Itse olet kun tommosia lauot.1108 kirjoitti: Lehmä.
Spitting image á la south park
Noh. Etkö sä pysty ottamaan noin suorasanaista kohteliaisuutta vastaan? Ajattelin vaan, että kun noin suuri mustiskohtaus tuli Pehmiksen ketjusta, että olisit vähän kaivannut tuollaista päänsilitystä ennen nukkumamenoaikaa.1108 kirjoitti:Voi kuinpa olisin löytänyt yhdenkin kommentin kirjoittamistasi viesteistä joka olisi ollut järkevä. Sellaista et vain ole pystynyt ulostamaan, joten painu mielipiteinesi vittuun ja pysy siellä kunnes omaat edes joitakin mielipiteitä joita puolustaa.Saz kirjoitti:Näitä on ihana lukea.
Lehmä.
- LillyMunster
- Kitisijä
Ei kun se on sonni tai mullikka, lehmä on poikinut nautaelukka. Siis jos Numbaa tahtoo nautaan verrastaa, tai sikanautaan.nowaysis kirjoitti:Itse olet kun tommosia lauot.1108 kirjoitti: Lehmä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Anna lapsen leikkiä, pikku-numba ei saanut koskaan kiroilla kotona kun äiti pesi suun saippualla jos alkoi kuulua "taatana pelkele!" Nyt se vaan purkaa traumaansa. Onneks se jo tullut siihen henkiseen ikään missä huomataan että tytöt onki ihan kivoja ja niiden kanssa voi leikkiä hippaa!Saz kirjoitti:Noh. Etkö sä pysty ottamaan noin suorasanaista kohteliaisuutta vastaan? Ajattelin vaan, että kun noin suuri mustiskohtaus tuli Pehmiksen ketjusta, että olisit vähän kaivannut tuollaista päänsilitystä ennen nukkumamenoaikaa.
Joo, en edes sanois lehmäks kun on viel hiehoSaz kirjoitti:Pehmis tietää miten vanheneville naisihmisille puhutaan.
Kyl tälläisten sivistyssanoilla pimppia palstalla metsästävien täytyy osata ees puhua, ku on muuten niin tyhmä, ruma, köyhä ja vastenmielinen vajakki jolle ei edes lähiöbaarin ruusut heruta
Ja kai sen nyt kaikki ymmärtää ku näkee mut irl:
- KisSandra
- Kitisijä
Ja minä se en osaa tätä edelleenkään
Nyt oon saanu jo tehtyä itsestäni ihan näköisen south park kuvan mutta nyt en saa sitä oikein tallennettua. otenkin sen lopulta sain painttiin siirrettyä ja koneelle mutta tallentui jonakin helevetin bittikarttana ja sitä taas ei voi galleriaan laittaa..
Kohta hemrostun
Nyt oon saanu jo tehtyä itsestäni ihan näköisen south park kuvan mutta nyt en saa sitä oikein tallennettua. otenkin sen lopulta sain painttiin siirrettyä ja koneelle mutta tallentui jonakin helevetin bittikarttana ja sitä taas ei voi galleriaan laittaa..
Kohta hemrostun
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
South Park Studiossa on kroppia ja päitä vain yhtä leveyttä. Kai se sitten riippuu vähän valitusta tukasta kuinka leveältä pää sattuu näyttämään....Patz kirjoitti:Mutta naamatyyliä oon vaihtanut, se on nykysin hieman kaposampi...
No panic. Voit vielä avata sen .bmp:n Painttiin ja tallettaa sen uudestaan .jpg:ksi (talletusvalikon alareunasta voi valita kuvan formaatin), joten mitään ei ole menetetty.KisSandra kirjoitti:otenkin sen lopulta sain painttiin siirrettyä ja koneelle mutta tallentui jonakin helevetin bittikarttana ja sitä taas ei voi galleriaan laittaa..
