Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

SikaMika kirjoitti:Menkää helvettiin mun topicistani. Ettekö näe, että täällä on menossa tiukin vonkaus moneen tuntiin?! Saz oli juuri antautumassa miehekkään viekoitteluni edessä, nyt koko homma menikin hiekoitteluksi teidän toimestanne. Mikä teitä vaivaa... :wink:
Kyllä sä itse olet kaiken pahan alku ja juuri. Ensinnäkin tulet ja ohitat täysin mun tuskani haisevista huonekaluista, joka oli siis alkuperäinen ja sydäntäraastava topic. Ja Mattikin tuli sun mukanasi. Samoin Mervi! Joten ei nyt syytellä viattomia tyttölapsia.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti: Tällaisena helposti syttyvänä täti-ihmisenä
Kuules nyt bööna. Vaikka sä kuinka yrität tehdä itsestäsi täti-ihmistä, niin se on yhtä onneton yritys ja haave, kuin suomen jalkapallomaajoukkueen kisapaikka mm-lopputurnauksessa.

Koetas 30 vuoden päästä uudelleen jookos?
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti:bööna
Mä täytin katsos juuri vuosia. Muutaman päivän tiukka kriisi, ja sitten iskee taas onnellisuuden tunne siitä, että en ole enää 20. :P
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Saz kirjoitti:...juuri vuosia...
Tyvestä puuhun noustaan!
Kirjoitan tätä alasti
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Saz kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:bööna
Mä täytin katsos juuri vuosia. Muutaman päivän tiukka kriisi, ja sitten iskee taas onnellisuuden tunne siitä, että en ole enää 20. :P
Olet siis jo 21?? :P
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

Bliss kirjoitti: Olet siis jo 21?? :P
Joo! Ihana paikka tämä internet! :h:
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Saz kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Menkää helvettiin mun topicistani. Ettekö näe, että täällä on menossa tiukin vonkaus moneen tuntiin?! Saz oli juuri antautumassa miehekkään viekoitteluni edessä, nyt koko homma menikin hiekoitteluksi teidän toimestanne. Mikä teitä vaivaa... :wink:
Kyllä sä itse olet kaiken pahan alku ja juuri. Ensinnäkin tulet ja ohitat täysin mun tuskani haisevista huonekaluista, joka oli siis alkuperäinen ja sydäntäraastava topic. Ja Mattikin tuli sun mukanasi. Samoin Mervi! Joten ei nyt syytellä viattomia tyttölapsia.
Älä selitä, sä olet mun!

Mä voin olla sun seuraava haiseva huoneKalusi! *kuuluu Kalustoon*
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Saz kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Olet siis jo 21?? :P
Joo! Ihana paikka tämä internet! :h:
Kuka ehtii ekana?............ PENTU
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sudenhenki kirjoitti:
Saz kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Olet siis jo 21?? :P
Joo! Ihana paikka tämä internet! :h:
Kuka ehtii ekana?............ PENTU
Uskoitko tuon! Vielä ihanampaa! En ihan 21-vuotias enää ole. :P
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Saz kirjoitti:
Uskoitko tuon! Vielä ihanampaa! En ihan 21-vuotias enää ole. :P
Ollaanhan nyt toki inttervepissä, hei kamaan. ;)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sudenhenki kirjoitti:
Saz kirjoitti:
Uskoitko tuon! Vielä ihanampaa! En ihan 21-vuotias enää ole. :P
Ollaanhan nyt toki inttervepissä, hei kamaan. ;)
Tosiaan. Haluaisin kertoa teille myös, että minulla on D-kupin pystyrinnat, 180 äo, absoluuttinen sävelkorva sekä kuusinumeroinen summa pankkitililläni. ;)
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Saz kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
Saz kirjoitti:
Uskoitko tuon! Vielä ihanampaa! En ihan 21-vuotias enää ole. :P
Ollaanhan nyt toki inttervepissä, hei kamaan. ;)
Tosiaan. Haluaisin kertoa teille myös, että minulla on D-kupin pystyrinnat, 180 äo, absoluuttinen sävelkorva sekä kuusinumeroinen summa pankkitililläni. ;)
Äläs ny, vituttaa tommoset apsoluuttiset sävelkorvat kun itsellä ei ole. Muu on turhaa hifistelyä. :)
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Razormaid kirjoitti:Mistä on halvinta/helpointa hankkia itselleen kuiturastat?

