McJanne kirjoitti:Olen nyt käynyt kahtena päivänä peräkkäin fredalla kinkissä, löyty semmonen aivan mahtavat lounasannokset omaava. Vielä kun muistas nimen.
Shanghai-city
The great club outshines the individual, always and forever.
Viikko lomaa takana ja miten olen saanut aikaiseksi. Parit krapulat, tylsistymistä isolla T:llä... Lenkillä sentään olen jaksanut käydä, mutta siihen ne rajoittuvatkin. Miksi ihmeessä kaikkiin kivoihin kesätapahtumiin liittyy aina alkoholi? Ei oikein jaksaisi ryypiskellä aina vaan. Ja tälläinen sulkeutunut, ruma, paskiainen tarvii ainakin muutaman drinksun ennenkuin pääsee juhlatunnelmaan... Yksin olo lomalla on aika perseestä...
killkill kirjoitti:
Olen huomaamattani kehittämässä itselleni uutta harrastusta: historian tutkimista. Erityisesti [yllättäen] laivanrakennus ja laivastohistoria kiinnostavat.
Yhdistä huvi ja huvi, opiskele meriarkeologiksi! Tuttava tuota tekee ja saa sukeltelusta sekä hylkyjen kaivailusta vielä maksun.
Melnais kirjoitti:saa sukeltelusta sekä hylkyjen kaivailusta vielä maksun.
Onhan tuo kieltämättä harkitsemisen arvoinen ajatus, semminkin kun Dirk Pitt saa aina kohtalokkaita naisia ja joutuu pelastamaan maailman säännöllisin väliajoin jonkun vallanhimoisen suurrikollisen diabolisilta suunnitelmilta. Jonkun merentutkimuslaitoksen erikoisprojektien johtajaksi voisin olla siis hyvinkin sopiva kaveri!
Melnais kirjoitti:saa sukeltelusta sekä hylkyjen kaivailusta vielä maksun.
Onhan tuo kieltämättä harkitsemisen arvoinen ajatus, semminkin kun Dirk Pitt saa aina kohtalokkaita naisia ja joutuu pelastamaan maailman säännöllisin väliajoin jonkun vallanhimoisen suurrikollisen diabolisilta suunnitelmilta. Jonkun merentutkimuslaitoksen erikoisprojektien johtajaksi voisin olla siis hyvinkin sopiva kaveri!
Et kuitenkaan käynyt pikaisesti vilasees sitä saksalaista laivaa siellä Hangö edustalle? By hte way merikompassia käytetään merellä.
Huomen-da.
Jälleen kerran edessä lomapäivä ilman sen kummempia suunnitelmia.
Tänään pitäisi käydä katsomassa, mitä kaikkea kamalaa lemput saanut vuokralainen on tuolla vanhalla asunnolla saanut aikaiseksi. Hiukan hirvittääkin.
Piti ostaa kengät huomisiin häihin. En oikein osannut valita ja tuli vähän kiire, joten ostin sitten kahdet. Kummatkin olivat kuitenkin reilussa alennuksessa, joten taloudellinen menetys ei ole kohtuuton
Piti ostaa kengät huomisiin häihin. En oikein osannut valita ja tuli vähän kiire, joten ostin sitten kahdet. Kummatkin olivat kuitenkin reilussa alennuksessa, joten taloudellinen menetys ei ole kohtuuton
Sä oot hurjan säätäväinen hoidat noilla vielä seuraavatkin häätöset?
Nyt ne kaikki saamarin peukut ja varpaat pystyyn!!! Saatan ehkä saada huomisillalle lastenvahdin, koska kaverilla on synttärit. Voisin hyvin tappaa kaksi kärpästä yhdellä iskulla, koska juhlat järjestetään kotonaan, joka on IHAN vastapäätä lintsiä. Pääsisin siis ehkä moikkaamaan runkkaritkin samalla.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Haluisko joku lähteä tänään täplikkään tytön kanssa leffaan? Jotain kevyttä, esim. Rakkaat rikkaat ystävät Tennispalatsissa klo 19? Mulla on nimittäin yksi tuollainen Finnkinon etukuponki jolla saisi kaksi lippua 12 eurolla, ja jos menisin yksin joutuisin maksamaan sen törkeän kympin.
Viimeksi muokannut Edith, 14.07.2006 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Johdatus naisen säästäväisyyslogiikkaan: koska mä lainasin mekon Lilolta sen sijaan, että olisin ostanut uuden, mä olen noiden kenkäostosten jälkeen vielä selvästi plussan puolella
Seuraaviin saman piirin kemuihin tosin täytyy sitten ostaa se uusi mekko kenkien kaveriksi, koska samassa asussa ei tietenkään voi esiintyä kuin kerran
Johdatus naisen säästäväisyyslogiikkaan: koska mä lainasin mekon Lilolta sen sijaan, että olisin ostanut uuden, mä olen noiden kenkäostosten jälkeen vielä selvästi plussan puolella
Seuraaviin saman piirin kemuihin tosin täytyy sitten ostaa se uusi mekko kenkien kaveriksi, koska samassa asussa ei tietenkään voi esiintyä kuin kerran
Just joo. Kukaan ei täälläkään tykkää täplikkäistä. Siis kun me täplikkäät ollaan ihmisiä ihan siinä kuin muutkin. Hmmph.
Lähen paikkailemaan kesän kuntosalikäyntiaukkojani, mutta voisin kyllä sen jälkeen yhätikin lähteä leffaan. Todistakaa ennakkoluulottomuutenne ja puolustakaa täplikkään vähemmistömme oikeuksia ja lähtekää kanssani hömppäleffaan. Ilmoittautumiset varmimmin tekstiviestitse tästä edes päin.