Lauantaina leffaan?
Lauantaina leffaan?
Nyt olisi värikästä seuraa (ehhehee) tarjolla leffaan huomiseksi 15.7.
Minulla on Finnkinon alennuskuponki, jolla saa kaksi lippua 12 eurolla ja yksin mennessä pitäisi maksaa kymppi. Katsomaan esim. joko Punahilkka-piirrettyä tai Rakkaita rikkaita ystäviä?
Minulla on Finnkinon alennuskuponki, jolla saa kaksi lippua 12 eurolla ja yksin mennessä pitäisi maksaa kymppi. Katsomaan esim. joko Punahilkka-piirrettyä tai Rakkaita rikkaita ystäviä?
Haluaisin kyllä kovasti nähdä tuon Rakkaat, rikkaat ystävät, mutta en oikein osaa sanoa huomisesta. Etkös sinä Edith tule sinne Lintsille tai illemalla ulos meidän kanssa? Minä menen Lintsille ja jos jaksan pms:ltäni, niin lähden illalla ulos. Jos olen yltiösosiaalinen ja pirteä, käyn vielä sukuloimassa siinä välissä.
Mulla on kyllä sellainen alennuskortti, jolla saa leffalipun 5 eukalla per perse, 2 lippua per leffa, joten olisi hyvä, jos joku, jolla ei ole korttia tulisi sun kanssa.
Mulla on kyllä sellainen alennuskortti, jolla saa leffalipun 5 eukalla per perse, 2 lippua per leffa, joten olisi hyvä, jos joku, jolla ei ole korttia tulisi sun kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Re: Lauantaina leffaan?
Minua kiinnostaisi molemmat leffat, mutta kun huomenna on se Lintsi-möte ja kissoja ei viitsisi jättää yksin ihan koko päiväksi ja jos sen hurvittelun jälkeen väsyttää...Edith kirjoitti:Nyt olisi värikästä seuraa (ehhehee) tarjolla leffaan huomiseksi 15.7.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx