alja kirjoitti:kai kaikki tarkkasilmäiset huomasivat kuka sai orgasmin lähetyksessä sunnuntaina????
Jo nyt?? Hemmetti, missasin! Täytyy kai hakeutua bb-keskusteluihin. Jompikumpi niist pareista kai touhus? Sain kamulta tekstarin, että se toinenkin "selvä pari" on nyt sitten olemassa. Just toi nelikko, jonka kaikki varmaan alusta asti kelaskin löytävän toisensa... Nyt siellä on sitten pari ehkä mustista tyyppiä (just se Terhi ja Mika), joten eiköhän siellä sotaa vielä synny. Antais nyt viinaa niille kunnolla!
Oonko mä ainoa ketä vituttaa se tyrkky Iina? Lässyttää siellä peiton alla Minnalle :"ooks sä huomannu että Antti olis jotenki kiinnostunu musta" kun ensin on ite kaks päivää kammennu keholle ku iilimato sisäsääreen. Ja jatkuvasti kyselemässä siltä Timo/Hanna pariskunnalta niiden tulevaisuudesta ja toitottamassa miten niiden suhde "ei voi kestää BB:n jälkeen". Oon satavarma että se pokas Antinkin vaan että saa kyhnätä jossain nurkassa samaan tyyliin ku muutkin. Kateellinen paska, sanon minä!
Huh, sainpas avautua tästäkin tärkeästä aiheesta.
Kävi muuten niin huono tuuri että saatan joutua myös toisen tv-sarjan uhriksi. Ylläri pylläri, Robinsonissakin on vanha tuttu... prkl!
Katsoin pienen pätkän tätä ohjelmaa viime viikolla ja mua ehti ärsyttämään se jätkä, joka kertoi, että häntä oli kahdesti käytetty hyväksi lapsentekokoneena. Hohhoijaa.
Keikaus kirjoitti:Katsoin pienen pätkän tätä ohjelmaa viime viikolla ja mua ehti ärsyttämään se jätkä, joka kertoi, että häntä oli kahdesti käytetty hyväksi lapsentekokoneena. Hohhoijaa.
Hei se on mun exä, älä yhtään rupee!
Oonko nyt varmana tarpeeks mainostanu tätä, oonko??
Keikaus kirjoitti:Katsoin pienen pätkän tätä ohjelmaa viime viikolla ja mua ehti ärsyttämään se jätkä, joka kertoi, että häntä oli kahdesti käytetty hyväksi lapsentekokoneena. Hohhoijaa.
Sustako se puhui? Senkin inhottava hyväksikäyttäjä!
MGandhi kirjoitti:
Mitähän paskaa mä yritän suoltaa? Tottakai se sopii, että mä rupeen sun mieshuoraksi. Mä soitankin SILLE nyt samantien, että mut on ostettu.
HYVÄ!
Ja kootut selitykset muuten vaan paskamaisesta käytöksestäsi voinet osoittaa tiedät-kyllä@minne...
Suvinen kirjoitti:Ja taas joutui Perttu äänestykseen.
Eikö ne pöllöt ole vieläkään oppineet, että Pertun suosio on jo sen verran suuri, ettei sitä kannata laittaa äänestyksiin?
Varma potku persuuksille vastaehdokkaalle.
Ja sen pojan suosio sen kuin vain kasvaa sitä mukaa, kun pistävät sitä pudotuskilpaan. Mä olen alkanut jopa pitämään tuosta Lohjalaisesta.