Tämä juttu ei nyt liity Turboon mitenkään, mutta joskus luin deittinetistä jonkun miehen jättämän ilmoituksen, jossa haettiin hyvin tarkkaan tiettyjen horoskooppimerkkien naisia. Missään nimessä tämä mies ei halunnut vastauksia oinailta. Jos olisin silloin ollut vapaa, niin oisin aivan taatusti vastannut sen jäpäkyörän ilmoitukseen ja matkustanut vaikka Hyvinkäälle sitä urpoa tapaamaan ja kysymään, että MITÄS VIKAA OINAISSA ON?? Tyhmyys todella ärsyttää minua.
Sudenhenki kirjoitti:Miksiköhän Jousimiehille aina suositellaan Oinaita ja Leijonia? Mulla menee niihin hermo aina ihan järkyttävän nopeasti.
Ehkä Jousimiehille sopii sellainen hermojen menetys, sehän voi olla jotenkin yhteydessä kuumaan sovintoseksiin, joka on hyväksi kaikkien merkkien edustajille.
Olisko hyvä pokausrepliikki kysellä naisten horoja baarissa? "Hei, mikä sun horo on?" Tosin minähän en ketään pokaa, vaan menen baariin pitämään hauskaa. Eli juomaan olutta omassa rauhassani. Mulle sopis semmonen oluthoro.
Turbohaltija kirjoitti:Olisko hyvä pokausrepliikki kysellä naisten horoja baarissa? "Hei, mikä sun horo on?" Tosin minähän en ketään pokaa, vaan menen baariin pitämään hauskaa. Eli juomaan olutta omassa rauhassani. Mulle sopis semmonen oluthoro.
Älä helkkarissa kysy horoskooppimerkkiä ainakaan alkumetreillä! Tai jos kysyt, muista vitsikäs asenne, ettei sua luulla joksikin new age -joogalentäjäksi, joka kohtaa lukee juttelukaverinsa auran.
Keikaus kirjoitti: new age -joogalentäjäksi, joka kohtaa lukee juttelukaverinsa auran.
Mitä sulla on joogalentäjiä vastaan? Mä äänestiin niitä kerran jossain vaaleissa. Suomi olisi paljon parempi paikka jos useampi ihminen joogalentäisi.
Olisi kyllä parempi paikka, mutta eihän niitä hurujuttuja jaksa kuunnella pitemmän päälle. Sellaiset "asiat on nyt näin" -tyylinen insinöörimäinen ja perimiehekäs turina on paljon miellyttävämpää samoin kuin se kultainen keskitie noiden kahden välillä.
Turbohaltija kirjoitti:Mitä sulla on joogalentäjiä vastaan? Mä äänestiin niitä kerran jossain vaaleissa. Suomi olisi paljon parempi paikka jos useampi ihminen joogalentäisi.
REEEEEEEEEEEEEPS! Kuka maksaa ruudun, paidan, näppiksen, parin metrin päässä olevan kirjahyllyn, serverien 1, 2 ja 3 puhdistuksen, särkyneen kahvikupin ja menetetyt einekset? (tai pari olviakin piisaa, heh)
Aini, sori, tästä puhuttiinki jo. Mites ois sit punchline: "Mitäs sä pidät joogalentäjistä?"
Viimeksi muokannut McJanne, 13.07.2006 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.