Äh, numballa taitaa olla Touretten syndrooma, eikä se näinollen ole vastuussa sanomisistaanPehmis kirjoitti:Anna lapsen leikkiä, pikku-numba ei saanut koskaan kiroilla kotona kun äiti pesi suun saippualla jos alkoi kuulua "taatana pelkele!" Nyt se vaan purkaa traumaansa. Onneks se jo tullut siihen henkiseen ikään missä huomataan että tytöt onki ihan kivoja ja niiden kanssa voi leikkiä hippaa!Saz kirjoitti:Noh. Etkö sä pysty ottamaan noin suorasanaista kohteliaisuutta vastaan? Ajattelin vaan, että kun noin suuri mustiskohtaus tuli Pehmiksen ketjusta, että olisit vähän kaivannut tuollaista päänsilitystä ennen nukkumamenoaikaa.
Tässä on mun näkemys ia:sta, toivottavasti se ei listi mua... ia voi itse kertoa mikä on tuon kädessä olevan juoman nimi.
Itseään on paljon vaikeampi karrikoida, siellä ei ollut mitään heppajuttuja.
Edit: hmm, miksiköhän tuosta tuli noin pieni? Nyt en kyllä enää jaksa, sen näkee galleriassa isompana.
Edit2: nyt mä muuten tajusin mun mokan, mutta isonsin nyt vielä kumminkin. Mitätpä sitä ei parhaan ystävänsä vuoksi tekisi
Edit3: Tuli liian iso. Nyt mä lopetan. Oikeesti. Aikuisten.
Viimeksi muokannut Georgina, 07.07.2006 11:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Voisiko joku tehdä vielä oman näkemyksensä minusta? Joku, joka on nähnyt minut livenä... Tykkäsin Pehmiksen töistä, mutta joku joka on nähnyt minut joka kulmasta ja silleen.
Ohjeita ja rajoituksia: En meikkaa melkein koskaan, paitsi huulet maalaan ja poskaria on aina. En käytä murrettuja sävyjä kuten ruskeaa ja oranssia enkä mustaa usein, joten mieluiten sellaisia viileitä pastelli- ja muita sävyjä vaatteita. Muistakaa vaaleus! Saisikohan siihen kuvaan mitenkään vaaleat säärikarvat, tai edes punertavan vaaleanruskeat?
Ohjeita ja rajoituksia: En meikkaa melkein koskaan, paitsi huulet maalaan ja poskaria on aina. En käytä murrettuja sävyjä kuten ruskeaa ja oranssia enkä mustaa usein, joten mieluiten sellaisia viileitä pastelli- ja muita sävyjä vaatteita. Muistakaa vaaleus! Saisikohan siihen kuvaan mitenkään vaaleat säärikarvat, tai edes punertavan vaaleanruskeat?
Kikkelis kokkelis.
F12-napin vieressä on printscrn-nappi joka kaappaa sillä hetkellä ruudussa näkyvän kuvan leikepöydälle muistiin. Sen jälkeen voit avata paintin, photostudion, photo editorin tms. piirto- tai kuvankäsittelyohjelman ja valita muokkaa-valikosta "liitä" tai "liitä uutena kuvana" tms. niin tuo ruudunkaappaus tulee näkyviin. Sen jälkeen voit rajailla kuvan sopivaksi ja tallentaa sen koneelle tiedostoksi.par-sky kirjoitti:mä en käsitä, osaa, enkä kykene tota kuvaa siirtämään/tallentamaan. voisiko joku vääntää rautalangasta?
- LillyMunster
- Kitisijä
Kun kuva on valmis, paina näppäimistössäsi olevaan "Print screen"-nappia.par-sky kirjoitti:mä en käsitä, osaa, enkä kykene tota kuvaa siirtämään/tallentamaan. voisiko joku vääntää rautalangasta?
Avaa Paint, ja paina Ctrl+V, jolloin koko monitorin näkymä ilmestyy Painttiin. Rajaa kuva (Valitse siitä haluamasi osa sillä katkoviivajutulla ja paina Ctrl+C, avaa uusi Paint-dokumentti, paina Ctrl+V) ja tallenna se nimellä. Muuta tiedostomuoto tallentaessasi muotoon .JPG, jolloin kitinäkin sen ymmärtää.
(Tallenna nimellä: ehdottaa jotain untitled.bmp, muuta se muotoon xxxxx.JPG)
Ei tämä kyllä ollut selkeästi sanottu. Joku osaa varmasti paremmin selittää.
EDIT: Niin kun vaikka Pehmis! Kiitos minunkin puolestani
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...