Voi villunkarva sentään. Olen kirjoittanut tänään noin tsiljoona viestiä tänne ja muutenkin ollut levoton. Pitäisi mennä nukkumaan, että jaksaa huomenna urheilla.
Selvisin hengissä bodypumpista, ja oli vielä ihan pirun hauskaa! Aivan loistava liikuntamuoto ja nyt todella tuntuu siltä, että on tehnytkin jotain Töistä poljettiin ensin kaupunkiin, sieltä siskon luo, sieltä uimarannalle, sieltä taas siskon luo ja sitten juNppaamaan. Jumpasta pyöräilin 10 kilsaa kotio, sitten lenkitin hoitopiskin ja kävin suihkussa. Nyt fyysisesti olo on täydellinen!
silsakenraali™ kirjoitti:
Yksi viesti ruokkii toista ja kierre on valmis. Lainaukset varmistavat menestyksen. Kai sitä itsekin joku 30 on kirjoittanut.
Mulla on ADD-kohtaus! Apua, Matti Nykänen kirjoittaa kauttani!
Mun päänahkani kutisi ja raapiessani tunsin takaraivolla aran möykyn. Menin sit täksäämään sen, joo tapoin yhden häikäilemättömän finnin. Haluatteko kuulla yksityiskohtia?
silsakenraali™ kirjoitti:Mun päänahkani kutisi ja raapiessani tunsin takaraivolla aran möykyn. Menin sit täksäämään sen, joo tapoin yhden häikäilemättömän finnin. Haluatteko kuulla yksityiskohtia?
Nonni, mites nyt meinasit saada hatun, hartioillekko laitat suoraan?
Nyt täytyy mennä nukuksimaan, että aamulla jaksaa töihin.
Kiinnostaa taas kuin kilo paskaa.
No aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
Kauniita unia!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...