Landella tuli bongattua:
- kirjosieppo
- laulujoutsen
- sinisorsa
- räystäspääsky
- kurki
- peippo
- talitiainen
- kuikka
- mustarastas
- räkättirastas
- palokärki
- vihervarpunen
Rakkaimmat näistä olivat kirjosieppopariskunta jotka nimesimme Viiviksi ja Wagneriksi. Viivi istui ruohonleikkurin päällä hyönteiskytiksellä hyvän tovin. Ja kyynelsilmin saimme todistaa, kuinka Viivin ja Wagnerin poikaset lähtivät ensilennoilleen pöntöstään, niisk. Hupaisaa seurata, kuinka pienokaiset harjoittelivat lentämistä pihlajapuun oksalta toiselle.
Räystäspääskypariskunnan, Hannun ja Kertun poikaset eivät ehtineet vielä lähteä pesästään.
Ja perhosia oli paljon, mutta näistä tunnistin vain sitruunaperhosen, sinisiiven sekä nokkosperhosen.
Hyttysiä ja varsinkin paarmoja oli ihan saatanasti
Lintubongaus
Voi olla, että aisa on tullut ilmi muissakin ketjuissa, mutta
MINÄ EN PIDÄ LINNUISTA.
Ne on tylsiä. Ne saattaa kakata päälle. Ne saattaa levittää tauteja. Ne voi pitää ikävää ääntä väärään vuorokaudenaikaan. Ne saattaa öögaa sillai pahasti et tulee toooosi epämuksa fiilis, tai pahinta kaikesta et tulee mieleen eräs leffa, nimittäin LINNUT. Just tällä hetkellä mä en keksi linnuista mitään hyvää sanottavaa. Pahimpia kaikista on lokit, pulut ja varpuset.
Kana, btw, on Suomen kolmanneksi yleisin lintu.
MINÄ EN PIDÄ LINNUISTA.
Ne on tylsiä. Ne saattaa kakata päälle. Ne saattaa levittää tauteja. Ne voi pitää ikävää ääntä väärään vuorokaudenaikaan. Ne saattaa öögaa sillai pahasti et tulee toooosi epämuksa fiilis, tai pahinta kaikesta et tulee mieleen eräs leffa, nimittäin LINNUT. Just tällä hetkellä mä en keksi linnuista mitään hyvää sanottavaa. Pahimpia kaikista on lokit, pulut ja varpuset.
Kana, btw, on Suomen kolmanneksi yleisin lintu.
Prepare for the worstest.
Re: Lintubongaus
Näin närhen. Ei se taida olla mikään harvinaisuus, mutta enpä ole pitkään aikaan sellaista nähnyt. En kyllä varsinaisesti bongaa mitään.
Hirvensalossa on ainakin lintutorni, en tiedä miten hyvä/huono se on, mutta pitää mainostaa kotisaartaan! Voisin vaikka esitellä Tornia sinulle "kröhöm" se on mukavan syrjäisessä paikassa, kun/jos vielä Turkuun takaisin päädyn, ja pitäisi päätyä.Zeb kirjoitti: Mihin kannattaa mennä ? Täällä Turussa varmaan ainakin Ruissalo lienee hyvä ?
Nyt penikseni on fantastinen!
Toff opiccoidaan sitten.. mun oma kone on sekasten ja vietin aikaa Turkkusessa. En varmaan tule hirveen paljon nyt koneella viettämään aikaa.ninnithequeen kirjoitti:Ah, kiitos Clay! Bongasinhan mä närhenkin siellä landella. Olivat oikein komea pariskunta.
Missä helkutassa sä oot mies ollu?
Ja takaisin topicciin: näin Aurajoen rannassa istuskellessani kokista siemaillen miten kusipäälokki (en ole ihan varma onko tuo se oikea laji) kiusasi sorsanpoikasta. Oli muuten vähän epävarma olo seurata lokkieläinten syöksypommituslentoja siinä istuskellessa.. onneks oli vähän oksaa pään päällä.
Nyt penikseni on fantastinen!