Perjantai
- LillyMunster
- Kitisijä
Re: Perjantai
Ja sen kyllä huomaa.1108 kirjoitti:Joo niin on ja kyllästyminen huipussaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Re: Perjantai
Näkyy naamasta!LillyMunster kirjoitti:Ja sen kyllä huomaa.1108 kirjoitti:Joo niin on ja kyllästyminen huipussaan.
Rannikolla kuhiseesuhisee. Tapahtunu vaikka mitä kivoja pikkujuttuja vuorokausien pitkinä tunteina. Jos nyt pääsis nukkumaan. Ihana loma
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
- LillyMunster
- Kitisijä
- KisSandra
- Kitisijä
*luo nahkaansa*
Lämmäytin tuossa illalla saunan, kävin kunnolla löylyttelemässä ja sen jälkeen alkoi tuo Tuskassa palanut iho irtoilla lahjakkaasti, kohta olen varmaan puolet ihon päällimmäisestä kerroksesta uusinut.. Reipasta.
Lämmäytin tuossa illalla saunan, kävin kunnolla löylyttelemässä ja sen jälkeen alkoi tuo Tuskassa palanut iho irtoilla lahjakkaasti, kohta olen varmaan puolet ihon päällimmäisestä kerroksesta uusinut.. Reipasta.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
- LillyMunster
- Kitisijä
Helvetti kun ei voi nukkua!! Taas heräsin ilman pätevää syytä 5 tuntia ennen herätyskellon hempeää kehotusta. Laitoin sitten pyykit koneeseen ja yritän nyt uusiksi.
Tajunta pois, kiitos!
Tajunta pois, kiitos!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Huomentaaaaaa. Aamuksi salille, ja loppupäivä sitten pakataan laukkua ja valmistaudutaan matkaan. No ei siihen koko päivää mene, mutta pitkin päivää sitä muistaa asioita mitkä pitää ottaa mukaan ja pistää niitä kasaan valmiiksi pakkaamista varten...
Hmm. Sääennuste lupaa sadetta ja myrskyä määränpäämaassa, jonka vuoksi lentojakin on jouduttu lykkäämään tai perumaan. Toivottavasti kaikki menee putkeen.
Hmm. Sääennuste lupaa sadetta ja myrskyä määränpäämaassa, jonka vuoksi lentojakin on jouduttu lykkäämään tai perumaan. Toivottavasti kaikki menee putkeen.
- McJanne
- Kitisijä
TPK, tosin kukonlaulusta alkoi jo. Minä nousin ennen aurinkoa.
Inhottavaa kun on kiire. Loppupäivä neppailua, taidan leikkiä lähettiä ja kävästä pikarahdista.
Firman virallinen paakelssipäiväki, hiihoo, jaksasko sen takia olla muutaman tunnin ylitöissä että sais pulloo
Pikkusisko tulee illalla råutsista, sano valtaavansa mun kodin viikoksi. Kuka hätämajottaisi?
Ja typerys kun olen niin olen tässä luullut että kaikki pääsee jo asuntomessuille, mutta lehdessä luki tänään että viikon päästä vasta alkaa. Kätevää kun on päkstakepassi kuitenkin :>
Ja muuten, sanakin venäjää niin rupee läski tummumaan, nuff said.
Inhottavaa kun on kiire. Loppupäivä neppailua, taidan leikkiä lähettiä ja kävästä pikarahdista.
Firman virallinen paakelssipäiväki, hiihoo, jaksasko sen takia olla muutaman tunnin ylitöissä että sais pulloo
Pikkusisko tulee illalla råutsista, sano valtaavansa mun kodin viikoksi. Kuka hätämajottaisi?
Ja typerys kun olen niin olen tässä luullut että kaikki pääsee jo asuntomessuille, mutta lehdessä luki tänään että viikon päästä vasta alkaa. Kätevää kun on päkstakepassi kuitenkin :>
Ja muuten, sanakin venäjää niin rupee läski tummumaan, nuff said.
