Nainen, onko sinulla..
Nainen, onko sinulla..
No onko?
Edit: Jäi pois vaihtoehto "Olen Junnu Vainio ja haluan nähdä tulokset", voisko ylipito lisätä?
Edit: vois.
Edit: Kiits.
Edit: Jäi pois vaihtoehto "Olen Junnu Vainio ja haluan nähdä tulokset", voisko ylipito lisätä?
Edit: vois.
Edit: Kiits.
Viimeksi muokannut Pehmis, 27.06.2006 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- LillyMunster
- Kitisijä
On elämä, 25€/kk, ja on erotiikkaakin, etänä, tai oman käpälän kanssa.
No ei vais, on molemmat, eikä ihan noin hankalastikaan, mutta tavoittelen tilannetta, jossa erotiikka ei olisi etä vaan avo tai avio.
No ei vais, on molemmat, eikä ihan noin hankalastikaan, mutta tavoittelen tilannetta, jossa erotiikka ei olisi etä vaan avo tai avio.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- KisSandra
- Kitisijä
Elämä löytyy, ainakin jonkinmoinen. Voisin ottaa kyllä päivitetymmänkin version kun välillä tuntuu, että nykyinen on liian lyhyt kaikeen siihen mitä halusin tehdä tietyyn ikään mennessä. Onneksi en kuitenkaan ole ihan kaikkea jättänyt tekemättäkään.
Erotiikkaa saisi olla kyllä huomattavasti nykyistä enemmänkin, eikä haittais vaikka sihen kauppaa kuuluis joku ihmissuhteen tapainenkin järjestely. Pelkkä erotiikka ei ehkä kuitenkaan anna tarpeeksi mulle.
Erotiikkaa saisi olla kyllä huomattavasti nykyistä enemmänkin, eikä haittais vaikka sihen kauppaa kuuluis joku ihmissuhteen tapainenkin järjestely. Pelkkä erotiikka ei ehkä kuitenkaan anna tarpeeksi mulle.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
- irmelianneli
- Kitisijä
-
- Kitisijä