tohuuherorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lapsia ei nyt vielä lisää, mutta saahan sitä tekoa harjoitella kuitenkin, saahan?
No jos nyt tämän kerran, kun on kesäkin. Vaikka naurettavaa puuhaahan sekin on, etenkin jos siitä ei synny mitään tulosta. Ähistään ja puhistaan, tulee hiki ja tukkakin menee sotkuun.
Joo, toi on kyl totta. Tosi sottasta hommaakin vielä. Ehkä se on vaan parempi hankkia se metallinen, lukollinen siveysvyö ja pitää sitä siihen vuoteen 2050 asti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lapsia ei nyt vielä lisää, mutta saahan sitä tekoa harjoitella kuitenkin, saahan?
No jos nyt tämän kerran, kun on kesäkin. Vaikka naurettavaa puuhaahan sekin on, etenkin jos siitä ei synny mitään tulosta. Ähistään ja puhistaan, tulee hiki ja tukkakin menee sotkuun.
Joo, toi on kyl totta. Tosi sottasta hommaakin vielä. Ehkä se on vaan parempi hankkia se metallinen, lukollinen siveysvyö ja pitää sitä siihen vuoteen 2050 asti.
Luulisin niin. Voit ryhtyä born-again virginiksi, se se vasta kinkyä onkin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vasarointia melkein koko päivän. Rantamökiltä pääsee kohta saunasta (jahka sekin vielä valmistuisi) laudoitettua portaikkoa, siltaa ja laituria pitkin suoraan järveen. Hyvin vie mehut tämä työleiri, haukotuttaa jo nyt. Pitää varmaan kohta karata Ouluun lepäämään..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Hiivatti! Tänks Ninni! Korkeasaari on meidän porukalta vielä tyystin kokematta. Tältä kesältä siis. Oltiin kyllä Köllin kanssa tammikuun pakkasilla siellä käymässä. Vieläpä tehtiin koko reissu kävellen.

Haluaako joku lähteä mukaan?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Oih, tänään on ollut hyvä päivä. Töiden jälkeen hilppasin kauppatorille jäätelölle. Lokit tosin pelottivat minut pois sieltä, ja nautinkin appelsiinisorbettia espalla. Oli erittäin mukava seurata ohikulkevia ihmisiä ja yrittää bongata vieraita kieliä.

Avokki kotiuduttuaan ehdotti, että lähtisimme uimaan. Ei muuta kuin äidiltä autoa hakemaan, ja nokat kohti Saarijärveä. Nyt olemme sitten kotona. Matkalta tarttui mukaan jätskiä, mansikoita ja kirsikoita. Kohta on myös ruoka.

Huomenna vien äidin ensimäistä kertaa stadikalle. Taidanpa myös mennä vanhempain luokse tekemään vähän töitä (ihan vain sen takia, kun se on kivaa) ja voisin taas tarinoida muutaman sivun lisä opinnäytetyöhöni.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

McJanne kirjoitti: n. klo 23.
Itsekin saattaisin olla saatavilla viimeistään ko. ajankohtana. Taino, paskapuhetta, saatavillahan minä olen jo nyt, koitan vain vältellä siivoamista.[/quote]

Bar Loose Fredalla klo 23? Angleterren kulmalta Fredaa pitkin Bulevardin suuntaan n. 50 metriä. Taisi olla joku olunen taas kostettavana.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Edith kirjoitti: Kaikki tuijottaa täplikästä ihmistä.
Empatiani sinulle. 16-vuotiaana minulla oli iiiihana märkärupi, jonka takia yksinkertaisesti kieltäydyin menemästä kouluun. Pari viikkoa rupeilin kotona ja sairaalassakin jouduin käymään, mutta muistanpa tunteen kun pitkästä aikaa peilistä katsoi normaalin näköinen ihminen.

Lapsi onkin sairastanut puolen vuoden sisään vauvarokon ja vesirokon, myös rupista lasta tuijotetaan pitkään, olen huomioinut. Toivottavasti aiheuttaja ja lääkitys löytyvät mahdollisimman pian. Dsemppiä!
Prepare for the worstest.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Herttua »

tiistaina lääkärissä käyty,paastottu,eilen otettiin ainakin 5 erilaista verikoetta,
selviää ens vkon ke kun ko naisihminen soittaa mulle niistä tuloksista,nyt
syön reilun kk ajan ylävatsavaivoihin nexiumia,saa nyt nähdä löytyikö sit verikokeen arvoista,hemoglobiinista,verenkuvasta,kilpirauhasesta,laktoosista
keliakiasta mitään erikoista,jos löytyy joku ruokaaineallergia menee sit ruokavaliokin kokonaan uusiksi,mihin sit tarviin ravintoterapeuttia tms
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Hiivatti! Tänks Ninni! Korkeasaari on meidän porukalta vielä tyystin kokematta. Tältä kesältä siis.
Siellä on kovasti eläinvauvoja nyt, suosittelen.
Villihevosvarsa oli vasta kuukauden ikäinen, ehan pieni siis. Ja karhuvauvat olivat kertakaikkisen suloisia touhuilijoita.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=324901&reply=1

Tässäpä riemukas deitti-ilmo. Vastasin jopa. Vastaukseni:

"Tarjootko?;)"

:beer:
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

nowaysis kirjoitti: Dsemppiä!
Kiitos! Samoin sulle ja lapselle.

Mä oon varmaan valittanut tästä kaikesta tänään tänne Kitinään aika paljon, mutta, kun, no, jos en tänne niin kenelle mä sitten muka valittaisin? Ei tätä kukaan niinks oikee ihminen jaksais kuunnella. Meen kohta yrittään nukkumistakin, kyl tää tästä.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Turbohaltija kirjoitti:http://www.city.fi/deitti/view.php?id=324901&reply=1

Tässäpä riemukas deitti-ilmo. Vastasin jopa. Vastaukseni:

"Tarjootko?;)"

:beer:
Heh, pelottavaa kun klikkaan tuota antamaasi linkkiä, niin ruudulla lukee että vastauksesi on matkalla ja onnea seuranhakuun. :shock:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Suihkuun ja kohti luonnonhelmaa niin että oksat vaan paukkuu.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Turbohaltija kirjoitti:Bar Loose Fredalla klo 23? Angleterren kulmalta Fredaa pitkin Bulevardin suuntaan n. 50 metriä. Taisi olla joku olunen taas kostettavana.
Viitaten vitutusketjuun, olen siinä tasan kello 23.

edit: second though, siitä ei hyvä seuraisi. En tule, anteeksi. Selkääntaputtelijan minä tarvihen nyt enkä kaljanpaskaa.
Kirjoitan tätä alasti
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jahas, noin sixpäkki takana ja onnex jo nuguttaa. Aamulla pitäs saada paljon aikaseks.
Vastaa Viestiin