Täytyy kyllä sanoa, ettei koko foorumi tunnu enää kiinnostavalta. En oikein jaksa enää edes toivoa ja kaivata huomiota oikeasti hauskoista kirjoituksistani, joten ehkä tämä kityily loppuu tähän.
-Superior- kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa, ettei koko foorumi tunnu enää kiinnostavalta.
Onhan täällä kieltämättä vähän mielenkiintoisia keskusteluja, ja niihin vähiinkiin ei jaksa kovastikaan postailla kun ei ne sitten kuitenkaan jotain.
Siksi mulla onkin salasuhde toiseen palstaan.
Oliko tämä täydellinen tunteesi valloille päästämisen syy sattumosin Larlan laittama - kieltämättä edukseen esiintyvä - tissikuva? NO EI VARMAAN!! *tissinlutkutushymiö*
Razormaid kirjoitti:Voi jeesus.
Miksei samantien avata ketjua "ketä et lue"?
Minua kiinnosti se, että lukeeko täällä kukaan kenenkään juttuja. Itse luen silloin tällöin kenen tahansa kirjoittaman satunnaisen rivin sieltä täältä, jos välttämättä tulee tunne että olisi kiva kommentoida jonkun - kenen tahansa - ilmaisemia ajatuksia.
Kenkäni kertovat minusta kauniimman tarinan kuin yksikään runo.
Viimeksi muokannut -Superior-, 22.07.2006 17:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-Superior- kirjoitti:Minua kiinnosti se, että lukeeko täällä kukaan kenenkään juttuja.
Tavoitteletko tässä eettisesti kiinnostavaa kysymystä siitä, onko dialogi ylipäätään mahdollinen vai ovatko horinamme vain pelkkiä puisevia monologeja?
Kitinässä on kyllä joitakin piirteitä, jotka saavat sen muistuttamaan SETI-ohjelmaa. Lähettelemme viestejä bittiavaruuteen kysyen: "Is there anybody out there?"
-Superior- kirjoitti:Minua kiinnosti se, että lukeeko täällä kukaan kenenkään juttuja.
Tavoitteletko tässä eettisesti kiinnostavaa kysymystä siitä, onko dialogi ylipäätään mahdollinen vai ovatko horinamme vain pelkkiä puisevia monologeja?
Kitinässä on kyllä joitakin piirteitä, jotka saavat sen muistuttamaan SETI-ohjelmaa. Lähettelemme viestejä bittiavaruuteen kysyen: "Is there anybody out there?"
Totaalinen repeämys
Ja sitten itse aiheeseen eli mainitsemaan rohkeasti nimiä, jotka "kiinnostaa":
ks. molemmat yllä, usein monologia, joskin ylentävää
sivustahuutaja - toiselta planeetalta?
manala
snapa
pehmo, koska niistä jutuista voi jopa oppia
Melnais, herkkää
Martta, rock
Riemumieli
joskus huima
Lilo&Nexie, hassut
Sanctus, oho, mitä?
Dryad
Haemarae
Beddis
Killkill
elco
ja nyt ulos, there is terassi och aurinko out there
Mitä enemmän olen sinut itseni kanssa, mitä parempi itsetunto ja mitä vähemmän ruikutan, sitä vähemmän kiinnostavaksi ihmiseksi minä muutun. Kiinnostavaa.
AarneAnkka kirjoitti:Mitä enemmän olen sinut itseni kanssa, mitä parempi itsetunto ja mitä vähemmän ruikutan, sitä vähemmän kiinnostavaksi ihmiseksi minä muutun. Kiinnostavaa.
Sama vika. Mitä onnellisempi olen elämässäni, sitä paskempi palstapersoona.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kun kerran kaikki muutkin kertovat (nimiä mainitsematta) keitä eivät lue, niin vaikka en kenenkään kirjoituksia erityisemmin välttele (paitsi slam ja gattaca kun ovat humalassa ja kirjoitusripuli päällä), keskiarvoa vähemmän tunnen mielenkiintoa niitä kirjoittajia kohtaan jotka eivät tunnu kirjoittavan mihinkään muuhun kuin viikonpäiväkeskusteluihin sekä tyhjänpäiväisiin galluppeihin. Heillä tuntuu olevan kaikkein vähiten minua kiinnostavaa sanottavaa tai kerrottavaa (elämästään tai muutenkaan), mutta se oikeus heille suotakoon.
Ne jotka pääasiassa kirjoittavat muuallekin, heiltä tuntuu tulevan ne mielenkiintoisimmat viestit myös yllämainittuihin osioihin. Ei vaan aina jaksa niitä joka päivä identtisia "Pööh, töissä tylsäääää, väsyttääää, kahvia masinaan..."-viestejä.
Aikaisemmin en edes jaksanut seurata viikonpäiväkeskusteluja, kunnes ikävä kyllä huomasin että välillä niissä puhuttiin mielenkiintoisiakin asioita, sovittiin miiteistä jne. Eipä aikaakaan kun aloin itsekin turinoida sinne välillä. Kai se on jonkinlainen "Hei minäkin olen olemassa"-viestiketju.
Ikiliikkujia en seuraa vieläkään, muutaman kerran olen sinne eksynyt.
Enkö olekin aika pro ja ylppis?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 23.07.2006 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksi kukaan ei ole vielä tunnustanut, että minä olen kiinnostava? Oletteko jotenkin ujoja, häh? En mä pure! Sitä paitsi olen munkin mielestä kiinnostava!!11!
Turbohaltija kirjoitti:Miksi kukaan ei ole vielä tunnustanut, että minä olen kiinnostava? Oletteko jotenkin ujoja, häh? En mä pure! Sitä paitsi olen munkin mielestä kiinnostava!!11!
Olet kiinnostava
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 22.07.2006 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbohaltija kirjoitti:Miksi kukaan ei ole vielä tunnustanut, että minä olen kiinnostava? Oletteko jotenkin ujoja, häh? En mä pure! Sitä paitsi olen munkin mielestä kiinnostava!!11!