Kirjoitan tätä alasti
Päivän hajatelma:
H.L. Meckenin laki
Ne, jotka osaavat, tekevät.
Ne, jotka eivät osaa, opettavat.
Martinin laajennus:
Ne, jotka eivät osaa opettaa, siirtyvät hallintotehtäviin.
Tommonen laminoitu lätyskä löytyi tässä tavaroita läpikäydessäni. Liittyy vanhaan työpaikkaani Jaksaa huvittaa vieläkin, ainakin mua.
H.L. Meckenin laki
Ne, jotka osaavat, tekevät.
Ne, jotka eivät osaa, opettavat.
Martinin laajennus:
Ne, jotka eivät osaa opettaa, siirtyvät hallintotehtäviin.
Tommonen laminoitu lätyskä löytyi tässä tavaroita läpikäydessäni. Liittyy vanhaan työpaikkaani Jaksaa huvittaa vieläkin, ainakin mua.
Prepare for the worstest.
Olen taas oikein hyvällä tuulella. Löysin eilen ihanan urheilulajin, nimittäin keihäänheiton ja kuulasta tykkään edelleen. Liikkuminen on niin tyydyttävää! On kesä, aurinko paistaa ja on lämmin. Päässä on eroottis-seksuaalisia ajatuksia. Syön mansikoita. Päällä on rimpsuhame.
Ai niin, nostin eilen Huiman vahvoille käsivarsilleni (silleen morsian kynnyksen yli -tyyliin) ja pyöräytin sitä kunnolla. Onkohan se nyt ihastunut muhun, kun mä olen tällainen tiukkakroppainen urheilijatyttönen..
Ai niin, nostin eilen Huiman vahvoille käsivarsilleni (silleen morsian kynnyksen yli -tyyliin) ja pyöräytin sitä kunnolla. Onkohan se nyt ihastunut muhun, kun mä olen tällainen tiukkakroppainen urheilijatyttönen..
Kikkelis kokkelis.
Piti sitten taas tilata paitoja osoitteesta www.mielipukine.fi (huomatkaa vaivihkainen mainonta), kun sai kympillä kappale. Harmillisesti "Vuoden siivooja" -paitaa ei ollut L-koossa halvalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
KULTA!Keikaus kirjoitti:Ai niin, nostin eilen Huiman vahvoille käsivarsilleni (silleen morsian kynnyksen yli -tyyliin) ja pyöräytin sitä kunnolla. Onkohan se nyt ihastunut muhun, kun mä olen tällainen tiukkakroppainen urheilijatyttönen..
Niinqu. En ole koskaan pelännyt niin paljon kuin siinä sun sylissä.
Pelko voi olla hyvin eroottista.huima kirjoitti:KULTA!Keikaus kirjoitti:Ai niin, nostin eilen Huiman vahvoille käsivarsilleni (silleen morsian kynnyksen yli -tyyliin) ja pyöräytin sitä kunnolla. Onkohan se nyt ihastunut muhun, kun mä olen tällainen tiukkakroppainen urheilijatyttönen..
Niinqu. En ole koskaan pelännyt niin paljon kuin siinä sun sylissä.
Kikkelis kokkelis.
Joo, mulla on tapana nostella ja kantaa ihmisiä, etenkin miehiä. Tosi naisellista, kuten myös haluni painia köntsikäsmiesten kanssa. Taidan olla vähän fyysinen ihminen.Bliss kirjoitti:Vähänkö kävi naurattaa....Keikaus kirjoitti: nostin eilen Huiman vahvoille käsivarsilleni (silleen morsian kynnyksen yli -tyyliin) ja pyöräytin sitä kunnolla
Näin muuten tänään ihan käsittämättömän himottavan nuoren kundin. Lyhyt, hoikka, mutta pikkasen lihaksikas, tummemman puoleinen ruskettunut. Ei siis mitään uutta auringon alla.
Kikkelis kokkelis.