Kaamee Kepula

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

SikaMika kirjoitti:
huima kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Niin, jumalaista vartaloa ei saa ilmaiseksi.
No ei. Mutta mä olen rahan arvoinen.
Heheh! Toisinaan mulle tulee sellainen fiilis näitä Huiman letkauksia lukiessani, että kaverihan on melkein yhtä hauska kuin minä! Eli ei paha... :)
On se vaan niin Huima. :P
DeliriumTremens

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

1108 kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:AMK:ssa on joka lukukausi 6-10 viikon harjoittelu...
Muuten vitut että onkin! Se riippuu täysin linjasta.
no tarkoitinki hoitotyössä
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Mikä mättää?
Allekirjoituksesi, ei pysty tajuaan. Sivistä takkutukka.
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mikä mättää?
Allekirjoituksesi, ei pysty tajuaan. Sivistä takkutukka.
Yritän, mutta ei tästä kuitenkaan mitään tule, joten syytä siis itseäsi. Vaistojen varassa eläminen sopii eläimille (noniin kuka siellä jo kiljuu että ihmisetkin ovat eläimiä?), ja vaikka ihminenkin on teknisesti ottaen eläin, on ihmisillä kuitenkin sellaisia käsityksiä päässään kuin moraali, etiikka ja niin edelleen.

Alkukantaisten aistien ja viettien vietävissä olevat yksilöt, jotka eivät pysty vastustamaan niitä, ovat jollain tasolla heikkoja koska he eivät voi itselleen mitään. Esimerkkinä voisi mainita sellaiset ihmiset jotka ahmivat loputtomasti ruokaa ja melko varmasti lihoavat (ja yleensä myös masentuvat tämän johdosta). Ei kovin kaunista, ja tällaisen asian yhteydessä puhutaan "itsekurista" ja että ei saisi antaa mieliteolle periksi. Tämähän ei oikeastaan ole enään kovinkaan yleistä, mutta otin sen esimerkiksi koska tunnen tällaisen henkilön joka ei pysty itselleen mitään.

Noh, pistin tolleen vähäsen, siitä tuli ihan paska niinkuin sanoin ja nyt otan torkut. Osaat varmaan ihan itsekin miettiä tätä asiaa, väitän. Mate.Feed.Kill.Repeat? Instinct is not the path of man.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sudenhenki kirjoitti:moraali, etiikka ja niin edelleen.
Pyh, noi on pelkkä rajapinta alkukantaisten vaistojen päällä. Samanlainen kuin vaikkapa koiraeläinten vaistomainen "alistuvan yksilön kimppuun ei hyökätä" -sääntö. Tarkoituksena on estää meitä itsekkäitä paskiaisia :demoni: vahingoittamasta toisiamme kohtuuttoman paljon.
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Elukka kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:moraali, etiikka ja niin edelleen.
Pyh, noi on pelkkä rajapinta alkukantaisten vaistojen päällä. Samanlainen kuin vaikkapa koiraeläinten vaistomainen "alistuvan yksilön kimppuun ei hyökätä" -sääntö. Tarkoituksena on estää meitä itsekkäitä paskiaisia :demoni: vahingoittamasta toisiamme kohtuuttoman paljon.
Kyseessä olikin hyvin yksinkertainen esimerkki, oliko se vaikea käsittää?
Vastaa Viestiin