Loistokas Lauantai
Re: Loistokas Lauantai
häät??? häät on pop ^^ häitä odotellessa...ninnithequeen kirjoitti:Täällä ainakin. Häät on aina kiva juttu.
Ööt nussukat.

----------> nukkumaan...
Voi vittu...
Miksi lupauduin olemaan huomenna tavattavissa klo 17 SELVINPÄIN?? Nyt niin mahtava känni päällä, että ei tällaisesta viitsisi luopua ilmaiseksi. Huomenna herääminen joskus puolen päivän jälkeen, ja sitten miettiminen, pitäisikö esittää jotain muuta mitä on (=olla tosiaan selvinpäin), vai kiskaista suojakänni päälle ja pilata kaikki. Ja mä olen ihan vitun takuulla parhaimmilani istuttuani pari tuntia krapuloissani jossain hikisessä Turun-junassa. Ihan vittuilua koko touhu, miksei mua jätetä rauhaan??!!
No joo, oikeasti huomenna olisi suht paljon pelissä, joten typerät lapsellisuudet sikseen. Merkityksettömät baaripelleilyt tympivät, kunpa tästä tulisi jotain. Epäilen silti vahvasti...öitä...
Miksi lupauduin olemaan huomenna tavattavissa klo 17 SELVINPÄIN?? Nyt niin mahtava känni päällä, että ei tällaisesta viitsisi luopua ilmaiseksi. Huomenna herääminen joskus puolen päivän jälkeen, ja sitten miettiminen, pitäisikö esittää jotain muuta mitä on (=olla tosiaan selvinpäin), vai kiskaista suojakänni päälle ja pilata kaikki. Ja mä olen ihan vitun takuulla parhaimmilani istuttuani pari tuntia krapuloissani jossain hikisessä Turun-junassa. Ihan vittuilua koko touhu, miksei mua jätetä rauhaan??!!
No joo, oikeasti huomenna olisi suht paljon pelissä, joten typerät lapsellisuudet sikseen. Merkityksettömät baaripelleilyt tympivät, kunpa tästä tulisi jotain. Epäilen silti vahvasti...öitä...
Kyy, haukkuvat hulluksi, mutta kunnon sade on minun sääni. Siluettini sateessa onkin jo kovin tuttu monille.ElanorRaven kirjoitti:Juu, aarinko paistaa, ainakin vielä! Vähän on tummanpuhuvia pilviä taivaalla ja yöllä on ainakin maisemasta päätellen satanut oikeen kunnolla, mutta sade virkistää.Sudenhenki kirjoitti:Täällä sataa vettä!Toivottavasti ilma on sielläkin mieleisenne.
Minä tykkään sateesta enemmän lumena. On pyöräillessä sellainen pieni kuuro välillä kovin virkistävä, mutta kesäilmoista mulle sopii parhaiten se +30 astetta ja kirkas taivasSudenhenki kirjoitti:Kyy, haukkuvat hulluksi, mutta kunnon sade on minun sääni. Siluettini sateessa onkin jo kovin tuttu monille.

Pistit sitten toisen suosikkisääni. Näillä säillä voi minut bongata sekunnin tai kahden ajan pihakuusen alla tähtitaivaalle tiiraamassa. Sitten olenkin jo kadonnut muille maille vierahille.ElanorRaven kirjoitti:Minä tykkään sateesta enemmän lumena. On pyöräillessä sellainen pieni kuuro välillä kovin virkistäväSudenhenki kirjoitti:Kyy, haukkuvat hulluksi, mutta kunnon sade on minun sääni. Siluettini sateessa onkin jo kovin tuttu monille.Sitten toinen ihastuttava ääripää on pimeä talvi-ilta, pakkasta parikymmentä astetta ja katulampun valossa näkyy leijailevat lumihiutaleet... Ai että, nyt tuli ikävä talvea!

Joo, töissä taas. Olipas hauska lukea Aamulehti ja todeta, että ei se toimittaja ollut juurikaan vääristellyt sanojani juttua tehdessään. Kokemuksesta tiedän, että on melkein sääntö, että toimittaja tekee omia päätelmiään.
Saas nähdä tuleeko Tampereelle kesäpäivää ollenkaan, niin synkältä näyttää. Illalla pitäis poiketa baarissakin, mutta vaan poiketa.
Huomenta kaikille aamuvirkuille!
Saas nähdä tuleeko Tampereelle kesäpäivää ollenkaan, niin synkältä näyttää. Illalla pitäis poiketa baarissakin, mutta vaan poiketa.
Huomenta kaikille aamuvirkuille!
Kukaan ei tykkää kun koittaa Sudenhengen sää.ninnithequeen kirjoitti:Höymenii.
Täälläkin sataa. Ihan jees, mutta kun miksi JUURI tänään. Niitten häitten kun piti olla ulkona, meren rannalla. Saas nährä ny![]()
Mä lupasin tehdä 5 kattilallista popcornia nyt aamulla niille häihin tuleville muksuille. Kohta kuuluu pop-pop-pop-

Kyllä mä tykkään, mutta katsos ne häät pitäs olla ulkona, saas nähä joutuvatko siirtää sisälle...Sudenhenki kirjoitti:Kukaan ei tykkää kun koittaa Sudenhengen sää.ninnithequeen kirjoitti:Höymenii.
Täälläkin sataa. Ihan jees, mutta kun miksi JUURI tänään. Niitten häitten kun piti olla ulkona, meren rannalla. Saas nährä ny![]()
Oih! sain kutsun saunaan tänään illalla. Sinne kestää tunnin kävellä, ja mie toivon että sataisi oikein kaatamalla silloin.ninnithequeen kirjoitti:Kyllä mä tykkään, mutta katsos ne häät pitäs olla ulkona, saas nähä joutuvatko siirtää sisälle...Sudenhenki kirjoitti:Kukaan ei tykkää kun koittaa Sudenhengen sää.ninnithequeen kirjoitti:Höymenii.

Huomenta kaikille. Ihanaa, ei tarvitse tänään eikä huomenna mennä töihin.
Täällä sitä ollaan taas, landella
No ei.. Vantaallahan me ollaan, mutta ikkunasta ulos katsoessa ei heti välttämättä uskoisi sitä. Nämä koiravahtikeikat ovat lisänneet omaa innostustani hankkia koiran. Avokkihan lupasi, että remontin jälkeen saan hankkia koiran. Nyt on vain rotu muuttunut. Haluan rotweilerin. Sitä varten pitää sitten vain olla myös jo isompi asunto.
Juuri tein lenkin tuon Liinun kanssa. Se tottelee jo varsin hyvin minua, ei vedä lähes lainkaan, kun olemme kahdestaan liikenteessä.
Täällä sitä ollaan taas, landella

Juuri tein lenkin tuon Liinun kanssa. Se tottelee jo varsin hyvin minua, ei vedä lähes lainkaan, kun olemme kahdestaan liikenteessä.