Mutta nyt tohotus jatkuu sitten himassa, imurointi ja lattioiden pesu, perkele.
Tulis jo maanantai ni pääsis hevosen selkään

Yritetään ainakin. Kaksi kertaa meni jo aika sulavasti.millivanilli kirjoitti: Mä olen erittäin yllättynyt siitä, ettei mulla mikää paikka kiukuttele eilisen jälkeen.. Seuraavalla kerralla sitten kolme kertaa se kuntopiiri. Nih.
Ja vice versa. Minkä taaksensa jättää jne....Lilo kirjoitti:miten omituisia papereita ihmiset lähettelee myös vakuutusyhtiöihin...
SikaMika sattui pyöräilemään tuohon aikaa akselilla Lauttasaari-Ne_muut_saaret-Munkkiniemi-Töölö-Kallio. Ihan noin nopea en siis minäkään ole!Elppis kirjoitti:
Sattuiko SikaMika pyöräilemään tänään n. klo 15 aikaan Vuosaaren suunnassa? Kovin tutulta (ja vauhti täsmäsi) urheilija näytti
Eikö yleensä neuvota että salikäynti pitäisi saada puristettua 45 minuuttiin? Sen jälkeen alkaa lihaksiin erittyä liikaa maitohappoja ja muuta paskaa, jotka hajoittavat lihaskudosta => treenin hyöty katoaa.silsakenraali™ kirjoitti:Jahka tämä rullakepappi on sulanut riittävästi, voisin ampua rullistelemaan. Ajattelin, että 1,5 h salilla riittäisi, mut pikku nokosten jälkeen on varsin viriili olo.