Niin, miten on? Mikäli olet, oletko kasvi, sieni, eläin vai arkkibakteeri ja kykenetkö tuottamaan elinkelpoisia jälkeläisiä?
Kertokee kertokee, ootte työ ennenkin avautuneet!
Polymommon dolidon hepatiitti sen dalidom ei kun tarkoitus oli röyhtäistä melodian dan dan polyrytminen olen ennemminkin dali dom dom dali dom. Ingen botnaskarvandas din tulle böller döller vinnis kan kan heisuliveisun äyribörkasvikorva leppäruisku ruumispyörä joka dagen efter den som skulle vara börje som heter Lauri Hasselpähkinähoffensdottir juomalaulu se raikaa ja pierussa on taikaa kun metsäääääää kikkellllömmmgryn som soker säker heisuliveisun kauas kantaa äänesi mun joka hieroo ja huorii höy höy.
bedlam kirjoitti:Polymommon dolidon hepatiitti sen dalidom ei kun tarkoitus oli röyhtäistä melodian dan dan polyrytminen olen ennemminkin dali dom dom dali dom. Ingen botnaskarvandas din tulle böller döller vinnis kan kan heisuliveisun äyribörkasvikorva leppäruisku ruumispyörä joka dagen efter den som skulle vara börje som heter Lauri Hasselpähkinähoffensdottir juomalaulu se raikaa ja pierussa on taikaa kun metsäääääää kikkellllömmmgryn som soker säker heisuliveisun kauas kantaa äänesi mun joka hieroo ja huorii höy höy.
prosessi kirjoitti:Tuollainenko siitä kiireessä sävelletystä kappaleesta sitten tuli?
Aikalailla näillä linjoilla mennään joo. Kyllä siinä on konsertissakävijöillä ihmettelemistä. Paitsi että Hasse och het potatis skulle vara höppis pöppis like my pebastraussen.