Tänään vietellään lisäksi Suomen tasavallan perustuslain vahvistamisen vuosipäivää ja Daudin vallankaappauksen vuosipäivää Afganistanissa. Opittepa taas jotakin, lapsoset.
Vadim kirjoitti:Teit tämän ihan syntymäpäiväni kunniaksi?
Tänään vietellään lisäksi Suomen tasavallan perustuslain vahvistamisen vuosipäivää ja Daudin vallankaappauksen vuosipäivää Afganistanissa. Opittepa taas jotakin, lapsoset.
Khih, tein tämän ihan tahallani *näyttää tissinsä ja hoilaa Marilynin malliin* .. Happy Birthday... *hönkäisee* dear Mr President.... Happy Birthday to youuu....
Frederik, Matti Nykänen ja Tony Halme menivät baariin.
- Minulle pippuripihvi ja lohkoperunat, Frederik sanoi.
- Entäs vihannekset, tarjoilijatyttö kysyi.
- Ne ottaa samaa...
Tervetuloa takaisin, täti.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Homeboy65 kirjoitti:Frederik, Matti Nykänen ja Tony Halme menivät baariin.
- Minulle pippuripihvi ja lohkoperunat, Frederik sanoi.
- Entäs vihannekset, tarjoilijatyttö kysyi.
- Ne ottaa samaa...
Tervetuloa takaisin, täti.
Homie.... oma henkisen klitorikseni pikku päristin
Tervetuloa takaisin, Fägäri ja Hyvää syntymäpäivää Vadimille! Olen hieman järkyttynyt Vadimin syntymäpäivästä. Mä olen pitänyt häntä kauriina! Nyt mun koko ajatusmaailma menee uusiksi, kun hän on paljastunut herkäksi ja hoivaavaksi ravuksi.
Tervetuloa takaisin, Fägäri ja Hyvää syntymäpäivää Vadimille! Olen hieman järkyttynyt Vadimin syntymäpäivästä. Mä olen pitänyt häntä kauriina! Nyt mun koko ajatusmaailma menee uusiksi, kun hän on paljastunut herkäksi ja hoivaavaksi ravuksi.
Mä olen aina pitänyt Vadimia hellänä ja hoivaana hyvinvointi- ja holhousvaltion kasvattina
ComeBack kirjoitti:
Gauhiaa, en mä voi mennä treffeille humanistin kanssa, kun haluan vaan nussia niitä.... herkät miehet ovat multa nyt kiellettyjä etelän hetelmiä
Humanisti? Onko lakimies humanisti vai mikä nisti? Oli miten oli, kyllä tässä tuli mieleen Vadimin suojelu, en tiedä, uskaltaisiko sinua päästää häntä lähelle. Voisin kyllä toimia puoliesiliinana ja osaltani estää Vadimiin kohdistuvat säädyttömyydet. Naukkailtaisiin valkkarispritseriä ihan kiltisti vaan ja luotaisiin ihastuneita silmäyksiä Vadimin hyvin hoidettuihin kenkiin.
ComeBack kirjoitti:
Gauhiaa, en mä voi mennä treffeille humanistin kanssa, kun haluan vaan nussia niitä.... herkät miehet ovat multa nyt kiellettyjä etelän hetelmiä
Humanisti? Onko lakimies humanisti vai mikä nisti? Oli miten oli, kyllä tässä tuli mieleen Vadimin suojelu, en tiedä, uskaltaisiko sinua päästää häntä lähelle. Voisin kyllä toimia puoliesiliinana ja osaltani estää Vadimiin kohdistuvat säädyttömyydet. Naukkailtaisiin valkkarispritseriä ihan kiltisti vaan ja luotaisiin ihastuneita silmäyksiä Vadimin hyvin hoidettuihin kenkiin.
*naur* Heh, toivottavasti kukaan ei taas jälleen kerran ota liian todesta näitä meidän juttuja Oikeasti mäkin olen oikea herran terttu ja herkkä pieni nainen.... HAH!