Oletko hyvää seuraa?
-
- Kitisijä
Oletko hyvää seuraa?
Minua luonnehdittiin tänään ilmaisulla "uutis-arvi". Olenko ainoa? Eikö sinustakaan pidetä? Ovatko saksalaiset poliisisarjat kiinnostavia? Siis jos vaihtoehtona olet sinä seuramiehenä.
Itse olen seuranaisena tasoa poliisikoira Rex, enkä kyllä kiinnosta ketään A-Studiossakaan. Miten sinulla?
Itse olen seuranaisena tasoa poliisikoira Rex, enkä kyllä kiinnosta ketään A-Studiossakaan. Miten sinulla?
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Re: Oletko hyvää seuraa?
Jos seurassa on "uusia tyyppejä", niin minusta he eivät yleensä pidä. Ne, jotka ovat seuraani enemmänkin kestäneet, saavat päättää itse.-Superior- kirjoitti:Minua luonnehdittiin tänään ilmaisulla "uutis-arvi". Olenko ainoa? Eikö sinustakaan pidetä? Ovatko saksalaiset poliisisarjat kiinnostavia? Siis jos vaihtoehtona olet sinä seuramiehenä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Yleensä uudet tuttavuudet (varsinkin naiset) pitävät minua alussa hieman tylynä kunnes oppivat tuntemaan. Olen usealtakin myöhemmin hyvältä ystävältä kuullut tällaisen analyysin jälkikäteen.
Pidän kai luontaisesti hieman etäisyyttä tuntemattomiin.
Mitä ketjun aloittajaan tulee niin hän tuntuu pohdiskelevan asioita syvällisemmin. Jos se ei joillekin kelpaa niin so be it.
Pidän kai luontaisesti hieman etäisyyttä tuntemattomiin.
Mitä ketjun aloittajaan tulee niin hän tuntuu pohdiskelevan asioita syvällisemmin. Jos se ei joillekin kelpaa niin so be it.
Tästä vielä sen verran, että Arvi Lindhän on ylettömän suosittu. Otitkohan kohteliaisuuden ihan oikein vastaan? Löytäisinpä mäkin mun sisäisen uutistenlukijan.-Superior- kirjoitti:Minua luonnehdittiin tänään ilmaisulla "uutis-arvi". Olenko ainoa? Eikö sinustakaan pidetä?
Juu ei varmasti hetkauta. Mun on kyllä hyvn vaikea uskoa, että kukaan edes vapaaehtoisesti kykenisi viettämään sun seurassa 5 minuuttia kauempaa, ilman että alkaisi repä tukkaa päästään. Jumalauta ei voi tytöllä enää pää paljon tyhjempää humista. Mä en yleensä oo edes kovin väkivaltainen, mutta sinun päätäsi voisin jopa hakata seinään, jos sitä järkeä sillä sinne tulis hiukan lisää!syttiK kirjoitti:Mä oon niin hyvää seuraa, jottei oma kalenteri ees riitä aikatauluihin, joista pitäs riittää muillekin.
Pyh! Tosin, ei ees hetkauta suuntaan tahi toiseen.
Samat sulle! puspuss!safi kirjoitti:Juu ei varmasti hetkauta. Mun on kyllä hyvn vaikea uskoa, että kukaan edes vapaaehtoisesti kykenisi viettämään sun seurassa 5 minuuttia kauempaa, ilman että alkaisi repä tukkaa päästään. Jumalauta ei voi tytöllä enää pää paljon tyhjempää humista. Mä en yleensä oo edes kovin väkivaltainen, mutta sinun päätäsi voisin jopa hakata seinään, jos sitä järkeä sillä sinne tulis hiukan lisää!syttiK kirjoitti:Mä oon niin hyvää seuraa, jottei oma kalenteri ees riitä aikatauluihin, joista pitäs riittää muillekin.
Pyh! Tosin, ei ees hetkauta suuntaan tahi toiseen.
Rrrriiide on! Ihhahhaa! Hyvä että hepat ees tykkää. Nuuh!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Muna tekis sulle hyvää. Tais jäädä MIITIT sultaKIN väliin. Nyyh, itke vähä lisää. /ignoresafi kirjoitti:Todellinen järjenjättiläinen...minä haukun tyhmäksi, niin mistä tää bimbo puhuu. Mun työstä, noh aina ei voi voittaa!syttiK kirjoitti: Samat sulle! puspuss!
Rrrriiide on! Ihhahhaa! Hyvä että hepat ees tykkää. Nuuh!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Sie olet ihan loistoseuraa!Sudenhenki kirjoitti:Ne, jotka ovat seuraani enemmänkin kestäneet, saavat päättää itse.
Olen melko huomaamatonta seuraa? Ehkä. Jotkut uudet saattavat pitää tylynä kun hissuilen, tykkään seurata vierestä enkä suin päin tunge läppineni keskusteluihin. Joskus olin ihan superhyvää seuraa, halusin kaikki ympärilleni ja kaikki myös viihtyivät. Nyt elän mielummin pusikossa. Täältäkin voi antaa huonon kuvan.