silsakenraali™ kirjoitti:...
Kaikenlaisia... Tosin kun pääsin juuri valittamasta että minä joudun aina vaivautumaan toisen luokse, kyseisessä tapauksessa tätä ongelmaa ei ilmeisesti olisi? Mihinkään threesome-kokeiluihin en sitten ryhdy, ainakaan 2M+N.
safi kirjoitti:Mustakikuli! Mitä vittua sä oikein vedät? Vielä eilen olit tavannut unelmies pimun ja tänään sua jo kiinnostais ihan tietty vaan pelkästä mielenkiinnosta tavata varattua eukkoa..ei oo helppoo, ei

Öööh, luepas safi tarkemmin (sä olet joskus aiemminkin tehnyt ihan kummallisia johtopäätöksiä joistakin mun kirjoituksista, esim. joskus ihmettelit ettenkö muka ollut vieläkään harrastanut seksiä edellisen minisuhteeni kanssa, kun kirjoittelin vaan jotain jalkojen hieronnasta

).
Ei todellakaan kiinnostaisi tavata, varsinkaan koska se on yli-ikäinen

. Käsitit ilmeisesti väärin kun totesin yleisluontoisesti että olisi ihan kiva tietää miksi kyseinen kottarainen kiusaa juuri minua, vai onko tämä joku laaja-alaisempi offensiivi useita miehiä kohtaan. Mutta tapaamiseen en todellakaan ole valmis vain tuollaista kysymystä selvittääkseni, tuskin edes kirjoittelemiseen. Taidan jättää vastaamatta kokonaan. Oikeastaan juuri tämän välttääkseni pohdin sitä täällä ääneen, josko joku on kokenut vastaavaa tai saanut jopa samalta yhteydenottoja. Silsis jotain vastaavantapaista taisi kertoillakin.
Egoa kohottavana kokemuksena en voi myöskään tätä pitää, koska kyseinen nainen ei tiedä minusta muuta kuin mitä ilmoituksessani luki. Mistä hän edes päätteli että olisin jollain tapaa hyvä kohde hänen tarkoituksiinsa, jopa niin paljon että lähestyy kahdella viestillä?
Joo joo, tekstailin tänäänkin sen uusimman ihastukseni kanssa. Pyrin kuitenkin olemaan raportoimatta siitä tänne joka päivä, varsinkin kun nyt ei ole tiedossa mitään moneen päivään. Se on Ahvenanmaalla, kurjake. Laitoin sille söpöilytekstarin "Muista aina minua, kun punkki puree sinua.". Tykkäsi.