Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?
Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?
Pitääpä laittaa tällainen kysely pystyyn seksiääntämyskeskustelun rinnalle. No mitäs pahaa on taas tullut sanottua?
Kyllä se mulla saattaa olla se mitä jo mainitsinkin. Ei sen sanominen ollut mikään salainen toiveeni, se vaan tuli vähän epähuomiossa. Muuten sänkypuheeni ovat olleet paljon romanttisempaa settiä, tyyliin
"Saanko koskea sun tukkaa,
lipaista kielelläni sun kaunista kukkaa,
ootko muuten nähnyt jossain mun sukkaa?"
Kyllä se mulla saattaa olla se mitä jo mainitsinkin. Ei sen sanominen ollut mikään salainen toiveeni, se vaan tuli vähän epähuomiossa. Muuten sänkypuheeni ovat olleet paljon romanttisempaa settiä, tyyliin
"Saanko koskea sun tukkaa,
lipaista kielelläni sun kaunista kukkaa,
ootko muuten nähnyt jossain mun sukkaa?"
- Riemumieli
- Kitisijä
Luulisin että tuo "ai vittu saatana" vastaisi aika hyvin huudahtelujani. Todennäköisesti huudahdusta on seurannut joko potkimista tai lyömistä. What can I say, seksi tumpeloiden kanssa tekee vihaiseksi.
Edit: Mutta eihän tuo ole mitenkään tuhmaa! Mä en puhu tuhmia sängyssä. Paitsi joskus.
Edit: Mutta eihän tuo ole mitenkään tuhmaa! Mä en puhu tuhmia sängyssä. Paitsi joskus.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
On tuossa jokunen näköjään valinnut täyden hiljaisuuden paneskellessaan. Mites se on mahdollista? Mä en ole ainakaan koskaan ollut ajatustenlukija, enkä oleta kenenkään muunkaan olevan.. Noh tapansa jokaisella tai sitten tuon kyseisen kohdan ruksanneet ovat olleet yhdessä iät ajat ja toistavat niin tehokkaasti samaa kaavaa, ettei puhetta tarvita. Tylsäää...etten sanoisi.
Mistä päästäänkin sujuvasti aasinsiltana kolmoselta tai neloselta olisko just tänä iltana tulevaan parien seksiongelmia käsittelevään ohjelmaan. Nämä ongelmat aiheutuvat yleenä siitä puhumattomuudesta sängyssä tai sen ulkopuolella. Yhdessäkin jaksossa pari oli ollut vuosia yhdessä ja kummallakaan ei ollut aavistustakaan mistä toinen pitää. Aika surullista ja melkein pelottavaa.
Noh joka tapauksessa olen itse katsonut sen aina, kun mahdollisuuksia on ollut ja suosittelen muillekkin lämpimästi. Melkein harmittaa, etten tunne ketään homoa (sellainen on ohjelmassa antamassa naisille miehen käsittely winksuja) olishan se meinaa aika kätsyä kysäistä uusia jippoja siitä, miten miehen tajun saa räjäytettyä parhaiten aina uudestaan ja uudestaan. Oma mielikuvitus, kun tuppaa kuitenkin olemaan aika rajallinen. Varsinkin, jos on oltu jo iät ajat yhdessä.
Mistä päästäänkin sujuvasti aasinsiltana kolmoselta tai neloselta olisko just tänä iltana tulevaan parien seksiongelmia käsittelevään ohjelmaan. Nämä ongelmat aiheutuvat yleenä siitä puhumattomuudesta sängyssä tai sen ulkopuolella. Yhdessäkin jaksossa pari oli ollut vuosia yhdessä ja kummallakaan ei ollut aavistustakaan mistä toinen pitää. Aika surullista ja melkein pelottavaa.
Noh joka tapauksessa olen itse katsonut sen aina, kun mahdollisuuksia on ollut ja suosittelen muillekkin lämpimästi. Melkein harmittaa, etten tunne ketään homoa (sellainen on ohjelmassa antamassa naisille miehen käsittely winksuja) olishan se meinaa aika kätsyä kysäistä uusia jippoja siitä, miten miehen tajun saa räjäytettyä parhaiten aina uudestaan ja uudestaan. Oma mielikuvitus, kun tuppaa kuitenkin olemaan aika rajallinen. Varsinkin, jos on oltu jo iät ajat yhdessä.
Tämä on kohdallani ollut lähes sääntö, varsinkin alussa. Nainen ei tällöin ole kaiketi sinut vartalonsa ja seksuaalisuutensa kanssa (hyvin vahva mutu), jolloin hän ajattelee, että jos olen hiljaa ja hillitty, niin pahimmilta ohi- ja ylilyönneiltä vältytään.safi kirjoitti:On tuossa jokunen näköjään valinnut täyden hiljaisuuden paneskellessaan. Mites se on mahdollista? Mä en ole ainakaan koskaan ollut ajatustenlukija, enkä oleta kenenkään muunkaan olevan...
Tylsää ja tylsää.
No, voittaa kyllä Ravelin Boleron panomusiikkina. Itse laitan kuitenkin van Beethovenin yhdeksännen sinfonian soimaan lemmentoimituksen ajaksi. Se on sitä paitsi melkein riittävän pituinenkin teos ensimmäistä erää varten.Edith kirjoitti:Käsittääkseni kyllä.Turbohaltija kirjoitti:Valkyyrioiden ratsastus?Edith kirjoitti: (Toi ei sit oo se kerta, kun sängynpohja putos - sillä kerralla soi nimittäin Wagneria, ja ihan levyltä vielä.)