Kampaajalle en kuitenkaan (ainakaan vielä) viitsi alentua.
Helvetinmoinen vaiva, muttei maksa kuin jotain alle kympin: ainakin Tampereella myydään etnokaupoissa muovihiusta. Siellä on kaikkia outoja värejä, mutta myös ihan luonnollisia vaaleita tai ruskeita. Siitä sitten tupeeraamaan: ne kuidut on paketissa "kahtia taitettuina", laita taitoskohta ovenkahvaan tms. koukkuun, voit letittää vähän alkua ja sitten tupeeraat rastaksi. Tuo sitten kestää TOSI kauan koska se muovi ei tietenkään rastoitu samalla tavalla kuin luonnonhius mut siinäpä on sit mukavaa iltapuhdetta vaikka telkkaria katsellessa. Valmiit rastat keittämällä ne kai pysyy paremmin koossa. Sitten rastoitat omat hiukset ja ompelet niihin nysärastoihin kuidut kiinni tai kai ne voi jollain pienellä kumilenkilläkin laittaa. Mun siskolla oli monta vuotta tuollaiset ja yllättävän monet luuli niitä aidoiksi. Yks nippu riittää n. vyötäröpituisiin rastoihin.

Jos kampaajalle haluat, niin ehkä kannattaa mennä jonnekin opiskelijoiden käsittelyyn. Rastojen laittaminen on aina aikaavievää ja tulee sikäli kalliiksi. Tosin mun mielestä kampaajalla laitetut (varsinkin kuitu-) rastat on yleensä aika tökerön näköisiä ja mitä olen ihmisiltä kuullut, omatekoiset kestääkin paremmin.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mitä kautta kannattaa lähteä viemään asiaa eteen päin jos haluaa saada jollekin kadulle ajokiellon raskaalle kalustolle joka ei koske huolto- tai pelastusajoa ?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mulli75 kirjoitti:Mitä kautta kannattaa lähteä viemään asiaa eteen päin jos haluaa saada jollekin kadulle ajokiellon raskaalle kalustolle joka ei koske huolto- tai pelastusajoa ?
Kansalaisaloite tekniseen lautakuntaan perusteluineen. Siellä tuollaisia kieltoja ainakin mun kokouksissa istuessani päätettiin.

Saako rasitusmurtumaisesti oireilevaa jalkapöytää edelleen kivun sallimissa rajoissa kohtuudella rasittaa, huomioiden sopivat jalkineet ja kuormituksen keston? Tai siis hidastaako em. toiminta paranemista, ja jos, niin paljonko?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Melnais kirjoitti:Saako rasitusmurtumaisesti oireilevaa jalkapöytää edelleen kivun sallimissa rajoissa kohtuudella rasittaa, huomioiden sopivat jalkineet ja kuormituksen keston? Tai siis hidastaako em. toiminta paranemista, ja jos, niin paljonko?
Mulle sanoi lekuri että kivun mukaan sopii liikkua. Oletan että tarkoitti että siinä vaiheessa kun alkaa tulla vahinkoa, kipu on riittävä että älyää lopettaa :>
Kirjoitan tätä alasti
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Melnais kirjoitti:Saako rasitusmurtumaisesti oireilevaa jalkapöytää edelleen kivun sallimissa rajoissa kohtuudella rasittaa, huomioiden sopivat jalkineet ja kuormituksen keston?
Ainakin ammattilaiskiekkoilijoilla tuo rasitus on vain uintia ja kuntopyöräilyä. Kaikki iskevät ja vääntävät liikkeet on kiellossa. Pari viikkoa kai on yleensä levon pituus.

Tosin mä olen sit IT-nörtti, joten mitä mä näistä tiedän. Olen vain joskus jostain lukenut..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

McJanne kirjoitti: Mulle sanoi lekuri että kivun mukaan sopii liikkua. Oletan että tarkoitti että siinä vaiheessa kun alkaa tulla vahinkoa, kipu on riittävä että älyää lopettaa :>
Niinhän sitä luulisi... Tossut jalkaan ja kokeilemaan kumpi antaa ensin periksi, minä vai raaja. Kiitos vahvistuksesta ajatukseen!

