättänyt kitistä kun on niin paljon kaikkea... Ja pian vielä lisää, vierotus on kai tehnyt hyvääkin. Mutta pihalla olen, en edes tiedä että oliko Numballa tonni täynnä vai mikä sen kadotti?
Positiivinen vieläpä lisäksi. Omituista.
Hmm. Kohta kun saan pyykit koneesta kipitän naapuriin kaverin mutsin luo kyläilemään ennen töitä. Ajattelin kysäistä sen hääpukua lainaan.
Vielä viisi työpäivää ja sitten alkaa loma, toinen tälle kesälle. Kolme viikkoa rakkaan kanssa, ihanaa! Seköhän tämän vaaleanpunaisen olon tuo?
Niin, ja huomenna pääsen noutamaan uuden auton, jipiii!!!! Tai siis ollakseni tarkka, haemme uuden auton äidilleni, ja sitten voin ostaa äipän entisen.
Mitäs täällä? En ole juuri ennättänyt kitistä kun on niin paljon kaikkea... Ja pian vielä lisää, vierotus on kai tehnyt hyvääkin. Mutta pihalla olen, en edes tiedä että oliko Numballa tonni täynnä vai mikä sen kadotti?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Joo. Ja tänään se kuitenkin kävi chatissä.ElanorRaven kirjoitti:Jotain se kiukkusi eilen chatissa yhdestä häntä raivostuttavasta palstalaisesta ja sanoi saaneensa tarpeekseen Kitinästä ja chatista ja katosi.LillyMunster kirjoitti:Mutta pihalla olen, en edes tiedä että oliko Numballa tonni täynnä vai mikä sen kadotti?
- LillyMunster
- Kitisijä
Tuskin mitään, sillä en minä täällä ole ollut kirjoittelemassaninnithequeen kirjoitti:Lilly: hääpuku??????
Mitä mä oon missannu

Mutta joo, olen menossa elokuussa jonkin tuntemattoman sukulaisen häihin, ja tarvitsen sinne puvun, joten ajattelin lainata ystäväni äidin hääpukua, ihan juhla-asuksi.
Se on lähes musta ja todella ihana!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
No joo.. Kai se täytyy vihdoin ja viimein mennä hommaamaan uus kirjastokortti, kuoletinhan edellisen vasta joskus kolme vuotta sitten.ninnithequeen kirjoitti:Oisko kirjasto mitään?sipsi kirjoitti:Mistä muualta ku divarista saa hyviä ja halpoja kirjoja? Auttakee, tahdon lukea. Kirjatori??
Onkohan Itiksen kirjasto auki? Tietääkö mammayksilö?

Sikäli, et enhän mä nykyään ees osaa käyttää koko kirjastoja ku siel on lainausautomaatit ja kaikki. Sitäpaitsi oon niin lahopää, etten kuiteskaan muista keskel kesälomaa palautella niitä kirjoja.
Ainiin ja Runkkis. Lähde seuraksi Vaasaan noin parin viikon päästä, ni lähtee mainosbiisit nopeasti pois päästä.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Patz! Mä nään että sä oot täällä.
Kerro taas et missä siellä Vaasassa voi bongata niitä mielenkiintoisia miesyksilöitä? Ja mitä muuta hauskaa siellä voi tai kannattaa tehdä? En tosin varmaankaan uskalla lähteä kauheesti keskustaa pidemmälle, etten eksy. Luulen nimittäin, etten oo koskaan ees käyny kyseisessä kaupungissa.

Kerro taas et missä siellä Vaasassa voi bongata niitä mielenkiintoisia miesyksilöitä? Ja mitä muuta hauskaa siellä voi tai kannattaa tehdä? En tosin varmaankaan uskalla lähteä kauheesti keskustaa pidemmälle, etten eksy. Luulen nimittäin, etten oo koskaan ees käyny kyseisessä kaupungissa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
No keskustassa on muutama yökerho jotka on könsikkäitä pullollaan. Ja sitten ihan toi torin seutu näin kesäisin tuntuu vetävän puoleensa terassiväkeä ja komeita jäätelönsyöjiä...sipsi kirjoitti:Patz! Mä nään että sä oot täällä.![]()
Kerro taas et missä siellä Vaasassa voi bongata niitä mielenkiintoisia miesyksilöitä? Ja mitä muuta hauskaa siellä voi tai kannattaa tehdä?

Muusta en juurikaan osaa sanoa. Toki jos säät sallii, voi rannalle mennä bongaamaan. Ja rantaahan täällä riittää!