Edit: Ja SM:n vinkin mukaisesti koitan välttää jääkiekkoa ynnä muita iskulajeja. Hölkkäni on onneksi sulavaa kuin gepardin juoksu savannilla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kuvittelenko vain vai voiko olla totta, että olen pirteämpi kuuden tunnin unien jälkeen kuin 7,5 tunnin? Katkeaako joku unijakso kesken ja siksi olen väsynyt vai mikä on selitys? Jos saan nukkua niin pitkään kuin haluan, unen tarpeeni on varmaan sellainen 8,5 tuntia.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Kuvittelenko vain vai voiko olla totta, että olen pirteämpi kuuden tunnin unien jälkeen kuin 7,5 tunnin? Katkeaako joku unijakso kesken ja siksi olen väsynyt vai mikä on selitys? Jos saan nukkua niin pitkään kuin haluan, unen tarpeeni on varmaan sellainen 8,5 tuntia.
Mulla on vähän sama juttu, jos nukun liian pitkään niin päätä särkee ja aivot ovat puuduksissa koko päivän. Voi olla että aikainen herätys pistää kropan 'hälytystilaan' ja siksi se piristää. Sama juttu silloin kun on kova nälkä. Joskus aivot menevät minulla nälässä maaniseen tilaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kuvittelenko vain vai voiko olla totta, että olen pirteämpi kuuden tunnin unien jälkeen kuin 7,5 tunnin? Katkeaako joku unijakso kesken ja siksi olen väsynyt vai mikä on selitys? Jos saan nukkua niin pitkään kuin haluan, unen tarpeeni on varmaan sellainen 8,5 tuntia.
Mulla on vähän sama juttu, jos nukun liian pitkään niin päätä särkee ja aivot ovat puuduksissa koko päivän. Voi olla että aikainen herätys pistää kropan 'hälytystilaan' ja siksi se piristää. Sama juttu silloin kun on kova nälkä. Joskus aivot menevät minulla nälässä maaniseen tilaan.
Nyt nukuin täydelliset yöunet, noin 8 tuntia. Heräsin itsekseni ilman herätystä.

Luin muuten ADD-ihmisten nukkumisesta ja tunnistin taas itseni. Ei siis malta mennä nukkumaan, kun ajatukset pyörivät päässä, mutta sitten kun uni tulee, nukkuu kuin kuollut. Ja herääminen on vaikeaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keikaus kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kuvittelenko vain vai voiko olla totta, että olen pirteämpi kuuden tunnin unien jälkeen kuin 7,5 tunnin? Katkeaako joku unijakso kesken ja siksi olen väsynyt vai mikä on selitys? Jos saan nukkua niin pitkään kuin haluan, unen tarpeeni on varmaan sellainen 8,5 tuntia.
Mulla on vähän sama juttu, jos nukun liian pitkään niin päätä särkee ja aivot ovat puuduksissa koko päivän. Voi olla että aikainen herätys pistää kropan 'hälytystilaan' ja siksi se piristää. Sama juttu silloin kun on kova nälkä. Joskus aivot menevät minulla nälässä maaniseen tilaan.
Nyt nukuin täydelliset yöunet, noin 8 tuntia. Heräsin itsekseni ilman herätystä.

Luin muuten ADD-ihmisten nukkumisesta ja tunnistin taas itseni. Ei siis malta mennä nukkumaan, kun ajatukset pyörivät päässä, mutta sitten kun uni tulee, nukkuu kuin kuollut. Ja herääminen on vaikeaa.
Luulen ettei tämä ole vastaus mihinkään, mutta nukumaan meno on joskus usein hyvin vaikeaa..minullekin.
Pyyhin Netikettiin..
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kuvittelenko vain vai voiko olla totta, että olen pirteämpi kuuden tunnin unien jälkeen kuin 7,5 tunnin?
Mulla on vähän sama juttu, jos nukun liian pitkään niin päätä särkee ja aivot ovat puuduksissa koko päivän.
Kun ihmiset puhuvat täällä välillä 8-12 tunnin yöunista, onko kyseessä keskeytymätön yhtäjaksoinen uni? Itse yleensä herään tai havahdun jossain 5-6 tunnin kohdalla, tosin saatan yleensä olla siinä vaiheessa vielä varsin väsynyt. Jos jatkan siitä nukkumista, se on enemmänkin horrosmaista, eikä tunnu yleensä juurikaan lisäävän levollisuuttani tai pirteyttäni. Sitä voisin jatkaa tarvittaessa vaikka päivän läpeensä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Kun ihmiset puhuvat täällä välillä 8-12 tunnin yöunista, onko kyseessä keskeytymätön yhtäjaksoinen uni? Itse yleensä herään tai havahdun jossain 5-6 tunnin kohdalla, tosin saatan yleensä olla siinä vaiheessa vielä varsin väsynyt. Jos jatkan siitä nukkumista, se on enemmänkin horrosmaista, eikä tunnu yleensä juurikaan lisäävän levollisuuttani tai pirteyttäni. Sitä voisin jatkaa tarvittaessa vaikka päivän läpeensä.
Kai on normaalia herätä parikin kertaa yössä ja jatkaa uniaan. Kyllä mä tosin usein nukun ihan putkeen ne mun 8,5 tuntia, mutta harvemmin kauemmin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Onko turhaa, rahaa tuhlaavaa ja teinimäisen itsenäistymisinnon aiheuttamaa tarpeettomuutta muuttaa itsekseen asumaan kotikaupungin keskustaan, kun ei saanut sitä opiskelupaikkaa muualta?

Olen siis töissä, menen iltalukioon ja vuokrat ovat huokeimmillaan 300 euroa kuussa. Tähän tietouteni sitten loppuukin.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin